Kingpin

Started by J.A.F._Doorhof, February 7, 2008, 16:59:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bama

ik ben blij met mijn scherm hoor, vooral dat afstellen gaat erg mooi.

Melbury

Dat ziet er erg mooi uit, TonBert.

Staan de speakers niet een beetje voor het scherm, of is dat gezichtsbedrog?


Bama

Quote from: Melbury on April  9, 2013, 23:33:19
Dat ziet er erg mooi uit, TonBert.

Staan de speakers niet een beetje voor het scherm, of is dat gezichtsbedrog?



Valt reuze mee, heb ze nu nog iets verschoven en met een film zet ik de linkerspeaker soms nog iets opzij maar meestal is dat puntje niet storend.

LittleNinja

Is dat een 270??
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

dchris

Het probleem is inmiddels opgelost, ;D gelukkig, ik dacht mijn scherm stuk was. ::)
Bleek dat de afstelling te ver was doorgedraaid waardoor hij uitrolde en naar binnen toe weer een stukje oprolde.
Stelschroef voor bovenkant is L is naar beneden en R naar boven en bij stelschroef onder is dat contra...dom dom dom. :lookaround:

Nu nog wachten op de beamer, maar moet nog even sparen helaas  :butbut:
Mvg,

Dchris

Zymotic

Komen er ook Acoustic Transparant schermen in de collectie?

Kingpin Screens

Quote from: Zymotic on April 17, 2013, 17:05:56
Komen er ook Acoustic Transparant schermen in de collectie?

Er komen dit jaar diverse nieuwe type schermen bij, maar helaas geen acoustisch transparante doeken. Net als de 3D doeken is er betrekkelijk weinig markt voor.

Met hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

LittleNinja

Goedemorgen Lars,

Kun/mag je al wat los laten over de aankomende ontwikkelingen??

Gegroet,
LitttleNinja
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kingpin Screens

Quote from: LittleNinja on April 18, 2013, 06:05:31
Goedemorgen Lars,

Kun/mag je al wat los laten over de aankomende ontwikkelingen??

Gegroet,
LitttleNinja

Ja hoor, er komen Fast Fold Screens met front en rear projection, Big Screens tot 7 meter en Inceiling Screens bij. Meer details volgen  ;D

Hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

LittleNinja

Dat klinkt allemaal goed. Zeker ook voor de zakelijke branche dus dat gaat helemaal goed komen!

Ik ben erg benieuwd! Krijgen we hier de primeur of moet ik bij onze leveranciers zijn? ;)

Gegroet,
LittleNinja

Quote from: Kingpin Screens on April 18, 2013, 09:16:41
Ja hoor, er komen Fast Fold Screens met front en rear projection, Big Screens tot 7 meter en Inceiling Screens bij. Meer details volgen  ;D

Hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kingpin Screens

Quote from: LittleNinja on April 18, 2013, 14:11:34
Ik ben erg benieuwd! Krijgen we hier de primeur of moet ik bij onze leveranciers zijn? ;)

Nou vooruit, bij deze dan alvast iets ;-) Meer foto's op onze Facebookpagina

LittleNinja

Zojuist "geliked" zodat ik de info kan volgen. 8)

Quote from: Kingpin Screens on April 18, 2013, 15:20:36
onze Facebookpagina

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Kingpin Screens

We zijn druk bezig met het opfrissen van ons assortiment. Zo komen er o.a. Inceiling en Fastfold schermen bij. Tegelijkertijd gaan er ook schermen uit, namelijk de kleinere maten van 150 cm.

We hebben nog enkele stuks en die gaan nu in de aanbieding:

Elektrische schermen
CES150-16:9                Van € 529,- nu voor € 396,75          Bekijk op onze site
CES150-4:3                  Van € 529,- nu voor € 396,75          Bekijk op onze site

Handbediende schermen
LMS150-16:9                Van € 169,- nu voor € 126,75          Bekijk op onze site
LMS150-4:3                  Van € 169,- nu voor € 126,75          Bekijk op onze site

Dit is inclusief BTW en gratis verzending in Nederland en België en uiteraard gewoon de volledige 2 jaar garantie!

Sla je slag ;D

Met hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens


THX-UltraII

Mooie aanbieding! Mocht er nog iemand een spanscherm zoeken; ik zag dat er in het marktgedeelte van het forum nog een te koop staan voor een mooie prijs!  ;)

Kingpin Screens

*** Brekend nieuws ***  ;D

Sinds de oprichting van Kingpin Screens in Nederland, hebben we met een groot netwerk distributeurs en resellers gewerkt, om op die manier snel marktaandeel te verwerven. We hebben echter in de laatste jaren moeten constateren dat o.a. onder invloed van deze tussenhandel, de prijzen voor consumenten steeds zijn gestegen. Daarbij bracht dit netwerk niet de beoogde groei. Tijd om schoon schip te maken.

Per direct is besloten om Kingpin Screens uitsluitend nog te verkopen via onze website www.kingpinscreens.nl. De marge die normaal naar de tussenhandel ging, hebben we direct doorgerekend in de consumentenprijs, waardoor sommige schermen nu voor minder dan de helft te koop zijn. Dat lijkt ons een win-win.

Er is één uitzondering gemaakt en dat betreft de eigenaren achter dit mooie forum, ITC Home Theater uit Emmeloord. Zij blijven onze projectieschermen verkopen en jullie bedienen met perfect advies en service. We doen dit als geste, omdat zij ons al acht jaar trouw steunen en met veel succes en plezier onze schermen vertegenwoordigen.

Het staat iedereen dus vrij om de schermen rechtstreeks bij ons te kopen, of ook het forum een stukje te sponsoren en via ITC te kopen.

Voorbeelden van enkele nieuwe prijzen (inclusief BTW én verzendkosten!)





CES210-16:9     van € 799,-     voor € 399,-     besparing € 400,-
VFS240-16:9van € 719,-voor € 449,-besparing € 270,-
TAB270-16:9van € 2049,-voor € 999,-besparing € 1050,-

Misschien een leuk cadeau voor onder de kerstboom  ;)

Met hartelijke groet,

Lars Roubroeks
Kingpin Screens

Crownfire

  :omg:

Top. Nu worden de prijzen opeens heeel interessant  :clapping:

Erik!

Dus de consument heeft jarenlang teveel betaald....
Beamer: Benq W1070
Audio: HTR-4069 met Harman Kardon boxenset
Beamerlift: Audipack plafondlift 2050,
Scherm: Optoma DE-9106EGA 106"

digitalboy

Heel mooie ontwikkeling,
goeie actie hier, ik zal in de nabije toekomst een scherm
bij jullie bestellen!

master30

nu nog een 2.35:1 curved screen serie in het assortiment dan word het interessant :)
HT: Epson TW-9300 |CIH 220x94,5 |Marantz SR7010 (+ Auro-3D) 2x MM7055 |7.1.4  FS Chario Hiper Masterpiece (bi-amped), SR Hiper 2000T, BSR Syntar 100T, CNT Hiper,  Syntar 100 FH+RH, VOG Syntar Center |Rel Strata 3 & SVS PC+20-39 |Clark TST239s (2x) |Dune HD Solo 4k |Oppo UHD-203 Zone+Region Mod |Pro-Ject RPM 5.1 |Tube Box II |Speedbox DS |Okki Nokki #Woonkamer: Yamaha YSP-2700 |Zgemma H7S 4k |CC 4k |Philips FP440 |P-J Phonobox S2 #Werkhok: Nad L75 |Boston M25.

paulk

had ik toch een jaartje moeten wachten.Nee ik ben er blij mee  :)

succes met de verkoop.
Klipsch Reference -Onkyo TX-RZ50-ADVANCE ACOUSTIC MAA 402-SAMSUNG BD-J7500-EPSON EH-TW9400-shield tv-philips oled 4k tv 55oled855

maxtrash

complimenten voor deze zet. Heb drie jaar geleden een scherm van jullie aangeschaft voor een goede prijs, terwijl ze toen ook via de tussenhandel verkocht. Het viel me wel op dat de prijzen daarna fors gestegen waren. Dat kan dan niet alleen aan de tussenhandel liggen, maar directe verkoop helpt natuurlijk wel voor de prijzen

Birdview

Quote from: Erik! on December 12, 2013, 20:10:44
Dus de consument heeft jarenlang teveel betaald....

Of de consument koos (ik bijvoorbeeld) voor een bijna 2,5 keer zo goedkope i-visions. Ik denk dat dat er steeds meer zijn dus ze moesten wel.

Ik vraag me af wanneer er een gezonde concurrentie voor de Black Diamond schermen komt want heb het idee dat die prijzen zo hoog gehouden worden doordat er nauwelijks concurrentie is. Ik lees wel eens iets over Euroscreens react maar hier nergens te verkrijgen.
Zal Kingpin daar nog een keer mee komen?

TVA1984

Quote from: Birdview on December 30, 2013, 14:39:49
Of de consument koos (ik bijvoorbeeld) voor een bijna 2,5 keer zo goedkope i-visions. Ik denk dat dat er steeds meer zijn dus ze moesten wel.

Ik vraag me af wanneer er een gezonde concurrentie voor de Black Diamond schermen komt want heb het idee dat die prijzen zo hoog gehouden worden doordat er nauwelijks concurrentie is. Ik lees wel eens iets over Euroscreens react maar hier nergens te verkrijgen.
Zal Kingpin daar nog een keer mee komen?

Dat zou idd wel fijn zijn en dan vooral de giga prijs omlaag :P

Kingpin Screens

#273
We hebben twee schermen in de aanbieding:

Kingpin Screens CES210-16:9 voor 299 euro
Dit scherm is als nieuw. Verkocht aan een klant, deze merkte echter bij het openmaken dat de aluminium behuizing in het midden verder open staat dan aan de zijkanten. Het 'gaapt' een beetje. Het is dus puur een esthetisch dingetje. Maar we hebben het omgeruild omdat de klant zich er wel aan stoorde. Wellicht zijn er hier liefhebbers die dat door de vingers willen zien voor 100 euro korting  ;D

Kingpin Screens TAB210-16:9 voor 599 euro
Dit scherm heeft bij ons ongeveer een half jaar op kantoor gehangen als demo. Is ook zo goed als nieuw dus en je pakt mooi 200 euro korting mee!

Bij interesse, stuur me even een PM, dan regelen we de betaling en levering!

Hartelijke groet,

Lars

// edit, stond per ongeluk 399 voor de CES210, moest natuurlijk 299,- zijn!

BernHardN

Toch jammer dat je geen zilver scherm hebt

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100