Humax PVR, Samsung PVR of toch analoog HDD DVD recorder?

Started by CineManno, January 1, 2008, 20:31:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

CineManno

Hallo,

Ik heb op dit moment de Samsung HD box en kijk TV via Casema. Maar gezien tegenvallend HD aanbod ben ik niet erg gebonden aan of erg blij met dit apparaat. Ik wil eigenlijk gewoon weer ouderwets opnemen. Nu overweeg ik om of de Humax i9200 te kopen of de Samung 850 of gewoon een analoge HDD DVD PVR.

Als ik alle problemen lees op verschillende forums met de PVRs en het feit dat je om onbegrijpelijke redenen nog steeds maar 2 dagen EPG hebt wordt ik niet erg vrolijk. Natuurlijk is een analoge HDD DVD recorder minder in kwaliteit maar schijnt wel een stuk betrouwbaarder te zijn. En een EPG van een week.

Wat zou jullie advies zijn?

(Natuurlijk zou ik het liefst een HD HDD recorder willen hebben, maar voordat Casema ooit zover is. Nadeel met de Samsung en Humax is wel dat als het HD aanbod weer interessant wordt ik mijn Samsung HD box niet kan combineren met de digitale PVR en wel met de analoge HDD DVD recorder... Moeilijk moeilijk)

PjotrrrNL

Ben hier dik tevree met de Samsung P850R, ook programma's die dagelijks of wekelijks op dezelfde tijd worden uitgezonden zijn er mee op te nemen.
En je kijkt gewoon met dezelfde digitale kwaliteit de opnames terug....