Genesis serie V, 500 of 501 speakers we heeft ze gehoord

Started by Paulie, January 2, 2008, 16:43:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peerless Monster

Quote from: pacific on October 21, 2017, 22:52:18
Het is stil geniet je nog v d Genesis speakers?

Sent from my LG-H990 using Tapatalk



Hey,

Jazeker. Heb volgens mij jouw laatste post niet meegekregen. Ik zal je even een pm sturen.
Ze staan nu met een toe in en dat bevalt prima.
Heb afgelopen donderdag de gramma van Infinity gehoord op AR ref one pre en een d60 (even uit het hoofd) met lp's.
Waanzin.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

pacific

Dat zijn ook mooie speakers de Gamma. Veel luisterplezier met de test muziek.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Peerless Monster

Quote from: pacific on October 22, 2017, 00:26:17
Dat zijn ook mooie speakers de Gamma. Veel luisterplezier met de test muziek.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

De Gamma inderdaad. Spelvaut.
Thnks voor de muziek! Most appreciated!
Ik ben bezig om mijn bioscoop 2.0 af te maken en ik heb een leuke sidegrade in het verschiet...
Ik begin bijna op MAZ te lijken. Nee het is geen Porscha 😄

Maandag ga ik haar halen dan verklap ik wat het is, daarna aan de gang met plaatsing!
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

Peerless Monster

#103
Dus...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

pacific

Mooie pre. Dat zal lekker klinken!

Sent from my LG-H990 using Tapatalk


pacific

Ben je nog steeds blij met de Genesys speakers?

Sent from my COL-L29 using Tapatalk


Peerless Monster

Quote from: pacific on September 20, 2018, 07:27:07
Ben je nog steeds blij met de Genesys speakers?

Sent from my COL-L29 using Tapatalk



Ja en nee.
Ze zijn ongelofelijk precies en de bron is echt zo belangrijk.
Met een slechte bron, klinkt het ook voor geen hout.
Beetje top40 muziek en het valt al zwaar door de mand.
Vooral door het ontbreken van dynamiek.
Maar met de juiste aansturing klinken ze werkelijk fantastisch.

En ze zijn echt wel ongelofelijk pikky met het soort versterker.
Arc is bijna een must of rete dure monoblokken van pass labs.
En ik mis altijd een stukje kleuring. Iets wat mijn Acoustats wel oplossen.
Ik zeg kleuring, maar ik denk dat het geen kleuring is. Gewoon een vleugje warmte is al afdoende of ik ervaar gewoon een frequentiekarakteristiekgat.

De situatie nu is wat ingewikkeld te verwoorden, maar ik kan het nu wel vertellen.
Wij hebben een ander huis gekocht, waarbij ik een ruimte tot mijn beschikking heb om een set neer te zetten, waar de Genesis wel tot hun recht gaan komen.
Dat doen ze nu niet, ivm dat het nu een kleinere woonkamer betreft. Daarom staan ze ook al een tijdje te koop bij een derde partij.
In plaats daarvan heb ik nu Acoustats model one + one staan. Een gouden combi met de Jeff Rowlands. Echt ook wauw.

Op moment dat we zijn verhuisd ga ik eens bekijken wat de stand van zaken is met de verkoop van de Genesis en afhankelijk daarvan komen ze gewoon terug en ga ik ze plaatsen in de nieuwe luisterruimte.
Of ze zijn verkocht en ga ik bijvoorbeeld op zoek naar Infinity Gamma's oid. Nadeel hoe dan ook: ik zal compleet ARC moeten gaan aanschaffen... :)

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

pacific

Dat herken ik wel. De Genesys hebben echt ruimte nodig om te ademen en de apparatuur is zeer belangrijk. Persoonlijk zou ik niet v d Gamma gaan maar dan de V houden en wachten tot je ruimte er is.

Vriend van mij had dedicated ruimte met grote Genesis en dat klonk echt goed.



Sent from my COL-L29 using Tapatalk