Disney is weer lekker bezig.....

Started by J.A.F._Doorhof, April 21, 2003, 15:06:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Buy quick this title will go in mortuarium for at least a decade.....

En zo wordt je overgehaald toch maar snel hun titels te kopen, na het opnieuw verschijnen van meerdere titels die OOP (Out Of Print) horen te zijn, gaan ze nu ook releases van een half jaar geleden weer opnieuw uitbrengen, en als klap op de vuurpijl dit:



WANNEER HEB JE NU ECHT EEN ULTIMATE EDITION !!!!

Sorry dat ik een beetje boos overkom, maar eerst het hele gedoe met de T2 ultimate edition die toch weer verbeterd wordt, en nu dit weer.

Zijn er geen gewone releases genoeg meer ???

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

B. Kuiper

Snap precies wat je bedoelt, zeker wat betreft die T2 EE. Heb je eigenlijk net de UE gekocht in de veronderstelling dat je dan wat betreft die film de compleetste hebt krijg je in eens weer een extreme edition.

De release van Blackhawk down is er ook zo een, eerst gewoon de film. Daarna een special edition 2dvd en binnen kort nog een versie met drie dvd's.

Laten ze nou toch een gewoon het kwalitatief hoogst haalbare gelijk branden en een optionele dubbelaar uitbrengen met de extra's.......maar ja dat heet superbit
"Always a little further"

Erik

Wacht even, ze maken nu 3 x winst en wil jij dat ze nog maar 1 x winst gaan maken. Wat hebben zij daaraan. Als ik disney was zou ik jullie zelfs 4 x uitpersen.
Of zoals een hoge baas bij de Loyds eerlijk toegaf: "Sukkels zijn er om misbruik van te maken" ;)

Maar ben het wel met je eens hoor ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jaco

deze komt mij toevallig goed uit :)

Deze had ik gemist in de 2 disc variant.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

B. Kuiper

Quote from: Erik on April 22, 2003, 21:20:44
Of zoals een hoge baas bij de Loyds eerlijk toegaf: "Sukkels zijn er om misbruik van te maken" ;)

En blijkbaar zijn er zat "sukkels".....

En tot op zekere hoogte ga ook ik daar in mee, er schijnt een zekere meneer Lucas te zijn die zelfs aan zijn special editions wil gaan sleutelen om ze beter aan te doen sluiten bij de nieuwe trilogie, maar ik zal liegen als ik die niet ga kopen (als ze ooit uit komen that is... ::))
"Always a little further"