Tiesto elements of live world tour op Blue-Ray

Started by rdm, January 17, 2008, 23:48:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marcel_T.

Quote from: Dennis N on April 12, 2008, 16:20:48
donderdag lag die in de winkels eindelijk  ;D
vanavond eens even rustig bekijken

En?
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

Dennis N

Quote from: Marcel_T. on April 14, 2008, 12:52:43
En?

Ik vond de dvd al mooi maar dit is toch nog net wat beter.
Beter details zichtbaar en de kleuren zijn feller (realistischer) van het in de zaal gebruikt licht.
Verder kan ik helaas niets zeggen over de DTS HD master audio track , maar dit belooft natuurlijk veel goeds
Verder is het natuurlijk leuk om als liefhebber zo'n blu-ray aan je collectie toe te voegen.
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

mikeske

Vandaag naar de FRS geweest, maar daar wisten ze nog van niks  :(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dennis N

LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

charlez

Beeld en geluid dik in orde.

Enkel de show zelf vond ik maar aan de zwakke kant.
Weinig spectakel tov vorige show's
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

Ghosty J

heb de dvd gekocht
alleen wel jammer dat hij niet draaid op platen! :(
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dennis N

Quote from: Ghosty J on April 30, 2008, 16:02:02
heb de dvd gekocht
alleen wel jammer dat hij niet draaid op platen! :(

De techniek is nu al zo verfijnd dat platen niet meer nodig zijn, daarbij hoor je nu dus al veel sneller de nieuwste platen op feesten en hebben de dj's meer muziek bij hun vanwege het veel lichtere gewicht.
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

Raphie

JBL PRX Power!

DJ-Foxx


mikeske

Ik heb hem nog steeds niet, nergens op voorhand  :(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

mariolino

Quote from: mikeske on May  1, 2008, 12:44:17
Ik heb hem nog steeds niet, nergens op voorhand  :(

Bij satturn in A-pen hebben ze hem nog ik stock, nog een stuk of 20 denk ik.

ajbeefde

Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

TheSpeedSkater

Kwaliteit schijnt erg slecht te zijn... klopt dat?
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

ajbeefde

Quote from: TheSpeedSkater on May  2, 2008, 20:34:09
Kwaliteit schijnt erg slecht te zijn... klopt dat?

In het voorbij lopen hoorde ik alleen een eentonige boom...boom..... als dat de kwaliteit is.....  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Dennis N

Quote from: TheSpeedSkater on May  2, 2008, 20:34:09
Kwaliteit schijnt erg slecht te zijn... klopt dat?

Ik ben tevreden met de kwaliteit in het achterhoofd dat het in een veelal donkere zaal wordt opgenomen , wel veel snelle wisselende beelden, dat in combinatie met die uit focus  beelden is het af en toe moeilijk om de kwaliteit vast te stellen.
Mij gaat het vooral om de muziek en die is gewoon lekker, alleen jammer dat niet het hele concert erop staat, dan hoor je ook de wat minder bekende nummers .

Als je liefhebber van dit genre bent dan is dit gewoon een must.
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

mikeske

Hier in de FRS in de buurt weten ze nog steeds van niks, Billboard doet geen Blu-ray en in de MM zijn ze uitverkocht ...  >:(
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Ghosty J

Quote from: mikeske on May  3, 2008, 13:23:58
Hier in de FRS in de buurt weten ze nog steeds van niks, Billboard doet geen Blu-ray en in de MM zijn ze uitverkocht ...  >:(

en bol.com ?
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Ghosty J

hm ik dacht dat bol.com ook wel iets had in belgie maar kennerlijk echt een nl bedrijf ofzo?

Buitenlandse verzendingen
U kunt alle artikelen, met uitzondering van software, games, elektronica en mobiele telefonie, in het buitenland laten bezorgen. Internationale bestellingen mogen maximaal vier artikelen bevatten. De levertijd van de bestelling is afhankelijk van het artikel met de langste levertijd. Dit omdat alle artikelen indien mogelijk, in een keer worden verzonden. Voor het buitenland moet u tevens rekenen op een langere levertijd dan voor een bestelling in het binnenland. Deze levertijd is afhankelijk van het land waar de bestelling naar verzonden wordt.

Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

De verzendkosten voor het buitenland zijn gebaseerd op maximaal 4 artikelen per bestelling. Bij een bestelling die groter is dan 4 artikelen hebben wij het recht deze te annuleren.

LET OP! Software, games, elektronica en mobiele telefonie worden niet in het buitenland bezorgd.

Optie Bezorgtijd Verzendkosten voor een boek/video/DVD bestelling Verzendkosten voor een cd bestelling Verzendkosten voor een gecombineerde bestelling

België - Standard 3 werkdagen  € 1,95  € 1,95  € 1,95 
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

bmateijsen

Ik vond de registratie een klein beetje tegenvallen op Blu-Ray. Dus voor degene die hem nog zoekt... ik heb hem liggen.
Stuur me maar een PM.