Ghosting over component: waar wordt dit door veroorzaakt?

Started by -Freek-, January 21, 2008, 23:03:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Quote from: DJ-Foxx on January 30, 2008, 13:01:58
gisteravond wat E3 HD materiaal gedownload via de dashboard en moet zeggen, viel uit mijn stoel van de weergave, wat een verschil, wat een beeld...kreeg er zowaar tranen van, ze hebben trouwens wel gare hd materiaal op de xbox, wat kan mij die E3 onzin schelen maar was wel ZEEER onder de indruk, de helderheid, spatzuiver... als dit 720p is...jesus dat is 1080p helemaal THA BOMB!!!!!! >:D >:D
Daar gaan we vanavond dan maar eens achter komen hier >:D. Hopen dat het ook te krijgen is in 1080p. Maar is dat nieuw materiaal?

DJ-Foxx

Quote from: -Freek- on January 30, 2008, 18:51:09
Daar gaan we vanavond dan maar eens achter komen hier >:D. Hopen dat het ook te krijgen is in 1080p. Maar is dat nieuw materiaal?

:) uhmm, ik heb geen 1080p materiaal kunnen ontdekken :-\, content is ook niet helemaal nieuw denk ik, alleen wat E3 2007 materiaal en zag iets van "i am legend" trailers maar die kon ik niet downloaden. >:( volgens mij heb je daar microsoft points voor nodig. :-\

FredBeamer

Quote from: Corne H on January 22, 2008, 18:21:37
Hoi,

hoe bevalt de HC4900 verder? Mag ik weten waar je hem hebt gekocht ?

Groeten,
Corné

Hoi Corne, vandaag de HC4900 aangeschaft in  Alblasserdam. Heb een Epson TW-980 vergeleken met de HC4900. Op beide stond een PS3 aangesloten. De Epson leek eerder een beeld te geven van een 720p projector. De HC4900 is echt scherp alleen is het zwart inderdaad niet wat je van een Full HD beamer macht verwachten, het zit eerder op het niveau van een 720p projector. Out of de box op stand auto en warm al prima kleuren. Je hoort de projector niet. Voor het geld een aanrader, was het zwartniveau beter dan was dit gezien zijn prijs een topper. Had hiervoor een TW-700 en was daarover al niet tevreden over de scherpte als je op 2m projecteerde. 1.80m is toch wel de limit. De HC4900 heeft geen moeite met 2m.

De service van de dealer in Alblasserdam is uitstekend. Ik geloof dat dit mijn 5e projector is die ik bij deze dealer heb gekocht.
JVC DLA-RS40 TVIX 4100 Sony PS3, Apple Mac Mini mediacenter, XBOX 360