Pirates of the carribean : curse of the black pearl omruilactie

Started by Hakker, January 19, 2008, 21:49:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hakker

Aangezien de huidige PotC 1 een foutieve transfer heeft (verkeerde framing bij sommige scenes). Heeft Disney Nederland cq Buena Vista eindelijk de nieuwe master binnen om de huidige om te kunnen ruilen voor een correcte versie.

QuotePirates of the carribean : curse of the black pearl, kan ik je het volgende meedelen:

De framing is inderdaad verkeerd in enkele scènes op de Blu-ray van Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl. Ons hoofdkantoor heeft een nieuwe master naar Nederland gestuurd, de afdeling Operations is aan het uitzoeken of daarvan inmiddels een nieuwe voorraad is geproduceerd.

Wij willen je daarom vragen om de blu-ray naar ons toe te sturen (Je hoeft hiervoor geen verzendkosten te betalen, maar degelijke verpakking is noodzakelijk). Je kunt de blu-ray sturen naar het onderstaande antwoordnummer:

Disney Servicelijn
Antwoordnummer 900
1100 VJ AMSTERDAM ZUIDOOST
NEDERLAND

Zodra wij je blu-ray (de verpakking met beide disc (excl. De kartonne omslag)) ontvangen hebben, zullen wij je zo spoedig mogelijk de juiste blu-ray (de verpakking met beide disc (excl. De kartonne omslag)) laten toekomen. Het is helaas niet mogelijk om nu precies aan te geven wanneer de juiste uitgave verstuurd gaat worden.

Wij willen je vragen om met de blu-ray een klein briefje mee te sturen met de volgende gegevens:
Naam, volledig en juist adres.

TJ

Is dat ook zo voor België? Heb die eind vorig jaar via Mediadis.be op Blu-Ray aangekocht, samen met PotC 2 & 3.
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

Hakker

als het goed is wel aangezien ze in de hele benelux dezelfde Blu-ray uitbrengen maar je kan het voor de zekerheid navragen

De contactgegevens van de Disney Servicelijn vanuit Nederland zijn:
Telefoon: 0900-2022 778 (10 cpm)
E-mail : mailto:[email protected]
Openingstijden: maandag-vrijdag, 09:00-17:30 uur.
Gesloten op zaterdagen en zon- en feestdagen.

DennisE12

Ht Kelder in aan bouw
sony 1272qm
onkyo tx-sr605
sony BDP s350 B&W LCR60-S3 Black B&W DM 600-S3 Black B&W DM  601-s3 Black yamaha sw 160 Beamax 200 x 119 projectiescherm

Hakker

Quote from: DennisE12 on January 19, 2008, 23:44:13
Dus die kan je wel gewoon afspellen op de ps3?

Huh dat kan de huidige ook wel. Het is alleen zo dat bij sommige scenes de framing niet helemaal klopt en je dus niet het hele hoofd in de scene ziet.

Mark C00len

Quote from: Hakker on January 20, 2008, 20:27:05
Huh dat kan de huidige ook wel. Het is alleen zo dat bij sommige scenes de framing niet helemaal klopt en je dus niet het hele hoofd in de scene ziet.

Ik wil dit graag controleren, weet jij toevallig bij welke scene het opvalt?

Hakker

Quote from: Mark C00len on January 21, 2008, 21:38:24
Ik wil dit graag controleren, weet jij toevallig bij welke scene het opvalt?

Oa de zwaardscene tussen Depp en Bloom
bovenste is de dvd onderste is de blu-ray uitgave

JAB

Quote from: Jack van Dijk on February  3, 2008, 00:28:44
Afgelopen woensdag mijn exemplaar richting Disney gestuurd en vandaag had ik al het vervangende exemplaar bij de post zitten. Top service lijkt me zo.

Jack
Jack, controleer voor de zekerheid even of je wel een goede versie hebt ontvangen. Er zijn berichten dat in eerste instantie weer verkeerde discs zijn verstuurd en Disney NL pas vanaf 28 februari de goede mastering heeft.

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

BeNoOne

Oké, ik heb ook een "foute" disc. Moet je eerst contact opnemen met de Disney Servicelijn voor een case nummer of kun je hem gewoon met het begeleidend briefje opsturen?

Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo