Blu-Ray Independence Day uitgesteld (US)

Started by Nooff, November 29, 2007, 13:00:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Nooff

Fox heeft vandaag bekend gemaakt dat de Blu-Ray versie van Independence Day uitgesteld wordt. De officiƫle releasedatum was in de Verenigde Staten gepland op 4 December, de Europese release op 5 December. Wat er met de Europese versie gebeurt is onduidelijk aangezien het afhangt van het feit waar de film gemastered is.

Fox USA had het volgende te melden:

Quote"We realize the forums have been whipped into a frenzy, so here are the facts: While putting Independence Day through our regular and rigorous QC process, we detected a minor glitch. Even though 95% of users would likely not know or encounter it, we chose to do the right thing and remaster, which necessitates moving the release date. It is now scheduled for a March release."

Vooralsnog staan Mr. & Mrs. Smith en Cast Away nog wel op de planning voor 4 December, al met al nog niet zo erg dus.

borkaenjo@work

Voor Europa blijft de release van ID4 gewoon op 5 december staan.
Morgen ga ik hem in Drunen halen,... en misschien Day after Tomorrow,... en misschien
Master and Commander,... en misschien Mr & Mrs Smit,... en,... en,...
Shit, dit wordt weer een dure maand. :(  ;D

Gaeje

bizar, ik heb vandaag independence day al zien liggen in de fnac. Alsook mr and mrs smith, die ik dan maar gekocht heb

anton

Vandaag Independence Day binnengekregen......en met HD-Master DTS  :P

Nooff

Is er iemand die kan testen of hij regio vrij is? Die Hard 1 en 2 wel gek genoeg  :o

paul groot

Quote from: Nooff on December  5, 2007, 19:49:58
Is er iemand die kan testen of hij regio vrij is? Die Hard 1 en 2 wel gek genoeg  :o

Hij is uitgebracht door FOX en dan is de kans dat ie regio vrij is nul helaas.
Ik heb de nederlandse versie gekocht en daar krijg je geen spijt van.
Geweldige film.
gr
paul
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.

SulTan

Hey Guys!

En vertel, hoe ziet het plaatje eruit? :)

Groeten,
Khalid

paul groot

Quote from: SulTan on December 23, 2007, 23:46:07
Hey Guys!

En vertel, hoe ziet het plaatje eruit? :)

Groeten,
Khalid

oeps
effe niet in de gaten gehad;
die 1,2,3 en independance day zijn alle top kwa beeld en geluid..............
Sony 4k, Ziggo Next 4K, Div Audio, PS4, Sony player4k, Eigenbouw speakers open baffle.