Integra DTC-9.8 (= Onkyo Pro PR-SC885P) getest in Stereophile

Started by Shorty, February 4, 2008, 17:00:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Nooff


Midcall

Quote from: Nooff on March 10, 2010, 12:03:45
Aangezien de importeur van Onkyo in Duitsland zit en niet in NL kan er al snel meer met de prijs gedaan worden.
Maakt dat uit dan?
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

Nooff


mack

Quote from: mack on March  8, 2010, 17:04:52
Wat ik doe is nu nog steeds voor prive.
Als ik denk dat het tot een powerbuy kan komen neem ik natuurlijk eerst contact op met frank.
Een powerbuy buiten de sponsors om,zo ver is het nog niet. ;)

Het enige wat ik heb uitgesproken is de intentie, als het zo ver mocht komen dit op mijn schouders te nemen.



De eerste prijs opgave is binnen. :-X (sponsor)
En een mail naar frank ivm een eventuele powerbuy.

MartijnR

Is het een interessante prijsstelling? Eventueel even een PM.

Martijn
Bluesound Pokernode 2i | Audio Physic Sittara | LG oled 55"

mack

Quote from: MartijnR on March 10, 2010, 17:42:45
Is het een interessante prijsstelling? Eventueel even een PM.

Martijn

Ik zeg nog niks  ;)

Midcall

Quote from: mack on March 10, 2010, 17:40:55
De eerste prijs opgave is binnen. :-X (sponsor)
En een mail naar frank ivm een eventuele powerbuy.
Volgens mij wordt er gewoon stiekem een powerbuy via dit forum geregeld... niet zo netjes om voordat je toestemming hebt het wel vast (openbaar) middels dit forum te regelen. Evt toestemming maakt op deze manier niet meer uit.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

mack

Quote from: Midcall on March 10, 2010, 17:57:07
Volgens mij wordt er gewoon stiekem een powerbuy via dit forum geregeld... niet zo netjes om voordat je toestemming hebt het wel vast (openbaar) middels dit forum te regelen. Evt toestemming maakt op deze manier niet meer uit.

1 stiekem : nee, ik geef informatie
2 ik regel nog helemaal niks.
3 ik geef aan niemand prijs informatie.
4 van mij toch netjes om te laten weten dat ik er mee bezig ben (behalve voor jou dan).
5 ik wil er ook wel mee op houden (scheelt veel tijd voor mijn hobby).

Nooff

Quote from: Midcall on March 10, 2010, 17:57:07
Volgens mij wordt er gewoon stiekem een powerbuy via dit forum geregeld... niet zo netjes om voordat je toestemming hebt het wel vast (openbaar) middels dit forum te regelen. Evt toestemming maakt op deze manier niet meer uit.
Wat is hier stiekem aan dan? Hij presenteert niets, hij communiceert niets en hij vraagt zelfs een forum sponsor wat hij/zij met de prijs kan doen. Zodra er niets opgezet is en mack hier open en bloot op het forum zegt dat er een mail naar Frank is voor een powerbuy kan je moeilijk spreken van stiekem. Dit is gewoon informeren, meer niet.

Midcall

Het stiekeme aan zijn aktie is dat als hij GEEN toestemming zou krijgen nu wel alle ht-forumgebruikers weten dat hij een powerbuy aan het organiseren is. Het maakt straks helemaal niet meer uit of hij wel/geen toestemming krijgt, iedereen stuurt hem nu een pm of email en zo is er toch dankzij het ht-forum een powerbuy georganiseerd. Dat noem ik stiekem.
http://www.htforum.nl/showcase/usersetdetail.php?id=62 - Genesis 350+ - Audio Research Reference 3 - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 250 - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Statement XLR interlinks - Cardas Golden Reference powercords - Sony VPL-HW50ES - Yamaha CX-A5100 - Infinity Renaissance 90 rears - Callas Audio Clamprack - Bada Purer 3.8SE - Squeezebox Classic - Audio-GD NFB-8 DAC -

mack

Quote from: Midcall on March 10, 2010, 21:44:05
Het stiekeme aan zijn aktie is dat als hij GEEN toestemming zou krijgen nu wel alle ht-forumgebruikers weten dat hij een powerbuy aan het organiseren is. Het maakt straks helemaal niet meer uit of hij wel/geen toestemming krijgt, iedereen stuurt hem nu een pm of email en zo is er toch dankzij het ht-forum een powerbuy georganiseerd. Dat noem ik stiekem.

Volgens gaat het bovenstaande meer over jou dan over mij.

Want je kent mij niet maar je betigt mij wel van alles wat ik zou kunnen doen.

En wat de pm betreft die krijg ik wel maar  :-X is bij mij  :-X en daarmee basta.

En mocht het niet door kunnen gaan dan is dat jammer.

Maar ik heb al bericht terug van frank.
Het kan doorgaan mits ik mij aan de regels hou (levering door een sponsor van het forum).

Maar door die leuke aantijgingen van jou kan dit zomaar veranderen.


Davey

De laatste paar weken heb ik last van het verschijnsel dat wanneer ik alles aanzet, Onkyo 886, tv, versterkiing, etc. het heel erg lang duurt voordat ik beeld heb. Ik hoor wel geluid met wat horten en stoten maar het beeld verschijnt pas na 10 minuten  :o.

Alle apparaten heb ik via HDMI aangesloten op de 886 en 1 HDMI kabel gaat er naar de TV. Op alle HDMI ingangen is dit het hetzelfde verhaal. Erg irritant en het is alleen als de 886 meer dan een uur heeft uitgestaan.

Ik heb gehoord en gelezen dat er een "handshake" moet plaatsvinden via HDMI maar ten eerste heb ik dit niet eerder gehad en ten tweede blijven ze wel heel lang handen schudden. Die 10 minuten vind ik redelijk onacceptabel.

Wie weet wat dit zou kunnen zijn? Ik hoop een instelling of zoiets.

Fox

misschien bij Onkyo informeren of dit vaker voorkomt, en of er een update is?

Davey

Quote from: Fox on December 22, 2010, 15:53:26
misschien bij Onkyo informeren of dit vaker voorkomt, en of er een update is?

Net heb ik een berichtje gestuurd naar Smits Arnhem waar ik 'm gekocht heb. Ik wacht even hun antwoord af.

Davey

Hij gaat terug naar Smits. Ze denken dat het toch niet aan mij ligt maar aan de 886  :D. Waarschijnlijk gaat het een week of 4 duren maar ik krijg keurig een leentoestel mee zodat we lekker door kunnen draaien. Klasse van Smits wat ik daarom ook meld.

Ik ben wel benieuwd wat er dan aan de hand is maar dat gaat dus nog even duren voordat we dat weten.

Fox

Quote from: Davey on December 28, 2010, 12:17:00
Hij gaat terug naar Smits. Ze denken dat het toch niet aan mij ligt maar aan de 886  :D. Waarschijnlijk gaat het een week of 4 duren maar ik krijg keurig een leentoestel mee zodat we lekker door kunnen draaien. Klasse van Smits wat ik daarom ook meld.

Ik ben wel benieuwd wat er dan aan de hand is maar dat gaat dus nog even duren voordat we dat weten.

Goed service.

Heb zelf ook een 886, maar gelukkig geen problemen...

lcaufrie

Wat is de verschillen tussen de integra en de 5508?