Sub afwerken met elesgoflex

Started by greenwhite, December 22, 2007, 22:39:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

greenwhite

Ik heb de behuizing van mijn sub gebouwd en nu moet de sub afgewerkt worden. Het liefst zou ik de sub afwerken met houtfineer, maar dit is in het noorden van het land bijna niet te krijgen.
Als alternatief wil ik de sub afwerken met Elesgoflex. Helaas kan ik dit ook niet vinden in de plaatselijke Formido en Praxis. Ook de site van Elesgo helpt mij niet verder en op een mail naar het hoofdkantoor in Belgie wordt niet gereageerd.

Weet iemand waar ik Elesgoflex kan kopen in de provincie Groningen?

Interficior

Elesgoflex werkt erg fijn, het is enorm krasbestendig (ongelooflijk hoe je daar met een schuurpapiertje op tekeer kunt gaat zonder dat je het ziet :o) en de plaklaag is sterk. Bij het opbrengen, denk dan eraan nieuwe mesjes te kopen voor in je stanley, want dit zie je gelijk, het verschil. Als je dat niet wilt zou ik je aanraden om het volledig af te schuren maar daarbij je schuurblok haaks op het gefineerde stuk te houden, (en dus de reeds gefineerde stukken af te plakken) anders ga je het zien als je in 45 graden schuurt.

Als alternatief voor fineer kun je wel eens een parketzaak binnenlopen en vragen wat het een en ander daar kost. Zelf heb k daar enorm goede ervaringen mee, en het is veelal goedkoper dan fineer.
Take it or lease it

greenwhite

Niemand een idee waar ik hier ergens in het noorden Elesgoflex kan kopen?

NielsLu

Quote from: greenwhite on December 30, 2007, 14:10:42
Niemand een idee waar ik hier ergens in het noorden Elesgoflex kan kopen?

De Praxis in Stadskanaal verkoopt het sowieso nog wel volgens mij  ;)
Arcam AVR5  *  Arcam BDP100  *  Playstation 3  *  Dune HD Smart D1  *  Tannoy Saturn S8 (fronts)  *  Tannoy Saturn S6LCR (center)  *  Tannoy Arena (rears). *  diy tv meubel / Monolith plus clone met Eminence LAB12 en SVS Sledge STA1000D

greenwhite

Dank je. Ga ik daar even kijken.

Hanz71

Ik heb in de buurt van alkmaar rond gekeken. Nergens meer te krijgen. Bij praxis (megastore in alkmaar) werd gemeld dat het uit het assortiment is genomen.
Echt alle dealers in de buurt van alkmaar gebeld of langs gegaan: Nada. Bij 1 liet men doorschemeren dat het besteld zou kunnen worden (multimate alkmaar). Ik zou dus eerst ff bellen.
In de laatste K&T of HH stond ook iets met laminaat (met een adres)  Wilde het nog nakijken maar nog niet aan toe gekomen. Zal eens kijken.

greenwhite

Ik heb idd eerst rondgebeld naar bijna alle bouwmarkten, maar niets te krijgen.

Dus... vandaag maar "even" naar Arnhem gereden en daar fineer opgehaald.