Nu ook logo's onderaan?

Started by Erik, April 14, 2003, 20:47:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Ben ik nou jarenlang kippig geweest? Viel me vandaag ineens op dat er op elke blz ook 2 logo's onder elkaar staan. Die van Dvd.nl
En eronder een die niets met HT te maken heeft, maar met moppen en sex getinte filmpjes??

http://www.banner-exchange.nl/bx/468click.php3?userid=mevers&target=bananassplit

oftwel http://sexotheek.bananensplit.nl/

Of een andere leuke  ???
http://sexotheek.pechgehad.nl/

"Kijk hoe mensen verschrikkelijk worden gegrepen door wilde dieren"
"Kijk hoe skaters, voetballers hun armen benen en zelfs hun nek breken"

In beide gevallen wordt er ongevraagd een vage plugin geladen.... Dwars door mijn firewall en viruskiller heen (waar heb ik ze eigenlijk voor  ???)

Edit: Kwam ik net pas achter.
Wat aardig van de makers van die site, om te voorkomen dat ik ze misschien vergeet te bezoeken. Zijn ze zo aardig geweest een executeble om mijn buroblad te installeren. Met een leuk kleurig ikoontje, leuk om de kids eens uit te nodigen erop te klikken. Ben benieuwd wat het doet, er is een verwijzing in het register naar dialXS. Zal ik er eens op klikken, morgen misschien.

Is dat wel wat je wilt Frank? Kan me niet voorstellen, jou kennende.  :o
Moet je dan niet ver uit de buurt van zulke sites blijven, die ongevraagd software bij hun bezoekers instaleren en met allerlei truuks proberen geld uit je zak te kloppen?
Ok Veronica en anderen kunnen idd heel leuk zijn, maar als dit het wisselgeld is? Ik weet even niet wat wijsheid is, misschien iemand anders.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Hi,

De wisselende banner is van een bannerexchange, hier doen meer dan 50 sites aan mee oa Veronica het voordeel is dat wij ook in die banners genoemd worden.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on April 14, 2003, 20:51:30
De wisselende banner is van een bannerexchange, hier doen meer dan 50 sites aan mee oa Veronica het voordeel is dat wij ook in die banners genoemd worden.

Ach, wat maakt het uit. Je gaat nu niet bepaald elke keer voor je plezier helemaal naar beneden scrollen om die banner te zien. Het HD-DVD logo is me ook pas een maand geleden opgevallen. Visueel geweld boven het forum daarentegen...
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

 ;D
Waarom denk je dat ze ONDERAAN staan.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

ub4b

#4
pechgehad.nl ... betalend leedvermaak ...

Dit siert alleen maar platte commercie en negatieve ingesteldheid.

Als Frank deze rotzooi op zijn forum wenst so be it.

Big bada karma !

riwi

Quote from: Erik on April 14, 2003, 20:47:45
In beide gevallen wordt er ongevraagd een vage plugin geladen.... Dwars door mijn firewall en viruskiller heen (waar heb ik ze eigenlijk voor  ???)

Dat ligt dan wel aan je security settings van je browser waarschijnlijk. Bij mij vraagt ie wel degelijk om een plug-in te installeren, en dat doe je natuurlijk niet.
Een firewall is net als je voordeur : als je hem niet dicht doet komen er inbrekers binnen. Ook als je iedereen de sleutel geeft (Upnp, willekeurig plugins (=backdoor) installeren) kun je niet van de firewall verwachten dat ie ongenode gasten tegen houd.

Gr. Richard

Erik

#6
Dat had ik ooit aanstaan met als gevolg dat hij bij elke site op elke blz ging vragen of iets mocht laden en daar werd ik dus helemaal gek van. Als ik dat uit zette werkten de meeste sites weer niet.
Verder vind ik het niet gepast van websites om ongevraagd software op je buroblad neer te planten. Zeker niet als het om zogenaamde "dialers" gaat.
Samenwerkings verbanden met zulke sites ook niet, just my 2 cents.

Vergeet niet dat jij misschien wel heel handig bent met alle instellingen en hun betekennisen, maar de meeste mensen niet. Om de vergelijking even door te trekken :D  de meeste huizen worden standaard gelever met goed hang en sluitwerk, stevige muren, etc. Je hoeft niet eerst alle zwakke plekken daarin op te sporen en en te vervangen door wat beters.

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

BannerXchange is al verwijderd.
De reden hiervan was een experiment dat mezelf dus ook niet goed is bevallen...... gaarne geen persoonlijke aanvallen hierover.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: J.A.F._Doorhof on May  2, 2003, 15:03:02
BannerXchange is al verwijderd.

<Mr. Burns mode> Eeeexcellent. </Mr. Burns mode>
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

@UB4B.

Toen de Xchange geplaatst zou worden zouden er alleen doorverwijzingen op komen naar NORMALE sites, ik heb het even aangekeken maar aangezien de verwijzingen niet verbeterde heb ik besloten de Xchange banner te laten verwijderen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Erik

Ik heb een tijdje terug eens gekeken bij sites waar de banner naar verwees, maar HTforum kwam in hun banners nooit voorbij. Wilde je niet ontmoedigen, dus heb maar niets gezegd. En veronica had niet eens banners.
Maar ben blij dat ze weg zijn.
grt,
Erik
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

MrPink