Balls of Fury (2007)

Started by Xstream, December 31, 2007, 13:23:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xstream

Verenigde Staten
Komedie
90 minuten

Regie
Ben Garant

Acteurs
Dan Fogler, Thomas Lennon en Christopher Walken

Verhaal
De in ongenade gevallen pingpong kampioen Randy Daytona (Dan Fogler) wordt opnieuw het illegale pingpong-circuit ingezogen als hij gerecruteerd wordt door CIA-agent Ernie Rodriquez (George Lopez) voor een geheime missie. Randy zal undercover een toernooi moeten winnen. Een toernooi dat jaarlijks georganiseerd wordt door maffia-leider Feng (Christopher Walken).

Review
Balls of Fury is gewoon gebaseerd op totale onzinnigheid en dat kan best erg leuk zijn. Op het technische of filmografische vlak is dit niet bepaald een hoogvlieger, maar als je die kritiek maar even laat varen dan is Balls of Fury zeker een hele vermakelijke comedy met een aantal hilarische momenten. Er zaten zeker 2 momenten in dat ik het toch moeilijk had om niet van de bank te rollen. Met name om de enorm droge opmerkingen die af en toe voorbij komen.
Lees meer >>
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

Licious

Dude.... Dit was zo een geniale film ;D Heb echt meerder male helemaal krom gelegen!

"Not hit Flies... Hit Bee's!"

Hoeksel

Nee, sorry jongens...TE flauw deze film!

Xstream

Zaten een paar ultiem droge momenten in waar ik goed om heb moeten lachen ... over het geheel gezien kreeg ik wel teveel een los zand gevoel. Maar toch erg vermakelijk.
HT: Marantz AV7705 + MM8807 || Monitor Audio Gold 100's / MA RXC / MA RXFX || 2x XTZ 10.17 EDGE Subs || LG OLED 65" C8 || Nvidia Shield TV & Slaapkamer: Audiolab 6000A || Mission LX-2 || Sonos Connect || Panasonic VT30 & Kantoor: Elipson 6B BT active speakers || Indiana Line BASSO 922 sub

nielvm

Vond dit ook best goede film. Voor liefhebbers van dit genre, zeker BLADES OF GLORY zien!
Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X