The Signal Trailer

Started by Ed-S, February 1, 2008, 12:40:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ed-S

Zo, eindelijk weer eens een horror.
http://www.apple.com/trailers/magnolia/thesignal/trailer.html

Die gaan we in de bios bekijken  :)

Op filmfestival Rotterdam waren ook een paar horrors te bewonderen, nog geen trailers van gezien op het net  :(
Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Xstream

#1
Het barst van  de Horror's hoor :) ... alleen geen 1 waar je nou echt blij van wordt ... of naja ... van gruwelt, zoals de bedoeling is. Ze focussen zich teveel op SFX en pulp tegenwoordig ... waar is de "thriller/Horror" spanning gebleven van weleer waarbij het niet zien, ongrijpbare, en een goed verhaal zorgde voor ultieme gruwel momenten?!?!

Deze ziet er goed uit iig ... alleen of het ook angstig / geloofwaardig overkomt is de vraag (dat is mijn horror voorkeur namelijk). Ik vond Arlington Road ook 10x spannender dan de gemiddelde pulp horror.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Ed-S

Quote from: Xstream on February  1, 2008, 15:30:48
Het barst van  de Horror's hoor :) ... alleen geen 1 waar je nou echt blij van wordt ... of naja ... van gruwelt, zoals de bedoeling is.

Inderdaad, sommige onder horror uitgekomen films vind ik meer een thriller dan een horror, Op filmfestival afgelopen week waren er weer eens 2 die wel horror zijn.

De trailer doet me wel vermoeden dat we "weer" eens een horror volgens oud recept te zien gaan krijgen, wat ik persoonlijk super vind, vooral de opbouw van de spanning en dan lekker je fantasie de rest laten doen.  ;)



Onkyo  TX-DS676 | Pioneer DV-444 | Panasonic DMR-EH50
Optoma HD800X | PS3
Vifa Carrat Fronts en Center | Vifa Korrekt Back
Hepta Seas Sub - HS 130 amp

Grindtegel

Nou ik heb deze gisteren gezien en alweer een tegenvaller (lijkt wel of ik de laatste tijd alleen maar middelmatige films zie...). De film is min of meer een drieluik, wat imo bijna altijd een slechte zaak is omdat het je totaal uit de film haalt. Het is een soort van thriller/horror die je in eerste instantie een beetje aan 28days later doet denken maar gaandeweg steeds meer zijn eigen  weg gaat. Een rare combi van horror/thriller/arthouse die mij niet bevalt, moeilijk om uit te leggen. Wat me vooral stoorde was het 2e deel; waarin het 1e deel nog bloedserieus is, wordt het 2e deel steeds komischer/absurder wat de spannig die het 1e deel creeerde helemaal teniet doet. Deel 3 (ontsnapping) is saai terwijl ik had verwacht dat dat juist het spannendste deel zou worden.

Veel horrorsites zijn zeer lovend over deze film maar wat mij betreft strand de film in goede bedoelingen. Acteerprestaties zijn echter prima en ook de gore ziet er voor een super low budget film niet slecht uit.

Maar uiteindelijk is het de combinaties van verschillende stijlen die de film de das omdoet. Serieuse horror in combinatie met comedy (ook al is ie behoorlijk absurd en zwartgallig) werkt gewoon niet en The Signal laat dat duidelijk zien.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon