Tiesto elements of live world tour op Blue-Ray

Started by rdm, January 17, 2008, 23:48:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rdm

17-01-2008

Tiësto announces release Elements of Life World Tour DVD
After more than a year of entertaining the globe with his Elements of Life World Tour, Tiësto will release his long anticipated Elements of Life DVD with a full live registration recorded during his concert in the famous Parken Stadium in Copenhagen, Denmark.

The DVD, scheduled for the beginning of March 2008, covers over four hours of Tiësto's performance in Copenhagen and will be available in two different formats: as regular DVD and state of the art Blu Ray DVD with full DTS audio, both versions with surprising extras.

Since Tiësto's Elements of Life World Tour concerts are supported by a vast array of modern equipment, the venue for the DVD recording had to be large enough to handle the full scale of the show.

The Parken Stadium in Copenhagen, Denmark turned out to be an excellent location to shoot the footage for the DVD. With a little over 25,000 people attending the performance and enjoying the music of Tiësto, the atmosphere captured on video gives a fantastic impression of what the Elements of Life World Tour is all about.

Within a very short period of time more information on the DVD will be released.

bron: www.tiesto.com

Ik ben zelf geweest hier in nederland.......geweldige schow daarom ben ik erg benieuwt hoe dat eruit ziet op een 60 inch O0  ;D O0





Nooff

Quote from: rdm on January 17, 2008, 23:48:24




Ik ben zelf geweest hier in nederland.......geweldige schow daarom ben ik erg benieuwt hoe dat eruit ziet op een 60 inch O0  ;D O0






Zeer waarschijnlijk kleiner dan het concert zelf  ;D :P

mikeske

Ik was er in hasselt in de ethias arena en zal dus ook zeker de blue ray kopen  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Dennis N

Deze koop ik ook ....
Ben ook in het gelredome geweest (derde keer) en kijk de dvd's ook nog met enige regelmaat.
Alleen jammer dat het dit keer opnames van een andere lokatie zijn, maarja op de dvd's zie ik mezelf toch ook niet terug , als de tracklist maar goed is vermaak ik me er wel mee en dit keer op blu-ray :P
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

neptune

verplichte kost voor liefhebbers...en dit keer mooi op Blu-ray :)
Denk dat het Copenhagen concert wel een erg goede was, ben benieuwd.
Heb gecheckt, maar de DVD komt vanaf de 29e uit en is al te bestellen.
De Blu-ray is dan nog niet beschikbaar. Bij Bol melden ze 14 maart voor de Blu-ray, maar die gast van de Tiesto.com shop wist er nog niets over...
zet hier iets neer

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

neptune

#6
Quote from: mikeske on February 16, 2008, 22:42:25
Verlang ook al tot hij uit is  :)
Jazeker.
Moet helaas volgende week verstek laten gaan (Dan draait Tiësto op Trance Energy jaarbeurs Utrecht), maar zal vast ook een leuk feestje worden  :D
zet hier iets neer

jos r

Ik zal voor je lusteren of het wat is volgende week 8)
Gr.Jos

rdm

Ik mag toch wel aannemen dat de blu-ray tegelijk uitkomt als de DVD, maar ik vrees het ergste.
Als je een rondje doet langst de sites komt de dvd uit op de 29-2 en de blu-ray 2 tot 3 weken later.
Met uitzondering van de free, daar is de datum gelijk.....zal morgen is gaan bellen.

Gr. Wilco


Atmoz

Quote from: neptune on February 16, 2008, 22:48:53
Jazeker.
Moet helaas volgende week verstek laten gaan (Dan draait Tiësto op Trance Energy jaarbeurs Utrecht), maar zal vast ook een leuk feestje worden  :D

Present!! 8)

Zou ook graag de BlueRay willen hebben. Ik zou zoieso graag BR's willen hebben van (andere) feesten...
Geweldig om voor het op stap gaan nog effe te kijken. Dan zit de sfeer er zo in :D

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

jos r

Alleen altijd jammer om na die warming up de kou weer in te gaan om bij het feest te komen :(
Gelukkig dit jaar weer kluisjes(wat een uitkomst)om je warme kleren weer op te bergen.
Gr.Jos

Dennis N

Tiesto was weer super op trance energy :P
kom nu maar op met die blu-ray kunnen we daar ook weer van genieten.
14 maart komt die uit volgens het boekje wat werd uitgedeeld aan het einde van trance-energy.
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

Atmoz

Quote from: Dennis N on February 25, 2008, 22:45:17
Tiesto was weer super op trance energy :P
kom nu maar op met die blu-ray kunnen we daar ook weer van genieten.
14 maart komt die uit volgens het boekje wat werd uitgedeeld aan het einde van trance-energy.

...en niet alleen Tiësto was super.

Het was me weer een feestje zeg!! Écht een van de betere. Niet normaal meer gewoon 8)
Ben nog aan 't nagenieten ;D

Topper van de avond (voor mij dan) was "John O' Callaghan" met Big Sky ---> Kippenvel moment !!!

Er waren genoeg (prof.) camera's aanwezig. Een BRtje kan dan natuurlijk niet uitblijven :)

Mvg,

Atmoz
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

mikeske

Quote from: atmoz on March  1, 2008, 11:35:56
...en niet alleen Tiësto was super.

Het was me weer een feestje zeg!! Écht een van de betere. Niet normaal meer gewoon 8)
Ben nog aan 't nagenieten ;D

Topper van de avond (voor mij dan) was "John O' Callaghan" met Big Sky ---> Kippenvel moment !!!

Er waren genoeg (prof.) camera's aanwezig. Een BRtje kan dan natuurlijk niet uitblijven :)

Mvg,

Atmoz

net eens gezocht naar dat liedje en is inderdaad echt super  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

DJ-Foxx

#15
Quote from: atmoz on March  1, 2008, 11:35:56
...en niet alleen Tiësto was super.

Het was me weer een feestje zeg!! Écht een van de betere. Niet normaal meer gewoon 8)
Ben nog aan 't nagenieten ;D

Topper van de avond (voor mij dan) was "John O' Callaghan" met Big Sky ---> Kippenvel moment !!!

Er waren genoeg (prof.) camera's aanwezig. Een BRtje kan dan natuurlijk niet uitblijven :)

Mvg,

Atmoz

John O Callaghan feat. Audrey Gallagher (Agnelli en Nelson Remix is ook lekker inderdaad) O0
heb hem eens mogen meemaken toen ik in Baia Imperiale was... topper ;D ;D

Atmoz

Quote from: DJ-Foxx on March  1, 2008, 13:06:30
John O Callaghan feat. Audrey Gallagher (Agnelli en Nelson Remix is ook lekker inderdaad) O0
heb hem eens mogen meemaken toen ik in Baia Imperiale was... topper ;D ;D

+

Quote from: mikeske on March  1, 2008, 11:50:42
net eens gezocht naar dat liedje en is inderdaad echt super  8)


Check dit dan maar eens: http://www.youtube.com/watch?v=0JYojEQ9OMM

Als dat niet V.E.T. is  8) 8) 8)

Is nu precies één week geleden!! Was het maar nog vorige week....
Of beter: was het maar elke dag vorige week >:D

Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Dennis N

Ik ben ook nog bij Johnm O Callaghan geweest en klonk inderdaad erg lekker :P

Check deze dan ook nog even dit zijn de eerst 12 minuten van Tiesto in HQ video.

Om van te smullen en inclusief het stukje hardcore gebeuk met vuurwerk >:D

http://www.megaupload.com/?d=G9WBLRLH
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX

PG

Quote from: neptune on February 16, 2008, 22:40:30
verplichte kost voor liefhebbers...en dit keer mooi op Blu-ray :)
Denk dat het Copenhagen concert wel een erg goede was, ben benieuwd.
Heb gecheckt, maar de DVD komt vanaf de 29e uit en is al te bestellen.
De Blu-ray is dan nog niet beschikbaar. Bij Bol melden ze 14 maart voor de Blu-ray, maar die gast van de Tiesto.com shop wist er nog niets over...


Op;
http://www.dobuymail.com/tiesto//popup_news.php/pID/44?osCsid=99e1a3ffd141e378f63b8b3d93a3e5b5

Zag ik;

**** NTSC /BLU-RAY EOL DVD COPENHAGEN ONLINE!! ****

  Hi There,

The NTSC and Blu-ray editions of the fantastic Elements of Life DVD is online right now!

Shipping worldwide: 21th of March!

Ciao!

Pjotr and Ralph

rdm

Ik weet niet wat het allemaal is met dat Blu-ray.
Er wordt veel uitgesteld. Nu ook Tiesto dus.
De Blu-ray zou vandaag uitkomen maar in niet een winkel hadden ze deze binnen gehad. Ik heb zelf vandaag Universal gebeld en die zei vrolijk "oh die is nog in productie" dat kan wel eind april worden. Zelf denk ik dat er veel mis gaat met de productie zelf. Beyonce was ook al om die reden uitgesteld.

Maar goed laten we maar eerst lekker weekend houden en pasen vieren.
Ik moet wel 2e paasdag een halve marathon lopen in Utrecht misschien wel in de sneeuw ;D ;D

Gr. Wilco


mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

harrytasker

5150 time!

rdm

Volgens de laatste berichten komt die 11 april in de winkels.

Gr. Wilco

charlez

Quote from: rdm on March 29, 2008, 00:07:32
Volgens de laatste berichten komt die 11 april in de winkels.

Gr. Wilco

Is al meerdere keren uitgesteld, hoop dat hij er 11 april eidenlijk is.
Sony vpl-xw5000 / Denon AVC-X8500HA  / Klipsch RF-62 / Klipsch RC-62 II / Klipsch RB-61 / Klipsch RS-62/ Klipsch RW12D / Oppo udp-203 / Apple TV4K

Dennis N

donderdag lag die in de winkels eindelijk  ;D
vanavond eens even rustig bekijken
LG oled 65C7 / PS4/ Marantz SR7012 / Zappiti 4K  /  Monitor audio GX200 / zoek een GXC150 gloss black /Monitor Audio RSFX