Kingpin

Started by J.A.F._Doorhof, February 7, 2008, 16:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kingpin Screens

Quote from: raMniv on September  9, 2014, 09:41:07
Beste kingpin,

is het bevestigingsmateriaal los te koop bij jullie? In mijn vorige woning heb ik hem via een constructie aan een schuin dak gehangen. Nu wil ik hem in mijn nieuwe woning op de muur bevestigen, maar is mijn ophang materiaal daar nu niet meer voor geschikt.

Hoor het graag van u,

Gr. Marvin

Beste Martin,

Je ontvangt hierover zometeen een email van ons!

Groet,
Lars

larsonator

Hoe kan het zijn dat ik Kingpin schermen zie op het net, bij andere zaken, die goedkoper leveren als Kingpin zelf?

Kingpin Screens

Quote from: larsonator on September 13, 2014, 14:08:01
Hoe kan het zijn dat ik Kingpin schermen zie op het net, bij andere zaken, die goedkoper leveren als Kingpin zelf?

Geen idee. Het staat bedrijven vrij om (onze) producten op hun site te vermelden tegen iedere prijs, dat wil nog niet zeggen dat ze daadwerkelijk een Kingpin reseller zijn of de producten ook daadwerkelijk kunnen leveren (voor die prijs).

Je mag me de url's per PM sturen als je wilt, dan kan ik kijken hoe de vork in de steel zit.

Hartelijke groet,

Lars

larsonator

Ik heb deze week mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een spanscherm, en wel de (velvet) VFS210-16:9.

op zich ben ik heel tevreden qua prijs-kwaliteitsverhouding. Maar toch heb ik één opmerking.
Op de hoeken, waar de diagonalen van de lijst bij elkaar komen, blijft er een kiertje van +- 1,5 á 2mm zichtbaar. Nu heb ik een zogenaamde batcave (dus compleet verduisterd tijdens het film kijken) maar zodra het licht aangaat zijn de 'kiertjes' toch zichtbaar doordat het aluminium 'oplicht' achter het fluweel.
Of het nu komt door de zaagsnede komt of door de verdikking van de stof (fluweel) op de hoeken, door het omvouwen van de stof op die hoeken weet ik niet. Ik krijg het niet verder bij elkaar gedrukt om de kiertjes te dichten.


wolfkampf

Quote from: larsonator on October  5, 2014, 23:01:02
Ik heb deze week mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een spanscherm, en wel de (velvet) VFS210-16:9.

op zich ben ik heel tevreden qua prijs-kwaliteitsverhouding. Maar toch heb ik één opmerking.
Op de hoeken, waar de diagonalen van de lijst bij elkaar komen, blijft er een kiertje van +- 1,5 á 2mm zichtbaar. Nu heb ik een zogenaamde batcave (dus compleet verduisterd tijdens het film kijken) maar zodra het licht aangaat zijn de 'kiertjes' toch zichtbaar doordat het aluminium 'oplicht' achter het fluweel.
Of het nu komt door de zaagsnede komt of door de verdikking van de stof (fluweel) op de hoeken, door het omvouwen van de stof op die hoeken weet ik niet. Ik krijg het niet verder bij elkaar gedrukt om de kiertjes te dichten.
paint it black,   :D
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

larsonator

Quote from: wolfkampf on October  6, 2014, 00:16:40
paint it black,   :D
dus een hagelnieuw scherm weer demonteren, het aluminium verven & en weer monteren? OMG, volgen mij is dat geen 'normale' optie toch?

wolfkampf

nee klopt, was geintje  ;)
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

larsonator

Kingpin gevlogen...?  :blush:

broodro0ster

Wanneer komt de 16:9 VFS240 terug binnen?
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

Kingpin Screens

Quote from: broodro0ster on November 25, 2014, 14:05:36
Wanneer komt de 16:9 VFS240 terug binnen?

We verwachten deze eind volgende week weer op voorraad te hebben!

Met vriendelijke groet,

Lars

Kingpin Screens

Quote from: larsonator on October  5, 2014, 23:01:02
Ik heb deze week mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een spanscherm, en wel de (velvet) VFS210-16:9.
...
Ik krijg het niet verder bij elkaar gedrukt om de kiertjes te dichten.

Beste Larsonator,

PM me even de gegevens van je bestelling, dan kijken we wat we kunnen doen voor je!

Hartelijke groet,

Lars (gewoon, Lars :))

larsonator


master30

Zijn er al plannen om eens curved screens in het assortiment op tenemen?
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

broodro0ster

En prefab masking voor de 16:9 schermen  :pompom:
HT: Dolby Atmos 7.2.2 | NAD T758 V3 (Full Dirac), KEF R700, KEF R600c, 4x KEF R300, BA A25 atmos, 2x SVS PB-2000
Sony HW55es isf, Kingpin VFS-240, Shield TV
Living: LG 77G2, Boston Acoustics A25, Denon X-2000, Shield TV

master30

Quote from: broodro0ster on November 27, 2014, 18:12:31
En prefab masking voor de 16:9 schermen  :pompom:

Curved en prefab voor 16x9 en 4x3  8)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

Duck Twacy

Hallo,

Hoe lang gaat het doek van zo'n (KingPin) spanscherm eigenlijk mee. Ik bedoel is er kans dat bv na 10 jaar gebruik in normale huiskamer omstandigheden een doek minder wordt kwa reflectie? Mogelijk zelfs ietwat verteerd en daardoor minder strak spant?

Kingpin Screens

Quote from: Duck Twacy on January 28, 2015, 15:02:36
Hoe lang gaat het doek van zo'n (KingPin) spanscherm eigenlijk mee. Ik bedoel is er kans dat bv na 10 jaar gebruik in normale huiskamer omstandigheden een doek minder wordt kwa reflectie? Mogelijk zelfs ietwat verteerd en daardoor minder strak spant?

Dit soort effecten hebben we nog niet van gehoord via onze klanten. De eerlijkheid gebied te zeggen dat ons bedrijf ook pas 10 jaar bestaat en we in die tijd een aantal keren van materiaal gewisseld zijn om verder te verbeteren. Er hangen dus nog geen schermen met het huidige materiaal langer dan vijf jaar.

De spanning op het scherm is echter wel heel behoorlijk, dat zal niet zo snel minder strak worden.
En hoewel ik niet in iemands portemonnee kan kijken, zou het economisch nog best een heel aardige afschrijving zijn, 10 jaar. Een VFS van 2.70 meter breed kost 599,- (incl btw en bezorgen), dus dat zou inhouden dat je voor minder dan 60 euro per jaar van het scherm gebruik hebt gemaakt. Een TV gaat vaak minder lang mee en is duurder :)

Hopelijk heb je hier wat aan  ;D

raMniv

Zijn er hier mensen die hun harmony ultimate werkend hebben gekregen met een elektrisch scherm van kingpin. Hij staat wel in de database, maar doet het niet bij mij.

Telefonisch contact met harmony gehad, maar die zeggen dat ik de hex codes nodig heb?

Gr
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Kingpin Screens

Hi raMniv,

Wij hebben wel HEX codes voor je, stuur even een mail naar service@kingpinscreens.nl

fijne avond.

luuk123456

#319
Bij deze zou ik het hele Kingpin team graag de warme douche willen geven!

`n paar maanden geleden `n spanscherm VFS240 scherm van Kingpin ontvangen.
Een aantal films verder, kwam ik tot de ontdekking dat er in heldere/felle scenes `n soort vlekken zichtbaar werden in het midden van het scherm.
Contact met Kingpin opgenomen en het probleem uitgelegd.

Ik kreeg al snel `n mailtje terug met excuses en de mededeling dat `n nieuw doek onderweg was  :pompom:
Vandaag het nieuwe doek gespannen en, vlekken WEG!

In korte tijd dus twee keer blij gemaakt;
super service zonder te hoeven smeken, en `n beeld zonder vlekken. Wat toch echt wel prettiger kijkt  ;D

Wellicht handig om te weten voor iedereen die van `n stukje goede service houdt!

Kingpin, bedankt!

Gr. Luuk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0