1e foto's van mijn nieuwe HTRoom!

Started by dENDen, April 15, 2003, 18:50:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dENDen

Waar ik sta is het oeps! 4 (ja, vier!) meter hoog...
MAAR daarachter hoger liggend ligt mijn aankomend HTKamertje !!

Nog een paar weekjes en dan druk aan de slag!!

dENDen..

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

MrPink

Lijkt me een prima HT ruimte, mits je het inderdaad goed kunt afschermen. :)

Groetjes,
Oscar

jaco

paar houten balkjes, wat gipsplaat en klaar is de muur om het gat op te vullen.
Dat zou acoustisch waarschijnlijk ook beter zijn dan zo'n enorm gaat naar andere ruimtes/verdiepingen.
Kun je ook beter je bass druk opbouwen, zo als het nu is moet je je gehele huis volpompen (als ik het goed zie is het een soort van split level woning ? )

Ik spreek een beetje uit mijn eigen ervaring hier want waar ik voorheen in een afgelsoten ruimte een enorme basdruk kon ontwikkelen is het in mijn huidige huis met open keuken, en dan een gang met trap naar beneden en naar boven. Dus effectief is mijn kamer qua volume ook 5 a 10 maal groter dan waar je inzit.
Ik zal overigens niet zeggen dat ik de bas onplezieriger vindt. De "kick" factor is echter wel minder.

Maar laat ons zien hoe je dit gaat maken de komende tijd.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

dENDen

mmm, dichtmaken ?! Dat is wel erg zonde van het hele splitlevel idee..
Miscchien zware gordijnen??

De keuze die jij (jaco) hieboven vermeld gaat denk ik niet gebeuren, verwacht dan nl. flink op mijn sodemieter te krijgen van mijn vrouwtje  ;)

Eerst alles maar even alles plaatsen en dan eerst maar eens even luisteren...

p.s. nog maar even een plaatje toegevoegd. (best trots op het nieuwe stulpje  ;D )

dD.

Lid45678

Ohw ohw....... een rijtjeshuis met buren aan beide kanten  ???

Heb je ze al verteld wat je hobby is  :P

Groetjes,

Marc

dENDen

 ;D eerst maar eens wachten op de eerste klachten, daarna zien we wel verder... (dacht ik zo  ::) )

blue-eyes

Je hoeft iig niet uit te leggen wat je hobby is  ;D

Ten zij je dove buren hebt  ::)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

dENDen

..zal straks in het digitale tv tijdperk nieuws voor doven en slecht horende ook in 5.1 worden weergegeven ???   ;D

B. Kuiper

Ruimte met een hoop potentieel......lekker man een dedicated HTruimte.

Succes met bouwen...

Bas
"Always a little further"