Wall-E

Started by squeek, February 10, 2008, 10:59:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

squeek

vond er nog geen topic over, dus voila.
ziet er erg leuk uit.


http://www.dailymotion.com/video/x4bgon_walle-trailer_shortfilms


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dennistattoo

Heb de trailer op Cars (blu-ray) staan, ziet er gelikt uit, maar eerst normaal kijken en hopen dat hij snel te koop is op Blu-ray ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Maartje


tijd voor een nieuwe trailer

Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Dennistattoo

is al oud, staat al een tijd op me PS3 ;D In HD is hij toch mooier ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Maartje

Quote from: Denniskoi on March  2, 2008, 17:38:14
is al oud,
ok een nieuwere dan  :P

Quote from: Denniskoi on March  2, 2008, 17:38:14
In HD is hij toch mooier ;D
vergeleken met youtube ?
Haast niet mogelijk   ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

squeek

http://www.apple.com/trailers/disney/walle/index.html

de trailers die nu beschikbaar zijn, de vignette is fantastisch  ;D

greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

squeek

gisterenavond de film gezien  :D in ap.

het verhaal is vrij simplistisch te noemen, en boeit net wel genoeg om je aandacht te houden, maar de animatie, de humor, en vooral het gehele concept is adembenemend vond ik. en je kan eigenlijk niet geloven hoe menselijk de figuren zijn, en het zijn bijna allemaal robots.  erg knap gedaan. zeker kijken!!



greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dennistattoo

gezien in AP? Wil hem ook zien alleen nergens te vinden nog net zoals hancock van Will Smith
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

squeek

gisteren was het de wilkinson american movie day in metropolis antwerpen, dan krijg je de keuze uit 12 ap's zoals wall-e, hancock, wanted en nog een deel. normaal ga k dan zo een hele dag naar daar, koop 's morgens tickets voor een hele dag. geinig dagje dan. enkel kon ik gisteren niet.


hancock komt trouwens nu woensdag al uit, dus daar zal je niet lang op moeten wachten.


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Dennistattoo

oke de 9de deze maand toch? Ga even kijken of hij er al is ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

svmnb

Gisteren gekeken. Wat een klassefilm; topwerk weer van Pixar.
De aandacht voor detail, karakters, drama zijn ongeƫvenaard, wat mij betreft.
Dat er een hele vette moraal in de film zit, neem ik dan maar voor lief. In de VS is er de nodige kritiek geweest op dit aspect en werd het een Al Gore vehikel genoemd, maar ik heb genoten van deze film.

Mijn waardering: 9/10
Panasonic TX-55GZW2004::Denon AVR-X2600H::Panasonic DP-UB9004::Zidoo Z1000Pro::Sony BDPS7200::B&W601 S3::B&W LCR 600 S3::Subwoofer:MJ ref1 MKII::

Xstream

Werkelijk een topper. Ik wist wel wat ik kon verwachten, maar toch had ik niet verwacht dat ie zo goed zou zijn. Heerlijke feel good film met goed geluid/muziek, beeld, detail en het meest belangrijk: aansprekende karakters. Heerlijke flow ... geen saaie momenten, kortom, uitmuntend. Ook van mij krijgt ie een 9/10.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Nosoforos

Net gekeken. Behoorlijk leuk ja. Had hem alleen liever op HD gezien, maar had de dvd. Lijkt me wel fraai op Blu-ray. Trouwens ook nogal wat Apple-grapjes er in. Wall-E heeft een iPod video in zijn "appartement" en als hij opstart maakt hij het Mac opstartgeluid.
Nu ja, Steve Jobs heeft natuurlijk van alles met Pixar te maken, Al Gore weer met Apple en zo is dat balletje ook weer rond. 

Gaeje

zonder steve jobs was er geen pixar... (gisteren die extra gekeken op de 2de disc blu ray, the story of pixar)
ze mogen die man heel dankbaar zijn...

ksi

Sorry hoor maar dat is niet echt waar. Zonder Steve Jobs was er echt wel pixar. Hij heeft er vooral ontzettend veel mee verdiend. Maar het creatieve brein en uitvoerend werkt komt op de naam van enkele andere hoor.

manta


Wat een mooie film, echt een juweeltje  :D




Gaeje

Quote from: ksi on November 24, 2008, 18:03:27
Sorry hoor maar dat is niet echt waar. Zonder Steve Jobs was er echt wel pixar. Hij heeft er vooral ontzettend veel mee verdiend. Maar het creatieve brein en uitvoerend werkt komt op de naam van enkele andere hoor.

check your facts, hij heeft het in de jaren '90 gekocht van Lucasfilm, die er niet verder mee wou doen. Zonder een overnemer zou het een stille dood zijn gestorven. Na Toy Story heeft hij het op de beurs gezet en ervoor gezorgd dat ze hun eigen financieel in leven konden houden, en eigen producties financieren.

Uiteraard was John Lasseter er eerst, maar hij was gewoon een werknemer van disney, en daarna van lucasfilm, maar zonder jobs was er van pixar geen sprake geweest. Tenzij iemand anders het toen gekocht zou hebben van lucas.

ik beweer niet dat de kwaliteit van de films komt door Steve Jobs, das helemaal iets anders, en komt idd door de creatieve geesten die er werken. Maar ik had het over pixar als bedrijf

ksi

Nou vond alleen dat je met je post een beetje erg veel krediet gaf aan Steve Jobs. Nergens zeg ik dat hij niet belangrijk is geweest in het bestaan van Pixar.

Gaeje

ja, dat komt omdat ik dus net die documentaire gezien heb over the history of pixar

_-Tijmen-_

Geweldige film dit. Heb hem al 3 keer gekeken  O0

Kan wel wat aspecten van het karakter van wall-e in mezelf herkennen  :P

squeek

Quote from: _-Tijmen-_ on January  3, 2009, 18:04:58
Geweldige film dit. Heb hem al 3 keer gekeken  O0

Kan wel wat aspecten van het karakter van wall-e in mezelf herkennen  :P

trek je ook beha's over je hoofd?

Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Xstream

HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub