Nieuwe shuttle beloofd veel goeds

Started by Erik, January 11, 2008, 17:51:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

VlisChris

Mooi ding om te zien.
Prijs valt me ook reuze mee: 425 euro stond er geloof ik?
Is bij zo'n pc alles te vervangen door standaardspullen? Omdat het ding zo klein is?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

stoffels

geeft de fan de voeding niet teveel herrie bij zo'n toestel ?

450 watt in barebone  ???

Hanky Panky

Quote from: Christiaan S on January 14, 2008, 11:42:29
Mooi ding om te zien.
Prijs valt me ook reuze mee: 425 euro stond er geloof ik?
Is bij zo'n pc alles te vervangen door standaardspullen? Omdat het ding zo klein is?

Ja maar dan wel ex BTW  ;)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

VlisChris

Hmm, overheen gelezen ;)
Momenteel geen interesse in een andere/tweede pc maar vond de prijs al zo mooi 8)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

oud_account_1

Ik heb 2 shuttles gehad en de naam is goed gekozen; ze maken net zoveel lawaai als een spaceshuttle.  :o
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

Erik

#6
Quote from: squadra on January 14, 2008, 14:32:45
Ik heb 2 shuttles gehad en de naam is goed gekozen; ze maken net zoveel lawaai als een spaceshuttle.  :o
oh dat is minder, ik hoor een beetje tegengestelde geluiden. de een zet heel stil, de ander van niet. Zou er eigenlijk eentje (dit model) als test moeten kunnen krijgen.

Ik heb nu ook een barebone en die is echt stil. Dus het kan wel. Helaas worden barebones amper meer gemaakt op shuttle na dus  :-\
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Quote from: Hanky Panky on January 14, 2008, 13:19:57
Ja maar dan wel ex BTW  ;)
Ja inderdaad daar kwam ik pas achter, 500 euro werd hij aangeboden. 400 vond ik nog net te overzien, maar 500 wordt me echt te gek. Voor 200 heb ik een superstille voeding/kast en mobo. Alleen passen daar weer 6 shuttles in  :-\

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Hanky Panky

En voor 900 euro koop je een fanless (heatsink)case die er supergaaf uitziet  ;D

Het is maar net wat je wilt. Voor de 500 euro van Shuttle heb je niet alleen de kast/voeding maar ook een moederbord en alle toebehoren. Dan nog gaapt er een financieel kloofje met een midi-size systeem.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Erik

Nou alle toebehoren zou ik niet zeggen. Je moet er nog steeds een HD, memory, cpu en fatsoenlijke geluidskaart instoppen en eventueel een zware graka als je ook af en toe wilt gamen.
In principe krijg je een kast, een stille en efficiente voeding en een mobo.

Hetzelfde dus als die 200 euro aanbieding bij een webshop. Stille en met matten gedempte midi kast, mobo, en een efficiente next gen 80plus voeding, nadeel is dat de bijgeleverde "stille" fans meteen vervangen moeten worden door echt stille fans ;D Bij een shutlle is dat weer lastiger.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill