DVDFab HD Decrypter 4.0.5.0 gereleased

Started by DaMan, January 11, 2008, 08:08:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DaMan

Fengtao Software heeft 'n nieuwe versie van DVDFab HD Decrypter online gezet; versie 4.0.5.0.

DVDFab HD Decrypter 4.0.5.0 released

Met deze tool kun je 'n backup maken van DVD, HD DVD, of Blu-ray discs. De grootste verandering in deze versie is de vernieuwde Pathplayer & enkele lastige bugs zijn gefixed.

DaMan

Fentgao heeft inmiddels alweer 'n flink aantal updates uitgebracht & zijn nu aanbeland bij versie 5.2.2.0.

DvdFab HD Decrypter 5.2.2.0

hifiman

#2
Het werkt anders (nog) voor geen ene meter met blu-rays... Anydvd daarentegen doet het perfect :P

Of zijn er bij jullie wel succes stories mbt DVDFab en blu-ray ?

celerontje

Wil je dan BD's op je popcorndoos gaan bekijken?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Quote from: celerontje on December 22, 2008, 16:36:51
Wil je dan BD's op je popcorndoos gaan bekijken?
Het is altijd fijn als je een gehuurde BD een dagje later kan kijken zonder de consequenties van een boete voor het te laat terug brengen  ;)

Nee, mijn eigen BDs ga ik niet op de PCH kijken, ik hou gewoon altijd een blu-ray spelert erbij  :)

celerontje

W.b.t. eigen BD's, het is natuurlijk wel DE oplossing als de subs in de zwarte balken staan.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

hifiman

Quote from: celerontje on December 22, 2008, 17:01:25
W.b.t. eigen BD's, het is natuurlijk wel DE oplossing als de subs in de zwarte balken staan.
Das waar, maar wel een heel gedoe  :P