XBOX 50 euro is prijs gezakt

Started by Erik, April 10, 2003, 18:13:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Nu voor €199 te koop, helaas geen spellen erbij.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

hi,

Deze orijsdaling is een beetje een fake!!
Omdat ik hem gekocht heb voor 259 euro maar dan wel met twee spellen erbij ter waarde van 120 euro.
In principe ben je dus duurder uit als je alles los koopt en is het eerder een lokkertje voor mensen die hier niet bij stil staan.

Vriendelijke groeten,

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Hm dat hebben ze dan slim gedaan.  :D
Toch jammer dat ze er geen spellen bij leveren.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Martin_G

Ik had toen de pech met de PS2 dat 2 weken na aanschaf er een prijsdaling van 300 gulden kwam.. en dan had je precies hetzelfde :(


En dit is idd beetje fake.. Kan je beter inclusief spellen voor 260 doen als de spellen beetje leuk zijn
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Erik

Trouwens wel eens iemand gevallen dat die spellen in usa als adviesprijs $49. hebben en hier €70. Hoeveel zouden ze DL en UK doen?  Volgens mij minder dan €70.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

hi,

Ik las vandaag in de spits dat de xbox bij dixons dus ook 199 euro kosten maar als je er dan nu een aanschafte kon voor 10 euro 3 titels bijkrijgen en dat waren niet de minste titels.
ik gloof amped(snowboard), rally challenge, en nog 1 waar ik de titel niet meer van weet.
Misschien hebben jullie daar wat aan???

Vriendelijke groeten,

Bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

bryan vd B

Quote from: Erik on April 11, 2003, 17:30:53
He dat is wel erg interrsant dus voor 210 euro heb een xbox en 3 titels?

hi,
daar komt het wel op neer  ;) en echt veel goedkoper zal het verlopig wel niet meer worden. Maar dat dacht ik een half jaar geleden ook dus trek zelf de conclusie maar ;D ;D ;)

vriendelijke groeten,

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

[Move message]
He dat is wel erg interrsant dus voor 210 euro heb een xbox en 3 titels?

Is dat ding nou standaard een beetje compleet?
Zit er al een rgb kabel bij of alleen compostite?
Heb je die memory kaart nou ook echt nodig of kun je ook naar HD saven?
[/Move message]
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

bryan vd B

hi,

hij is opzich wel zeer compleet maar je moet wel een rgb scart apart kopen en die kost geloof ik rond de 30 euro.
Aan deze kabel zit dan ook gelijk de digitale uitgang voor het geluid.
Het enige wat je dan nog aan moet schaffen is een optische kabel die tussen dit kasje en versterker moet worden aangesloten voor de dolby digital weergave en geloof me dat geld is hij meer dan waard!!.

de spellen kun je gewoon saven op de harde schijf de memory stick is alleen bedoeld als je de gegevens mee wilt nemen naar een maat of vriendin.

Verder zit er maar 1 controller bij (joypad) en als je een tweede aan wil scahffen moet je vragen naar de controller "s" die is wat compacter en speelt persoonlijk lekkerder.

Vriendelijke groeten,

bryan
SONOS MAGNA ULTIMO, CHORD 2QUTE, SUDGEN MASTERCLASS PREAMP, ELSDON WONFOR AUDIO M50 PRO POWERAMP, ARTSPEAK CUSTOM BUILD LOUDSPEAKERS.

Erik

Bedankt voor d einfo ga toch eens kijken als ik in de buurt ben. Weet alleen niet waar ik hem zou moeten laten, het is al een beetje vol hier, breek nou m'n nek al over de draden  ;D

Misschien moet ik eens opruimen. na andere keer  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Er stond vorige week ergens een gerucht dat de prijzen van alle drie de consoles in amerika met 50$ zouden gaan zakken over een maand (naar 150$). Weet niet of het waar is en of het ook voor europa gaat gelden.
Maar voor iedereen die er een wilde aanschaffen, misschien is even wachte wel de moeite   ;)
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Klopt,

Wou het bericht hier nog neerzetten maar was dat alweer vergeten te doen.
Dit is het bericht :
http://www.gamer.nl/nieuws/17563

Ik wacht even 2 of 3 weekjes af met de xbox aanschaffen. Er schijnt al spul met de nieuwe prijzen erop in de omloop te zijn dus het kon wel eens waar zijn. Ik hoop erop dat nederland volgt met de prijsdaling.


jeroen

Martin_G

Wow, gamecube maar 99 dollar.. hoop dat ie dan in Nederland 100 euro wordt ofzo..

Ik wil zellda spelen :)

Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Erik

#13
Quote from: Martin_G on May  3, 2003, 14:28:20
Wow, gamecube maar 99 dollar.. hoop dat ie dan in Nederland 100 euro wordt ofzo..

Ik wil zellda spelen :)


Fzero is beter :D
Maar ja om daar speciaal een cube voor te kopen.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

EB stores have received posters that will advertise the forthcoming price cuts. However the exact amount that will be cut from the price of each console is unknown at this time. To that end the area where the price is advertised on the posters is currently blank and will be filled out by store managers at a later date.
Microsoft has requested that all copies of the Jet Set Radio/ Sega GT 2002 free game discs/bundles be sent back and it is not known if they intend to replace the disc with a newer one.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

jeroen_B

Nou, lijkt erop dat de prijzen weer gaan dalen !
Laten we hopen ook hier in Nederland en dat het niet al te lang meer duurt. Ik hoop dat de daling op 14 Mei dus word doorgevoerd zoals de geruchten aangeven.


grtz jeroen

Erik

Je kan er dan gewoon 2 halen, 1 voor live en 1 voor modded. kun je ook nooit meer vergeten de switch om te zetten, waardoor je van live wordt afgesloten.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill