Robbert's huisje

Started by Robbert54, January 25, 2008, 01:32:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HTip

Quote from: The Vampire on April 22, 2012, 19:26:55
Oh dat is wel briljant! De topgear Events heb ik al gewonnen dus ga de test graag aan! Haha! Heeft Annet goed bedacht!  :D ga je een reünie houden ja? Dat had ik dan even gemist, maar ben natuurlijk graag van de partij!
Het is de bedoeling om in 2013 een aantal M&G's te houden voor diegenen die de huidige setup nog niet hebben meegemaakt. En daar hoor jij natuurlijk ook bij. Toen jij hier was had ik nog een andere projector, BD-speler, sub, kabels, geen aparte stereoversterker, etc. :unsure: ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: HTip on April 30, 2012, 22:15:44
Het is de bedoeling om in 2013 een aantal M&G's te houden voor diegenen die de huidige setup nog niet hebben meegemaakt. En daar hoor jij natuurlijk ook bij. Toen jij hier was had ik nog een andere projector, BD-speler, sub, kabels, geen aparte stereoversterker, etc. :unsure: ;)
oh heel leuk dan! haha! das een behoorlijke lijst alweer :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on May  1, 2012, 00:50:10
oh heel leuk dan! haha! das een behoorlijke lijst alweer :clapping:
Ach, je leeft maar 1 keer :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Robbert54

Quote from: HTip on May  1, 2012, 11:53:05
Ach, je leeft maar 1 keer :D
Idd! Daarom ga ik zaterdag met mijn vriendin en schoonvader naar Mexico!! Met dank aan mijn schoonvader! :D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Quote from: The Vampire on May  2, 2012, 21:54:41
Idd! Daarom ga ik zaterdag met mijn vriendin en schoonvader naar Mexico!! Met dank aan mijn schoonvader! :D
Gaaf, veel plezier!  :thumbs-up:
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Madhouse

Geen straf Robert,geniet er van, erg mooi land ;)
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

HTip

Quote from: The Vampire on May  2, 2012, 21:54:41
Idd! Daarom ga ik zaterdag met mijn vriendin en schoonvader naar Mexico!! Met dank aan mijn schoonvader! :D
Geniet ervan! :pompom:
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

skyfox

Fijne vakantie alvast!! Mexico moet een fantastisch land zijn als je een beetje weet waar je allemaal naartoe kan.  :thumbs-up:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Snutchz

Flink aan den race van al die burritos.. that's for sure  8)
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

LordoftheLints

Mexico lijkt mij ook een prachtig land. Zolang je maar niet op de verkeerde plekken komt. Veel plezier!
Mcintosh C42 & Mcintosh C2300 buizen voortrappen | Mcintosh MC252 & MC275 Buizen & MC206 Multichannel Eindversterkers| Mcintosh MCD-201 Sa-CD speler | Linn Akurate DS Netwerkstreamer | Atlas Hyper 3.5 Luidsprekerkabel | Atlas Hyper RCA Interlink | Linn Silver Balanced Interlink
Dynaudio Contour 3.4 LE Vloerstaand| Dynaudio Contour 1.4LE Monitors| Tannoy Definition DC8 monitors
Eigen topic: Mcintosh Mania!

Robbert54

Quote from: LordoftheLints on May 31, 2012, 00:04:53
Mexico lijkt mij ook een prachtig land. Zolang je maar niet op de verkeerde plekken komt. Veel plezier!
ben al weer een tijdje terug. Was echt prachtig!! naar Chichen Itza geweest en lekker op een quad gescheurd. Met de nadruk op scheuren. :D voor de rest een mooi kamertje met uitzicht over het strand en de zee. Het was een privéstrand, dus heerlijk rustig! En ik ben lekker bruin geworden! :clapping:
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

RubenV.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

Xander32

Quote from: The Vampire on May 31, 2012, 13:19:44
ben al weer een tijdje terug. Was echt prachtig!! naar Chichen Itza geweest en lekker op een quad gescheurd. Met de nadruk op scheuren. :D voor de rest een mooi kamertje met uitzicht over het strand en de zee. Het was een privéstrand, dus heerlijk rustig! En ik ben lekker bruin geworden! :clapping:
Een mens heeft dat op z`n tijd nodig - even weg uit eigen omgeving, genieten en tot rust komen
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Robbert54

Quote from: RubenV. on May 31, 2012, 13:32:22
Zo te zien heb je er van genoten  :clapping:
dat zeker!

Quote from: Xander32 on May 31, 2012, 13:34:18
Een mens heeft dat op z`n tijd nodig - even weg uit eigen omgeving, genieten en tot rust komen
precies! en na 2 jaar therapie was dit wel even verdiend ;) nu het normale leventje weer even oppakken. Eigenlijk ook wel heerlijk
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

nieuws update in mijn stereo topic. Mogelijk een verhuizing???
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Martijnst1990

Quote from: Robbert54 on June 22, 2012, 14:05:34
nieuws update in mijn stereo topic. Mogelijk een verhuizing???
Niet verkeerd! Vertel?
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbert54

Quote from: Martijn90 on June 22, 2012, 20:55:48
Niet verkeerd! Vertel?
Gaan dinsdag een groter appartement bezichtigen in Enschede. Zou ideaal zijn want daar ga ik ook weer met een opleiding beginnen
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

Nieuw appartement! foto's staan in mijn stereotopic!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Ronin79


Robbert54

Na een lange tijd in stereo te hebben gedraaid begon het surround virus toch weer te knagen. Dit begon met de aankoop van de ps4, waarbij ik merkte dat ik met spellen toch wel het surround miste. We kijken tegenwoordig steeds meer films en ondanks dat het in stereo erg goed klonk was ik toch wel erg benieuwd hoe surround weer zou zijn. Daarom in de afgelopen maanden toch weer de nodige dingen aangeschaft:


een Canton 10.2 sub



De Marantz NR1605



en Hepta Ace Gold's voor de rears



Een Playstation 4



en een Apple tv

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo


luke2009

Zier er Mooi uit daar in enschede zuid. :clapping: