Robbert's huisje

Started by Robbert54, January 25, 2008, 01:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :pompom:

Hoe is het verder met je?
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

#5251
Quote from: HTip on September 28, 2016, 09:39:27
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! :pompom:

Hoe is het verder met je?
Dank je! Ik ben slechts 11 maand te laat :pompom: lang niet meer op dit forum geweest. Was naar speakers aan het kijken op marktplaats en kwam daar zowaar de set van Madhouse tegen, dan is de link naar dit forum snel gelegd. Ben inmiddels 32, werk nu bij een kunststofverwerkingsbedrijf (lang verhaal na de opleiding sph goed te hebben afgerond) en sinds juni hebben we ons eerste huis gekocht in Arnhem. Heerlijke plek om te wonen. Akoestiek is dramatisch, maar het huis vinden we zelf prachtig. Het gaat dus goed :inlove: hoe is het met jou dan?
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

#5252
Mijn speakers/set staan idd te koop, grappig dat je die tegen bent gekomen (al is dat volgens mij niet zo heel lastig) 😊
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Quote from: Madhouse on August 15, 2017, 22:48:37
Mijn speakers/set staan idd te koop, grappig dat je die tegen bent gekomen (al is dat volgens mij niet zo heel lastig) 😊
Hoi, en hoe is het met jou? Nee die kom je inderdaad makkelijk tegen. Scherpe prijs hoor.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Ja met mij is het goed. Ik geef niet zo veel meer om geluid als voorheen en wil een wat "eenvoudige" surround set gaan terug kopen bij de verkoop van mijn huidige apparatuur. Ik heb 2 kids, muziek luisteren komt er eigenlijk niet meer van en als we savonds een filmpje/serie kijken dan is wat beter geluid wel zo lekker.
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

Ja dat snap ik. Een fijne surroundset is dan ook altijd wel fijn hoor. Ik heb nu ook een leuke set, makkelijk met Spotify en de connectiviteit met de tv. Ik heb alleen nu eigenlijk te weinig ruimte voor 5 speakers in de voorkamer ( ook aparte indeling van het huis, zelfs de tv moest kleiner...) en zit daarom juist te denken aan een leuke stereoset voor in de achterkamer :bigsmile:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Madhouse

Laat ik die leuke Stereo set nu net te koop hebben  :P
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

HTip

Quote from: Robbert54 on August 15, 2017, 22:28:30
Dank je! Ik ben slechts 11 maand te laat :pompom: lang niet meer op dit forum geweest. Was naar speakers aan het kijken op marktplaats en kwam daar zowaar de set van Madhouse tegen, dan is de link naar dit forum snel gelegd. Ben inmiddels 32, werk nu bij een kunststofverwerkingsbedrijf (lang verhaal na de opleiding sph goed te hebben afgerond) en sinds juni hebben we ons eerste huis gekocht in Arnhem. Heerlijke plek om te wonen. Akoestiek is dramatisch, maar het huis vinden we zelf prachtig. Het gaat dus goed :inlove: hoe is het met jou dan?
Leuk dat je weer een keer komt buurten. En fijn om te lezen dat het goed met je gaat en dat je je draai hebt gevonden :thumbs-up:

Er is in een jaar nogal veel gebeurd hier, de HT herken je qua apparatuur niet meer en deze week krijgt de Chamber of Dreams 3D-audio :music: Alles is voorbereid en vrijdag wordt alles geïnstalleerd en ingesteld. Daarnaast hebben we iets gekregen wat nogal contrasteert met de donkere ruimte in de kelder :D Kijk maar eens in mijn topic, dan weet je zo wat ik bedoel. Zijn we erg blij mee :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Mijn draai zeker gevonden. Zag de hond in je topic inderdaad.  Wat een ontzettend mooi dier. Ben erg benieuwd hoe 3D audio moet klinken ten opzichte van de surround bubble die je al had.

En Madhouse: je hebt een prachtige set, maar helaas geen optie voor mij. Ik ben op zoek naar een compacte speaker op een voet of een hele slanke staander.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo