Robbert's huisje

Started by Robbert54, January 25, 2008, 01:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sol

Quote from: Robbert54 on January 30, 2008, 21:06:03
huh? maar als je er 1 aan het schroefstekkertje zet dan heb je toch maar 1 vrouwtje nodig?? en in principe zou je dan toch ook 2 schroefstekkertjes kunnen gebruiken, eentje op de inkomende coax en 1 op de uitgaande, of zit ik er nou helemaal naast??
daar ga ik wel vanuit ja. creativiteit zat, het enige probleem zal het budget zijn ;D maar ja wanneer is dat met HT geen probleem ;D

Even een simpel schemaatje dan:

[CAI] ==(coax)==> [MIRA] ==(coax)==> [TV]

Zoals je ziet, heb je dus 2 coax kabeltjes nodig. Ééntje vanuit je CAI doosje (female) naar je Mira op de [IN] (kale kern) en eentje vanuit je Mira op de [OUT] (kale kern) naar je LX (male).

Coax kabeltje is toch niet zo duur? ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on January 30, 2008, 21:17:00
Even een simpel schemaatje dan:

[CAI] ==(coax)==> [MIRA] ==(coax)==> [TV]

Zoals je ziet, heb je dus 2 coax kabeltjes nodig. Ééntje vanuit je CAI doosje (female) naar je Mira op de [IN] (kale kern) en eentje vanuit je Mira op de [OUT] (kale kern) naar je LX (male).

Coax kabeltje is toch niet zo duur? ;)
ja haha dat snap ik wel. maar waarom 2 vrouwtjes? bij mij loopt er namelijk 1 coax naar de mira. en die coax eindigt mannelijk, dus heb ik een vrouwtje op de mira geschroeft. en dan loop er een 2e coax naar mijn digitale decoder. en die decoder eindigt in een vrouwtje. dus zit de mannelijke kant daaraan, en eindigt de vrouwelijke kant bij mijn mira. dus lijkt het mij logisch dat er dan een mannetje bij de mira zat ipv 2 vrouwtjes. aangezien dit niet zo is heb ik het vrouwtje van de coax afgesneden en m met zo'n draaiding op de mira aangesloten alleen zit die kabel nu dus los in dat draaiding en dus los op de mira. snap ie?? ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Snowmaster

#52
Quote from: Robbert54 on January 30, 2008, 20:43:01
dankje!! en jazeker geniet ik ervan. ik heb al wel 1 puntje van minieme kritiek ontdekt. en dat is strepen in het beeld. bij een egaal beeld lijkt het wel of er horizontaal strepen komen te staan, volgens mij ligt dit aan de glasplaat. en niet aan het panel. Raimond zag dit ook. zou best kunnen dat de 508d hier geen last van heeft. de 508XD had dit niet, maar vind het beeld van de 5080 wel weer iets helderder.

Als jullie ruim 200 uur op de teller hebben, wil ik graag met jou en Raimond eens kritisch naar het verschil in beeld tussen XD en LX kijken.
Dat het nu meevalt, verbaast mij helemaal niets want ik al langer een sterk vermoeden dat het niet goed zat met jullie oude schermen. Probleem blijft dat je het moet kunnen aantonen. Mijn scherm heeft vanavond weer bijna 95% beeldkwaliteit bereikt. Hij heeft nog net niet het "briljante" te pakken. Ik hoop dat maandag als Kebe komt, het scherm weer slecht is, want dan zie ik direct het verschil.
In Duitsland zijn ze ook wakker aan het worden met soortgelijke problemen. Wij zijn dus niet uniek met problemen in de 50" serie. Ik wist dit al wel langer, maar wilde geen "DS toestanden" op dit forum  ;).  Deze topic is meer prive en jullie hebben het nu opgelost. Ik weet zeker dat het bij mij ook goed komt en daar gaat het uiteindelijk om. Ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van TV beeld van @home op een LX.
Wie had er nu een HD decoder achter zijn scherm? Jij of Raimond?     
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Sol

Quote from: Robbert54 on January 30, 2008, 22:18:23
ja haha dat snap ik wel. maar waarom 2 vrouwtjes? bij mij loopt er namelijk 1 coax naar de mira. en die coax eindigt mannelijk, dus heb ik een vrouwtje op de mira geschroeft. en dan loop er een 2e coax naar mijn digitale decoder. en die decoder eindigt in een vrouwtje. dus zit de mannelijke kant daaraan, en eindigt de vrouwelijke kant bij mijn mira. dus lijkt het mij logisch dat er dan een mannetje bij de mira zat ipv 2 vrouwtjes. aangezien dit niet zo is heb ik het vrouwtje van de coax afgesneden en m met zo'n draaiding op de mira aangesloten alleen zit die kabel nu dus los in dat draaiding en dus los op de mira. snap ie?? ;D

Oh, je bedoelt de losse meegeleverde stekkertjes voor in je CAI doosje en decoder / TV. Tja, ik snap ook niet helemaal waarom dit twee vrouwtjes zijn. Daarom denk ik dat ik gewoon afgemonteerde coaxkabels ga kopen ( of twee Hirschmann's, één met 1 male, en één met 1 female ) en dan bij beide een vrouwtje danwel mannetje er aan laat zitten.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on January 31, 2008, 22:56:11
Oh, je bedoelt de losse meegeleverde stekkertjes voor in je CAI doosje en decoder / TV. Tja, ik snap ook niet helemaal waarom dit twee vrouwtjes zijn. Daarom denk ik dat ik gewoon afgemonteerde coaxkabels ga kopen ( of twee Hirschmann's, één met 1 male, en één met 1 female ) en dan bij beide een vrouwtje danwel mannetje er aan laat zitten.
nu snappen we elkaar ;) zoals ik het nu heb is het wel goed, maar moet alleen de schroefstekker even aanknijpen. je kunt ook nog een vrouwtje op de mira schroeven en dan een male/male opzetstuk er op. dan kun je gewoon weer een coax erop zetten zonder te hoeven knippen en plakken.
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Quote from: snowmaster on January 31, 2008, 21:59:07
Als jullie ruim 200 uur op de teller hebben, wil ik graag met jou en Raimond eens kritisch naar het verschil in beeld tussen XD en LX kijken.
Dat het nu meevalt, verbaast mij helemaal niets want ik al langer een sterk vermoeden dat het niet goed zat met jullie oude schermen. Probleem blijft dat je het moet kunnen aantonen. Mijn scherm heeft vanavond weer bijna 95% beeldkwaliteit bereikt. Hij heeft nog net niet het "briljante" te pakken. Ik hoop dat maandag als Kebe komt, het scherm weer slecht is, want dan zie ik direct het verschil.
In Duitsland zijn ze ook wakker aan het worden met soortgelijke problemen. Wij zijn dus niet uniek met problemen in de 50" serie. Ik wist dit al wel langer, maar wilde geen "DS toestanden" op dit forum  ;).  Deze topic is meer prive en jullie hebben het nu opgelost. Ik weet zeker dat het bij mij ook goed komt en daar gaat het uiteindelijk om. Ben wel heel benieuwd naar de kwaliteit van TV beeld van @home op een LX.
Wie had er nu een HD decoder achter zijn scherm? Jij of Raimond?     
hey frank. voor mij zijn de verschillen nu al wel goed te zien.
dvd is beter, scherper en veel rustiger, veel minder pixelvorming. de tv is trouwens over het algemeen een stuk rustiger,
bij SD is het verschil ook duidelijk merkbaar. nou heb ik nog niet eens zo'n goede aansluiting, maar het beeld is toch wel meer dan redelijk goed te noemen. blu-ray is op een halve meter afstand zelfs nog scherp. is ook echt waanzinnig om te zien. soms sta ik 1 meter van het scherm af en dan sta ik gewoon :o :o te kijken. geweldig! op drie meter afstand blijft het verschil zichtbaar, en heb echt het gevoel dat er aardig wat meer detail te zien is!

wij hebben helaas allebei nog geen HD decoder. maar via scart is het beeld al best goed. nou heb nog wel de mira ertussen zitten waardoor het beeld sowieso rustiger word, maar ook zonder mira is het beeld gewoon goed.

het enige wat ik nu nog hoop is dat de strepen uit mijn beeld verdwijnen. ze zijn alleen zichtbaar bij egale vlakken, maar heb al wel het gevoel dat het minder is geworden. heb nog even contact opgenomen met vincent en volgens hem was het abnormaal. hij had onze schermen nog nagekeken voor we hem kregen. ga er voor alsnog vanuit dat het gewoon wegtrekt.

ik heb trouwens het gevoel dat die vlekken met de warmte van de tv hadden te maken. als je goed voelt wordt de tv in de hoeken warmer dan in het midden en dat is ook precies waar de vlekken waren :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: Robbert54 on February  1, 2008, 01:27:32
nu snappen we elkaar ;) zoals ik het nu heb is het wel goed, maar moet alleen de schroefstekker even aanknijpen. je kunt ook nog een vrouwtje op de mira schroeven en dan een male/male opzetstuk er op. dan kun je gewoon weer een coax erop zetten zonder te hoeven knippen en plakken.

Dat kan natuurlijk ook, ja.
Maar ik denk dat ik het zelf bij Hirschmann ( of ander merk ) houd, is de kabel meteen mooi afgewerkt, en heb je ook een 'high-end' CAI snoertje. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Snowmaster

Quote from: Sol on February  1, 2008, 12:19:47
Dat kan natuurlijk ook, ja.
Maar ik denk dat ik het zelf bij Hirschmann ( of ander merk ) houd, is de kabel meteen mooi afgewerkt, en heb je ook een 'high-end' CAI snoertje. :)

Sorry, Hirschmann is gewoon goed maar zeker geen high-end.

Hoe kan het toch dat jullie proberen een analoog signaal "te repareren" met filters en toestanden. Een LX verdient toch een digitaal signaal  ???
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Robbert54

de mijne loopt ook naar een decoder. en het verschil met of zonder mira is opmerkelijk te noemen.. ik ben er alleen nog uit of ik een 360 wil aanschaffen. dat ding is al weer een tijdje op de markt en ik zit te wachten op een nieuwe versie, maar die komt maar niet :-\
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 13:05:14
Sorry, Hirschmann is gewoon goed maar zeker geen high-end.

Wat voor merk zou jij dan aanraden?

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 13:05:14
Hoe kan het toch dat jullie proberen een analoog signaal "te repareren" met filters en toestanden. Een LX verdient toch een digitaal signaal  ???

Dat proberen we ook niet hoor, wees maar niet bang. ;)
Het gaat er juist om dat de Mira het signaal alvast filtert alvorens het de HD settop-box bereikt.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Snowmaster

Quote from: Sol on February  2, 2008, 15:10:43
Wat voor merk zou jij dan aanraden?

Geen..... ;D.  Lekker antwoord hè ? 
De 120db antennekabels presteren ietsje beter dan de standaard kabels zoals koko799.
Maar.....dat zul je niet zien als je hele keten niet goed genoeg is. Sterker nog, het kan dan zijn dat het betere kabeltje je meer detail maar ook meer ruis geeft.
Je kunt dan beter een kabel hebben die een "vetter" beeld geeft. Hierdoor zie iets minder detail, maar heb je ook minder ruis.
Als je ook je HT gebruikt voor TV kijken dan zit er naast verschil in beeldkwaliteit ook nog verschil in geluidkwaliteit bij antennekabels.  Een Oehlbach geeft het beeld meer "boost" , maar is doffer in geluid dan bv. Inakustik. Deze laatste is weer iets meer storingsgevoelig.

Een nadenker :  Wij kopen de duurste schermen, de duurste spelers en dure ontvangers en
                        filters..............maar het kabeltje waarmee het 1e signaal in ons huis
                        komt, kost hooguit een paar kwartjes per meter...... ??? ???
                       
Daarom heb ik geen antennekabels meer  ;D ;D ;D
                         
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

chulin

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 19:32:55

Daarom heb ik geen antennekabels meer  ;D ;D ;D
                         

wat heb jij nu  ??? ;)?
Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Snowmaster

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Sol

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 19:32:55
Geen..... ;D.  Lekker antwoord hè ? 
De 120db antennekabels presteren ietsje beter dan de standaard kabels zoals koko799.
Maar.....dat zul je niet zien als je hele keten niet goed genoeg is. Sterker nog, het kan dan zijn dat het betere kabeltje je meer detail maar ook meer ruis geeft.
Je kunt dan beter een kabel hebben die een "vetter" beeld geeft. Hierdoor zie iets minder detail, maar heb je ook minder ruis.
Als je ook je HT gebruikt voor TV kijken dan zit er naast verschil in beeldkwaliteit ook nog verschil in geluidkwaliteit bij antennekabels.  Een Oehlbach geeft het beeld meer "boost" , maar is doffer in geluid dan bv. Inakustik. Deze laatste is weer iets meer storingsgevoelig.

Een nadenker :  Wij kopen de duurste schermen, de duurste spelers en dure ontvangers en
                        filters..............maar het kabeltje waarmee het 1e signaal in ons huis
                        komt, kost hooguit een paar kwartjes per meter...... ??? ???
                       
Daarom heb ik geen antennekabels meer  ;D ;D ;D

En als ik nu eens vanaf mijn meterkast dezelfde kabel leg als van mijn CAI naar MIRA naar STB?
De kabel vanaf de centrale kast in de buurt is natuurlijk ook niks meer dan die groene kabeltjes in mijn meterkast. Maar helpt het iets als ik hier achter meteen een versterker plaats?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

roland p

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 19:32:55
Geen..... ;D.  Lekker antwoord hè ? 
De 120db antennekabels presteren ietsje beter dan de standaard kabels zoals koko799.
Maar.....dat zul je niet zien als je hele keten niet goed genoeg is. Sterker nog, het kan dan zijn dat het betere kabeltje je meer detail maar ook meer ruis geeft.
Je kunt dan beter een kabel hebben die een "vetter" beeld geeft. Hierdoor zie iets minder detail, maar heb je ook minder ruis.
Als je ook je HT gebruikt voor TV kijken dan zit er naast verschil in beeldkwaliteit ook nog verschil in geluidkwaliteit bij antennekabels.  Een Oehlbach geeft het beeld meer "boost" , maar is doffer in geluid dan bv. Inakustik. Deze laatste is weer iets meer storingsgevoelig.

Een nadenker :  Wij kopen de duurste schermen, de duurste spelers en dure ontvangers en
                        filters..............maar het kabeltje waarmee het 1e signaal in ons huis
                        komt, kost hooguit een paar kwartjes per meter...... ??? ???
                       
Daarom heb ik geen antennekabels meer  ;D ;D ;D
                         

Onzin, slechte antennekabel > meer ruis, betere antennekabel > minder ruis. Een antennekabel maakt je beeld echt niet softer hoor. Onmogelijk aangezien het videosignaal gemoduleert is.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

chulin

Quote from: Sol on February  2, 2008, 20:49:39
En als ik nu eens vanaf mijn meterkast dezelfde kabel leg als van mijn CAI naar MIRA naar STB?
De kabel vanaf de centrale kast in de buurt is natuurlijk ook niks meer dan die groene kabeltjes in mijn meterkast. Maar helpt het iets als ik hier achter meteen een versterker plaats?

Ik heb een Oehlbach 120db antennekabel rechtstreeks aangesloten op mijn decoder icm vergulde connectoren. Ik gebruik ook 2 mantelstroom filters op de kabel en bij mij is geen enkele vorm van ruis te bekennen
Ik heb ook geprobeerd een antenneversterker tussen te zetten maar ik vond dat het beeld onrustiger werd.
Ik gebruik wel een versterker voor mijn alle andere sluitingen (slaapkamers).


Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 20:08:01
Gewone coaxkabel voor audio/video  ;D   



Bedoel je een kabel die gebruik wordt voor bijv. een digitale interlink?

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

ACQUA

of een RG11 kabeltje? quad shielded, solid core en 2 keer zo dik?

Raphie

Ik gebruik BIEFFE 120db RG59 en dit gaat prima ligt zefs tot 20m in de tuin i.v.m. de schotel
JBL PRX Power!

Sol

#68
Zouden we deze discussie niet beter ergens anders kunnen voeren?
Ik denk dat Robbert niet zo blij zal zijn met al deze 'topic-vervuiling'. ;)

Edit: Hier het nieuwe draadje.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

chulin

Pioneer PDP-5080XD ISF | Humax 5100C l |Pioneer BDP-51FD |Denon AVR-1912 | PS3 | Dune Smart D1 | B&W MT-10 + BK xxls400 | Logitech Harmony One | Isotek Mira | W&M Audio | Canare

Snowmaster

Quote from: roland p on February  2, 2008, 21:39:28
Onzin, slechte antennekabel > meer ruis, betere antennekabel > minder ruis. Een antennekabel maakt je beeld echt niet softer hoor. Onmogelijk aangezien het videosignaal gemoduleert is.


Technisch gezien, juist gedacht, zeker bij analoog.
Maar verschil in scherpte is wel degelijk zichtbaar. Een slechtere kabel houdt de detailinformatie moeilijker overeind en hierdoor is het beeld minder scherp.

Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

Snowmaster

Quote from: chulin on February  3, 2008, 08:48:41
Ik heb een Oehlbach 120db antennekabel rechtstreeks aangesloten op mijn decoder icm vergulde connectoren. Ik gebruik ook 2 mantelstroom filters op de kabel en bij mij is geen enkele vorm van ruis te bekennen
Ik heb ook geprobeerd een antenneversterker tussen te zetten maar ik vond dat het beeld onrustiger werd.
Ik gebruik wel een versterker voor mijn alle andere sluitingen (slaapkamers).


Bedoel je een kabel die gebruik wordt voor bijv. een digitale interlink?

Ik kan Chulins ervaring bevestigen. De Oehlbach AK4000 kabel met evt. twee mantelstroom filters is de beste antennekabel voor beeld en ook geschikt voor lastige omstandigheden.

Ik heb inderdaad een coaxkabel als antennekabel die gebruikt wordt voor interlinks.
Het "Suprasnoertje" heeft vele prijzen en testen gewonnen  ;D o.a. What Hifi met 5 sterren. Omdat 10 metertjes veel euri's kosten, heeft AHP mij aangeboden om de kabel te testen, maar ik was direct zo enthousiast dat ik hem heb gehouden.
Samen met de gemodificeerde decoder kan ik op 1,50 afstand nu de kleinste lettertjes lezen en ik heb niet eens een LX. (alleen als mijn scherm 100% is  ;)
Maar het is nog te vroeg voor definitief juichgeluid, want de kabel is dikker en ik heb nog geen goede connectoren (al wel besteld via internet). Het radiogeluid (en mischien ook TV geluid) is misschien nu te warm met te veel bas. Het kan ook zijn dat een andere connector helderder klinkt of de kabel meer inspeeltijd nodig heeft.
In het begin was hij ENORM gedetailleerd en had sss klanken. Nu speelt hij te warm.
Maar het beeld.....absoluut top !
Ik zit nu te wachten op Kebe, ze zouden er om 10.00 zijn.....zucht  :-[.
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

roland p

Quote from: snowmaster on February  4, 2008, 11:16:48

Technisch gezien, juist gedacht, zeker bij analoog.
Maar verschil in scherpte is wel degelijk zichtbaar. Een slechtere kabel houdt de detailinformatie moeilijker overeind en hierdoor is het beeld minder scherp.

Daar heb je gelijk in, als je veel ruis hebt, zal het idd. ook minder scherp zijn. Alleen de combinatie meer ruis en meer detail gaat er bij mij niet echt in...

Ik ben verder geen kabel-purist hoor. Maar ik zou idd ver weg blijven bij de goedkope bouw-markt meuk. Instraling (geen jomanda :)) en ruis is daarbij dramatisch...
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®

Snowmaster

Quote from: roland p on February  4, 2008, 11:46:57
Alleen de combinatie meer ruis en meer detail gaat er bij mij niet echt in...

Dat schrijf ik ook helemaal nergens  ;)
Panasonic Oled 804 65" / Denon 4520 / Mede8er / Next / Audio Physic Yara HT gemod / Black&White / Selfmade cryo netsnoeren + cryo stroomgroep, cryo stekkerblokken +cryo zekeringen + veel tweaks+mods ;)

roland p

Quote from: snowmaster on February  2, 2008, 19:32:55Sterker nog, het kan dan zijn dat het betere kabeltje je meer detail maar ook meer ruis geeft.
JVC DLA-HD350 - Tag Mclaren AV32R DP 100x5r - Polkaudio®