luidsprekers tot 300euro p/p Jamo,Pioneer,Klipsch, 2de hands?

Started by ACQUA, January 9, 2008, 12:36:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Interficior

Ligt eraan welke je muziek luistert. Maar ikzelf vind een goed ingeregelde subwoofer altijd een aanvulling. Het laag uit een grotere conus vind ik makkelijker klinken. Natuurlijker. Echter. Dat is ook de reden dat ik een 21" heb gekocht. Als ik had willen beuken had ik een CSS SDX 15 gekocht en hem in 150 liter BR gedaan. Maar ik wil dat een cello klinkt als een cello, en niet als het geluid van een cello. De drums moeten ook dezelfde afbeelding hebben. En dat geldt met alles. Maar als je alleen akoestische singer-songwriter muziek lusitert met een zanger(es) en gitaartje heb je aan 40/50 Hz genoeg hoor denk ik.
Take it or lease it

ACQUA

Men muziek keuze ligt een beetje verschillend, kan van Lisa Gerrard,Enya,Sarah McLachlan,... of klassiek naar pop,rock en trance/techno af en toe

ACQUA

Nu was ik even op de website van Magnat aan het kijken en zag verschillende keren dat de meeste zuilluidsprekers tot 20Hz gaan, zou dit echt zo zijn? Is Magnat een goed merk?

nielvm

Ik kan je alleen maar, zoals velen hier al hebben gedaan, wharfedale aanraden, heb nu
de 9.1 staan, erg tevreden van...
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X