Pluimgraaff Show in Cafe Engels - 29 & 30 maart

Started by reMC, February 9, 2008, 14:43:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Welk merk ga je bekijken/beluisteren in Café Engels?

Diapason
3 (18.8%)
Master
3 (18.8%)
Hovland
0 (0%)
Audio Note
3 (18.8%)
47 Labs
3 (18.8%)
Sugden
0 (0%)
Naim Audio
3 (18.8%)
Grado
0 (0%)
CEC
0 (0%)
Anders, namelijk:
1 (6.3%)

Total Members Voted: 16

Linked Events

reMC

Quote from: phy on February 13, 2008, 19:16:30
Worden er ook speakers van Musical Affairs gedemonstreerd?

Dat bewaren we voor de VAD :)

Mitch--

Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

reMC

De leukste audio-show van Nederland, en zo weinig animo :o

Ruud-

Quote from: reMC on February 21, 2008, 08:45:59
De leukste audio-show van Nederland, en zo weinig animo :o

In deze opzet ook waarschijnlijk de enige ::) dan ben je al gauw de leukste >:D (overigens ben ik het wel met je eens ;))

Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Wijx wondere wereld

Versterking: Gryphon Attila
Bron: Benchmark dac 3B
Luidsprekers: Milestones
Bekabeling: XTC (Henno Appel) en Pink Faun

reMC


advr

Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

Tube-freak

Als dit tegelijk valt met die pluimgraaff show dan kom ik misschien ook.  Er zijn altijd ZEER goed verzorgde demos.

Met de trein is goed te doen, als ik tenminste weer niet tussen een berg holligans en wat politie-paarden en ME bussen terecht kom zoals vorige keer.  Denk je naar een hifi show te gaan loop je tegen 15 ME-ers in vol ornaat aan als je de trein uitstapt... 




16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Ruud-

Re: Pluimgraaff Show in Cafe Engels - 29 & 30 maart
Quote from: Tube-freak on February 23, 2008, 19:43:02
Als dit tegelijk valt met die pluimgraaff show dan kom ik misschien ook. 

??? ???
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

Tube-freak

Ja de titel heet pluimgraaf show en vervolgens hoor ik aleen dingen over een show van audiocube.

Het was mij in elk geval niet helemaal duidelijk of het de pluimgraaf show is of de audiocube show of allebei.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

reMC

Quote from: Tube-freak on February 24, 2008, 01:30:17
Ja de titel heet pluimgraaf show en vervolgens hoor ik aleen dingen over een show van audiocube.

Het was mij in elk geval niet helemaal duidelijk of het de pluimgraaf show is of de audiocube show of allebei.

Zie startpost ;)

reMC

Verrassing: Peter Qvortrup komt toch zelf demo'en ;)

Martin_M

#38
Dat is dan toch een beetje jammer toch ???

Quote from: Ruud- on February 10, 2008, 00:29:05
Hoop ook dat het wél eens te pruimen is bij Audio Note >:D.
De afgelopen twee keer was niet om naar huis te schrijven.

Quote from: reMC on February 10, 2008, 10:26:59
Afgelopen twee jaar stond Peter er zelf en die heeft nogal een, ehh, eigen stijl van demo-en. ;D Dit jaar doen wij het ;)
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

reMC

Quote from: Martin_M on February 26, 2008, 15:32:00
Dat is dan toch een beetje jammer toch ???

Reageer je op mijn laatste post of heb je die juist niet gelezen? ;)

Martin_M

#40
Quote from: reMC on February 26, 2008, 15:33:16
Reageer je op mijn laatste post of heb je die juist niet gelezen? ;)

Je laatste post. Het feit dat je blij lijkt te zijn dat Peter toch komt demo'en terwijl je eerder zei dat het door Peter's (eigen) stijl komt dat sommigen het bij audio-note niet vinden pruimen. Tenmiste, zo las ík het  ;).

Helaas kunnen wij niet. We zijn een paar jaar geleden wel geweest (incl. meet & greet) en dat was erg gezellig. Daarnaast was er toen genoeg te beluisteren.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

reMC

Ik zie je edit's al. ;D

De meningen zijn erg verdeeld over de Audio Note demo's van Peter. Sommigen vinden het iets teveel van het goede, andere zijn juist blij dat er tussen al het audiofiele geneuzel ook eens wat meer gewaagde muziek wordt gedraaid. Hetzelfde geldt voor de opstelling (in de hoeken van de kamer). Er zijn echt veel mensen die het mooi vinden (groots geluid, veel laag, druk en dynamiek). Ikzelf haal ze liever wat meer naar voren en dichter bij elkaar voor meer intimiteit en meer verschillen in de 'grootsheid' van de opnames.

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Jean Sibelius

Ikzelf en wat andere leden van Audioclub Oost Brabant zijn op zaterdag van de partij :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Ruud-

Quote from: reMC on February 26, 2008, 15:26:16
Verrassing: Peter Qvortrup komt toch zelf demo'en ;)

Voor mij (ons) reden om er met een (nóg) grote(re) boog omheen te gaan ;)
Wie met andermans oren luistert...bedriegt zichzelf. C.D.speler:NorthStarDesign, v.v.: Counterpoint 1000, EV: Aragon 8008ST, speakers: KEF LS50,: Interlinks Sonore Reference Gold, speakerkabel: Vicol..

reMC

Quote from: Ruud- on February 26, 2008, 17:17:00
Voor mij (ons) reden om er met een (nóg) grote(re) boog omheen te gaan ;)

Jammer, gelukkig zijn er meer kamers ;)

phy

Quote from: Ruud- on February 26, 2008, 17:17:00
Voor mij (ons) reden om er met een (nóg) grote(re) boog omheen te gaan ;)
mmm...Moor mij een reden om mischien toch te gaan  :)

reMC


reMC


advr

Quote from: phy on March  2, 2008, 11:44:26
mmm...Moor mij een reden om mischien toch te gaan  :)


gewoon komen, ik ga de zaterdag ook, of dat overigens een reden is weet ik niet maar je moet iets verzinn toch. ;D ;D
kun je ook lp's en cd's komen. dan ga je daar maar voor. O0

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster