Robin's HT en Game-kamer (30-9 epson tw1000 foto's!)

Started by RobinAFCA, January 22, 2008, 20:41:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjefke

idd:). Erg mooie opstelling. Ook leuk standje gemaakt voor de beamer.

Nu weet ik waar ik op moet letten bij de inrichting van de woonkamer.
Het enige wat ik anders doe is het scherm. Ik wil een electrisch scherm want het plasma/lcd scherm moet ook een plekje krijgen.

Dus de beamer zelf is perfect voor deze afstand? Vind het alleen jammer dat deze zwart is:(. Past niet zo mooi bij een wit plafond.
Of is dan de TW980 ook goed genoeg?

Bedankt voor de info.

gr

Sjefke

mimic

plafond zwartverfen :)

Ziet er mooi uit zeg! Ik vraag me af of het scherm wel veel lager kan. Ik heb een tw600 op vergelijkbare manier "staan" en kan via de lens shift helaas niet verder naar beneden. :(
KEF LS50W - Velodyne DD12

Kevf

Ik zie dat je, net als ik, ook een 360 hebt staan. Zelf overweeg ik dezelfde overstap. Hoe bevalt het om geen tv meer te hebben en altijd te gamen op de beamer?

Verder erg mooie opstelling!

Mocht je overigens een piccie kunnen maken van een spel  ::)

Rob Eric Blank


RobinAFCA

Quote from: Kevf on November 13, 2008, 09:23:52
Ik zie dat je, net als ik, ook een 360 hebt staan. Zelf overweeg ik dezelfde overstap. Hoe bevalt het om geen tv meer te hebben en altijd te gamen op de beamer?

Verder erg mooie opstelling!

Mocht je overigens een piccie kunnen maken van een spel  ::)

Vind het heerlijk gamen op de 360/PS3/Wii zou niet meer kleiner willen:D Ik heb nog wel een tv van 50 cm staan naast me bed, voor het gewone tv kijken.
Samsung PS50C7700 3D| Onkyo TX-SR605E | Fronts B&W DM604s2 | Center B&W LCR-3 | Backs B&W DM602s2 | Sub BK XLS300 | Playstation 3 | Wii | FULL HD HTPC | Supra/Canare/Ixos cables | Logitech Harmony One

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=70118.0