Fwenk's (slaap)kamer HTtje [Update 13-11-08]

Started by Fwenk, February 24, 2007, 17:59:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fwenk

Vond het wel weer tijd voor een update, ik heb er een PS3 bij (al een lange tijd) en ben sinds 2 weken eigenaar van een Sony 46W4000 :) (maar wat wen je toch snel aan dat formaat, zoals altijd al gezegd wordt).
Ook heb ik mijn oude grijze digitale tv decoder een tijdje terug vervangen voor de (zwarte) opvolger maar ben nu op zoek naar een HD ontvanger.
De Pioneer staat te koop omdat ik mijn PS3 nu voor alles gebruik. Foto's staan hieronder! Heb de oude laten staan om het verschil te kunnen zien!

Ik ben al een tijdje bezig met het HT gebeuren en op het moment erg tevreden met wat ik nu heb staan:
Onkyo TX-DS777
Pioneer DV696 Playstation 3 (naar tv met Supra HF100 HDMI, naar receiver met Oehlbach**** digitale interlink)
LG 32LX2R Sony 46W4000
Mission FS2-AV 5.1 set. (bekabeling van receiver naar sub origineel, van sub naar speakers Oehlbach)
Samsung digitale tv decoder (audio met optische Oehlback**** interlink, video met redelijk eenvoudige scart) ==> Nu op zoek naar een HD ontvanger.
Ik stuur dit alles aan, inclusief dimbare verlichting met een sunwave touchscreen remote (zie foto)


Oude situatie
Nieuwe situatie


Oude situatie

Nieuwe situatie


Als je de andere kant op kijkt..

Dvdtjes verstopt onder het bed
Deel van mijn andere hobby


Zie jullie reacties graag tegemoet!




HTR

eey mooie set!
is fijn film kijken daar ofniet?

die andere hobbie is model autos verzamelen of bouwen?

blue-eyes

Quote from: Fwenk on February 24, 2007, 17:59:00
Zie jullie reacties graag tegemoet!





Omdat je er om vraagt ;D

Netjes gedaan allemaal, ziet er keurig uit! Maar ik vraag me alleen af waarom je de speakers zo vreselijk hoog hebt opgehangen? Die kunnen stukken lager!

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Fwenk

Quote from: hometheatrerulezz on February 24, 2007, 18:13:04
eey mooie set!
is fijn film kijken daar ofniet?

die andere hobbie is model autos verzamelen of bouwen?

De andere hobby is/was het verzamelen van modelauto's. Ik heb er nu geen plek meer voor dus ben ik over gegaan naar vliegtuigen, die kan je eventueel ook ophangen  ;D

Quote from: Blue-Eyes on February 24, 2007, 18:20:55
Omdat je er om vraagt ;D

Netjes gedaan allemaal, ziet er keurig uit! Maar ik vraag me alleen af waarom je de speakers zo vreselijk hoog hebt opgehangen? Die kunnen stukken lager!

Klopt ja! De enige verklaring die ik ervoor heb is dat ze zijn opgehangen in de tijd dat ik er nog maar heel weinig van wist  :-[ maar aangezien het geluid me zo prima bevalt, en ik geen zin heb om alles weer om te gooien laat ik ze nog even zo hangen. Denk je dat het veel uitmaakt als ik ze lager hang? Het is maar een kleine kamer..

Bedankt alvast!

HTR

juist in een kleine kamer maakt t veel uit! zal mooier zijn als ze lager hangen (gelijke hoogte met de tv)
nu gaat al t geluid over je heen....

Djang

Lekker ligt die Ikea bed bank he!
Mooie set trouwens.
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Fwenk

Quote from: hometheatrerulezz on February 24, 2007, 18:56:13
juist in een kleine kamer maakt t veel uit! zal mooier zijn als ze lager hangen (gelijke hoogte met de tv)
nu gaat al t geluid over je heen....

Ik ga aankomend weekend toch eens expirimenteren! Ik zal wel laten weten wat mijn ervaringen zijn.

Quote from: Djang on February 26, 2007, 20:58:57
Lekker ligt die Ikea bed bank he!
Mooie set trouwens.

Dankje! Bed ligt prima inderdaad, vooraal met het 'betere' matras.

Djang

Geheel mee eens, ik heb namelijk de zelfde  ;D
receiver: denon avr-x2000 , speakers: wharfedale diamond 8 serie, plasma: LG 50pz250, kabels: qed, console: wii u,

Fwenk

#8
[deze post verwijderd want niet meer in bezit]

brimbrammer


Fatalfelix

duidelijk een autoliefhebber  ;D thumbs up
Black & White by Rogér, We Can't Get Enough

Fwenk

#11
[Update die hier stond in de eerste post verwerkt]

brimbrammer

Zien er wel erg goed uit die bordjes. ;)

TheSpeedSkater

Leuk die bordjes! Zal het onthouden voor later ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

Atmoz


Dacht dat ik hier al gereageerd had, maar toch niet.
Ziet er goed/leuk uit!!

Leuke autoverzameling ook  :o

Met vr gr,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Fwenk


Garmir

Da updateje van de kleinere tv naar die grote flap is toch wel effe wenne :d ruimte onde die tablet ordt veel mooier gevuld :D

Een mens heeft 3 jaar nodig om te leren spreken, en een volledig leven om te leren zwijgen.