Wat is de beste Ipod dock mét speakers?

Started by wil, February 8, 2008, 22:37:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wil

Die Zeppelin ziet er cool uit (heb hem nog nooit gehoord), maar voor in de keuken iets te vetaantrekkend en daarnaast nog de prijs van 599,- is iets te veel voor een apparaat dat je gebruikt voor bij het koken.

Ik vind het wel een mooi ding als je geen andere installatie hebt (studentenkamertje of zo).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

reMC

Wij krijgen binnenkort een Wadia Dock op proef, dan wel niet met speakers, maar keep you posted ;)

garmtz

Tivoli? Geen dock, maar wel zeer goede geluidskwaliteit en tuner. En je kunt je iPod erop aansluitèn!

Hmmm... Nu ik het zo bedenk, heeft Tivoli misschien ook wel een docking-model...

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

pch

Quote from: bmateijsen on February  9, 2008, 11:16:13
Ik vind de Geneva ook op geluidskwaliteit erg gaaf... 8)

Bjorn,

En met name welke bedoel je dan? De M, L of XL?
Ik heb wel eens begrepen dat ze gigantisch overpriced zijn en ze zijn t.o.v. de introductie enorm in prijs verhoogd (door Audiac?)!!!
Meridian F-80 is ook duur maar veel beter en juist in prijs gedaald volgens mij....

Gr. Paul.

Bakkums

Effe updaten :P

Vanaf oktober is de Zeppelin mini te koop, dus een B&W docking. Zal wel weer super klinken.

Koen K

#31
Ik heb zelf een Logic3 Jivebox. Twee tweeters, twee mids en een best flinke woofer plus passieve radiator, aangedreven door 90 Watt klasse-D versterking, allemaal in een klein kubusvormig pakketje plus een voedingskastje. Afgelopen zomer in Cambridge gekocht voor 100 pond om me op mijn college-kamertje van muziek te voorzien. Voor die prijs, en zeker voor het formaat, een ongelooflijk goed geluid. Ik keek ook nog naar een aantal andere opties waaronder de Revo BLOK van 194 pond, maar de Jivebox speelde ze er met gemak uit. De Zeppelin klonk wel wat beter, maar ja, dan mag je ook gelijk een stukje (ter plekke 290 pond duurder dan de Logic3) dieper in de buidel tasten.

Wat mij betreft is die Jivebox, ondanks dat ik hem qua looks niet het einde vind, onverslaanbaar in zijn prijscategorie en een heel stuk daarboven.

bubabu

De speakers die ik bij [edit]commerciële link verwijderd[/edit] heb gekocht is echt top :worship:

klein, handig en een super geluid

jslaman

Quote from: bubabu on April 28, 2010, 16:34:21
De speakers die ik bij [edit]commerciële link verwijderd[/edit] heb gekocht is echt top :worship:

klein, handig en een super geluid

Zegt ie zonder reclame te maken  ;)

raMniv

Heb zelf de B&W Zeppelin, vrij veel geld voor een ipod speaker, maar bijzonder fraai geluid!
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"