Test:Onkyo HD DVD-Player DV-HD805

Started by Teejoo, November 19, 2007, 19:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teejoo

http://www.areadvd.de/hardware/2007/onkyo_dv_hd805_01.shtml

Zoals je ziet identiek aan de Toshiba. Jammer dat ze bijvoorbeeld niets gedaan hebben aan de fan.

El Penumbra

Toch wel een beetje een gemiste kans met de  mooie lijn van receivers die ze nu hebben.

Teejoo

Quote from: El Penumbra on November 19, 2007, 19:19:10
Toch wel een beetje een gemiste kans met de  mooie lijn van receivers die ze nu hebben.
Mmm, weet ik niet. Ik denk dat ze met de XE1 geen verkeerde donor gekozen hebben. Zeker met de laatste update 2.7 is dit eigenlijk de perfecte HD-speler. Een ander voordeel van de eerste generaties is dat ze een stuk degelijker gebouwd worden. Dit heb ik zowel met mijn CD als DVD spelers gezien, die draaien nog steeds! Ze hadden wel punten kunnen scoren met bijvoorbeeld die ventilator. Maar misschien vinden de meeste mensen dit geen probleem.

bmateijsen

De XE-1 is inderdaad nog steeds een fraaie speler. Echter had ik toch wel iets meer verwacht dan inderdaad een OEM in te kopen.

MichielO

Ik denk dat Onkyo nu ook wel ziet op het verkeerde paard gewed te hebben (als enige niet-Toshiba'er) met het einde van HD-DVD in zicht en spoedig alsnog een Blu-Ray speler zal gaan fabriceren.  ;)

Gr,
Michiel

hifimonster

Quote from: MichielO on January 13, 2008, 18:33:45
Ik denk dat Onkyo nu ook wel ziet op het verkeerde paard gewed te hebben (als enige niet-Toshiba'er) met het einde van HD-DVD in zicht en spoedig alsnog een Blu-Ray speler zal gaan fabriceren.  ;)

Gr,
Michiel

Of HDDVD zijn einde ziet, hangt helemaal af van de acties van Toshiba. Voorlopig is er echter weinig aan de hand. Wellicht dat in 2009 wat meer duidelijk wordt.

frankly

Ik denk niet dat 'ze' van microsoft HD DVD laten sterven, maar of er serieuze nieuwe HC toepassingen blijven komen is een vraag.
OPPO  UDP 203 Regio MOD - BPD103 Regio Mod - Onkyo TX-NR676E - VU+ Ultimo 4K - Samsung QLED 50Q64A - SAMSUNG EU43MU6100 - VU+ UNO4K SE - SONY PS4PRO - Epson TW7000 -  QNAP TS 451A (4 x 4Tb) - Kef 2005.2 (5.1) + Rel Quake - QED Ultra Flat - Harmony Ultimate One (2)

Nooff

Quote from: hifimonster on January 17, 2008, 02:00:11
Of HDDVD zijn einde ziet, hangt helemaal af van de acties van Toshiba. Voorlopig is er echter weinig aan de hand. Wellicht dat in 2009 wat meer duidelijk wordt.

zolang zullen ze het niet kunnen rekken. Alles wordt beslist in 2008, nog voor de kerst.

Randal

Nog meer mensen met een 'Glazen Bol'?!  ;)  ;D

Nooff

Quote from: Randal on January 17, 2008, 14:55:03
Nog meer mensen met een 'Glazen Bol'?!  ;)  ;D

Heb je die voor deze uitzichtloze situatie nodig dan?  ;D