We gaan zo offline voor updates !!!!

Started by J.A.F._Doorhof, January 10, 2008, 17:40:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joep


Erik

Quote from: Proprius on January 18, 2008, 10:59:47
Jack, kan het zijn dat de quotes weer foto's bevatten? Het viel me hier op:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=43115.msg1114898#msg1114898
Dat heeft die nou al tig keer gezegd "HIJ IS NOG NIET KLAAR" neemt er dan niemand even de moeite het hele verhaal te lezen. Zoveel moeite is dat toch niet ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Joep

Quote from: Erik on January 18, 2008, 12:30:42
Dat heeft die nou al tig keer gezegd "HIJ IS NOG NIET KLAAR" neemt er dan niemand even de moeite het hele verhaal te lezen. Zoveel moeite is dat toch niet ;D

Ok, ok! Ik heb even teruggelezen en Jack is inderdaad nog niet klaar. Wist alleen niet meer wat ik op 13 januari in dit topic gelezen had... Dan kan dit topic ook wel even dicht, want je krijgt natuurlijk meer van dit soort meldingen. Allemaal goed bedoelt natuurlijk, maar als Jack gewoon het topic pas weer opent als hij denkt klaar te zijn.. ;)

Erik

Jack: als je straks weer aan de gang gaat (en je bent nog gemotiveerd ;D ) , zou je misschien ook eens willen kijken of er een mod is met spoiler tags.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

PjotrrrNL

Heb nog steeds wat moeite met die camera's.
Herkende dit eerst niet eens als een camera, zag een Mickey Mouse op dunne beentjes... ::)

En die eerste indruk raak ik maar niet kwijt.... :-\

Audiofiel

Quote from: Jack van Dijk on January 20, 2008, 14:46:05
Een mod voor die tag bestaat wel. Maar dat is nieuwe functionaliteit, dus dat mag niet van audiofiel. Dus komt er niet.

Beter lezen, Jack ;)

Quote from: Audiofiel on January 17, 2008, 16:51:24
Laten we gewoon inhoudelijk bezig zijn en als er extra functionaliteiten bijkomen, prima, perfect zelfs. Maar die kermis kunnen we best missen op dit forum.  ;)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

Erik

Quote from: Jack van Dijk on January 20, 2008, 14:46:05
Een mod voor die tag bestaat wel. Maar dat is nieuwe functionaliteit, dus dat mag niet van audiofiel. Dus komt er niet.

J.
LOL ;D
Laat je aub niet gek maken, je doet goed werk, de beste die we ooit gehad hebben.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

blue-eyes

#107
Zo maar even een gedachte.

Wat is de mening van een enkeling? Als de meerderheid het wel op prijs stelt.........  DOEN!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

DA BoSS

Quote from: PjotrrrNL on January 20, 2008, 15:10:29
Heb nog steeds wat moeite met die camera's.
Herkende dit eerst niet eens als een camera, zag een Mickey Mouse op dunne beentjes... ::)

En die eerste indruk raak ik maar niet kwijt.... :-\
\


helemaal mee eens, ik ook....

misschien nav post Blue eyes een poll aan dit topic koppelen, om te zien wat de meerderheid dan echt wil??
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...