Dankbetuiging aan jankees

Started by Tube-freak, January 18, 2008, 18:19:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tube-freak

Bij deze wilde ik Jankees bedanken voor juridische bijstand die hij mij verleend met een arbeids rechtelijke kwestie (waar ik inhoudelijk niet te diep op in wil gaan op dit forum). Hoewel ik Jankees liever in andere, meer audiofiele,  omstandigheden had ontmoet wil ik hem toch bedanken voor zijn wijze raad en bijstand.

Uiteraard bedank ik Jankees ook (en vele met mij) ook voor de wijze "gratis" juridische adviezen op dit forum.

Groeten
tubefreak.


16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

ome subtilieco

kijk das netjes.

en we weten allemaal wel iets en als we elkaar kunnen helpen wijzer maken waarom niet.

jankees

Quote from: Tube-freak on January 18, 2008, 18:19:38
Bij deze wilde ik Jankees bedanken voor juridische bijstand die hij mij verleend met een arbeids rechtelijke kwestie (waar ik inhoudelijk niet te diep op in wil gaan op dit forum). Hoewel ik Jankees liever in andere, meer audiofiele,  omstandigheden had ontmoet wil ik hem toch bedanken voor zijn wijze raad en bijstand.

Uiteraard bedank ik Jankees ook (en vele met mij) ook voor de wijze "gratis" juridische adviezen op dit forum.

Groeten
tubefreak.

Graag gedaan! Fijn dat het goed voor je uitgepakt is.

Jan-Kees

Tube-freak

De strijd is nog niet gestreden maar ben positief over een goede afloop.
16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Stefan S.

#4
Met alle respect, maar ik vind dat je deze bedankbetuiging ook via een PM had kunnen doen. Voor mijn part stuur je hem een bloemetje of een doos chocolade, maar om hier nou een topic voor te openen  ::).

Tube-freak

Het was ook meer bedoelt om aan te geven dat jankees ook veel doet voor het forum en dat ik dat waardeer.  Zijn juridische achtergrond kan ons allemaal helpen op het forum.  In die andere persoonlijke kwestie betaal ik overigens gewoon zijn uurtarief.  Des te meer waardeer ik het gratis advies.  Dat was eigenlijk de insteek. Een complimentje op zijn tijd mag toch ook wel eens een keer.





16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

Stefan S.

#6
Helder, het is eigenlijk ook niet persoonlijk naar jou gericht ;). Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van alle non-audio topics (vooral die klaagtopics) die als paddestoelen uit de grond schieten  :-X

ajbeefde

Quote from: Stefan S. on January 23, 2008, 18:16:36
Helder, het is eigenlijk ook niet persoonlijk naar jou gericht ;). Eerlijk gezegd word ik een beetje moe van alle non-audio topics (vooral die klaagtopics) die als paddestoelen uit de grond schieten  :-X

:)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Hanky Panky

Quote from: Stefan S. on January 23, 2008, 17:42:39
Met alle respect, maar ik vind dat je deze bedankbetuiging ook via een PM had kunnen doen. Voor mijn part stuur je hem een bloemetje of een doos chocolade, maar om hier nou een topic voor te openen  ::).

Jij had dit topic ook gewoon kunnen negeren en in de plaats een 'echt' topic lezen  :-*

Misschien is het wel eens leuk om een (publiekelijk) dankjewel te krijgen van iemand. Doorgaans krijgen we hier alleen maar negatieve 'dankjewels'
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Stefan S.

Quote from: Hanky Panky on January 23, 2008, 19:20:30
Jij had dit topic ook gewoon kunnen negeren en in de plaats een 'echt' topic lezen  :-*

Misschien is het wel eens leuk om een (publiekelijk) dankjewel te krijgen van iemand. Doorgaans krijgen we hier alleen maar negatieve 'dankjewels'

Ondertussen staan er zoveel van dit soort topic dat je er vanzelf in belandt  ;). Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt hier de laatste tijd wel één grote soap i.p.v een ht forum ::)

DA BoSS

#10
hanky panky...... geef me eens één goede reden waarom iemand NIET zijn mening zou mogen geven over een dergelijke dankbetuiging ;D

dat je het niet eens bent met zijn mening is geen reden om iemand gelijk de les te gaan lezen......toch?


mvg
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

#11
Quote from: Stefan S. on January 23, 2008, 19:26:59
Ondertussen staan er zoveel van dit soort topic dat je er vanzelf in belandt  ;). Het zal wel aan mij liggen, maar het lijkt hier de laatste tijd wel één grote soap i.p.v een ht forum ::)

Hoor jij hiermee juist niet in de klaagplek? beetje ongepast om dit topic te lopen verzieken..... ;)

JK doet goed werk en dat mag best gezegd worden!
JBL PRX Power!

ajbeefde

Quote from: DA BoSS on January 23, 2008, 19:28:01
hanky panky...... geef me eens één goede reden waarom iemand NIET zijn mening zou mogen geven over een dergelijke dankbetuiging ;D

dat je het niet eens bent met zijn mening is geen reden om iemand gelijk de les te gaan lezen......toch?


mvg


;D
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Stefan S.

Quote from: Raphie on January 23, 2008, 19:29:25
Hoor jij hiermee juist niet in de klaagplek? beetje ongepast om dit topic te lopen verzieken..... ;)

JK doet goed werk en dat mag best gezegd worden!

Als jij eens goed mijn tekst leest, dan kun jij hierop uitmaken dat ik niet in de klaagplek loopt te klagen  ;)

Stefan S.

Quote from: Raphie on January 23, 2008, 19:29:25
JK doet goed werk en dat mag best gezegd worden!

Uiteraard, zal iedereen dan maar een topic aanmaken  :P

Raphie

Quote from: Stefan S. on January 23, 2008, 19:33:11
Uiteraard, zal iedereen dan maar een topic aanmaken  :P

JK en HP zijn een van de weinigen die vanuit hun proffessie gratis gedegen advies kunnen en wilen geven.
Daarmee verdienen zij mijn respect! dus ja als iemand " above and beyond"  gaat, dan is dat best een bedanktopic waard!
JBL PRX Power!

Stefan S.

Quote from: Raphie on January 23, 2008, 19:37:12
JK en HP zijn een van de weinigen die vanuit hun proffessie gratis gedegen advies kunnen en wilen geven.
Daarmee verdienen zij mijn respect! dus ja als iemand " above and beyond"  gaat, dan is dat best een bedanktopic waard!

Onzin, jij plaats hier ook heel veel nuttige informatie over het gehele IT gebeuren waar ik en anderen ook veel aan heb gehad. Moet ik dan ook een topic aanmaken om jou te bedanken?? Maar nogmaals...mijn reactie is niet gericht op Tube-freak of JanKees  ;)

DA BoSS

#17
Quote from: Raphie on January 23, 2008, 19:29:25
Hoor jij hiermee juist niet in de klaagplek? beetje ongepast om dit topic te lopen verzieken..... ;)

JK doet goed werk en dat mag best gezegd worden!

Raphie,

we geven elkaar hier de hele dag door gratis advies............als we elkaar voor elk geslaagd advies moeten gaan zitten bedanken via een apart topic, gaat dit forum nog héél sterk groeien >:D




Serieus: ik voel me er persoonlijk ook een tikje ongemakkelijk bij.......stel je voor dat dit de echt de nieuwe norm gaat worden?


High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

Bedankt voor die indirecte tailfeather  ;D
Geef het ook even door aan Garmt, dan heeft die i.i.g. bewijs dat 1 persoon ooit wel eens iets aan mij postings heeft gehad (behalve amusementswaarde)  ;D
JBL PRX Power!

Raphie

Heren, ik begrijp jullie standpunt, kan me er ook wel in vinden, maar een complimentje op z'n tijd blijft leuk en op deze manier is dat ook een stukje erkenning richting de rest van het forum. Maar het moet i.d.d. geen gewoonte worden ;D
JBL PRX Power!

DA BoSS

#20
bovendien dit advies is geheel buiten het forum omgegaan geloof ik, dus waarom de dankbetuiging dan wel openbaar via 't forum?










ps: ben heus OVERTUIGD van de goede bedoelingen van de TS en JK  8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

DA BoSS

Quote from: Raphie on January 23, 2008, 19:47:53
Bedankt voor die indirecte tailfeather  ;D
Geef het ook even door aan Garmt, dan heeft die i.i.g. bewijs dat 1 persoon ooit wel eens iets aan mij postings heeft gehad (behalve amusementswaarde)  ;D


life is full of little suprises ;D
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

Quote from: DA BoSS on January 23, 2008, 19:53:42
life is full of little suprises ;D

Tja, die ban is niet licht vergeten ;D  ;D Dat krijgt die nog lang te horen ;D
JBL PRX Power!

blue-eyes

Ik vind dit WEL een goed iets. Het forum is primair voor HT gerelateerde zaken, maar is ook een communitie waar we met zijn allen in verkeren. En daar hoort dus ook het zgn off topic bij. Ik zie het als gezellig babbelen met vrienden, alleen anoniem en je hoeft de deur er niet voor uit.
Ik hecht daar best veel waarde aan om hier als je ergens mee zit dat bespreekbaar te maken, advies te vragen.
En als mensen je daarbij helpen is dat enorm fijn.

En dat mag ook best bedankt worden zoals in het geval waarom dit topic geopend is!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey