Sol's LivingRoom HT

Started by Sol, December 28, 2007, 15:45:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

...

...
0 (0%)
...
0 (0%)

Total Members Voted: 0

LexiconLogan

Quote from: Sol on January  6, 2008, 14:13:54
Even een vraagje: Zojuist heb ik ontdekt dat er een paar vlekjes - het lijken wel vingervegen - op mijn beeldoppervlak zitten, hoe kan ik deze het beste schoonmaken?

Bedankt!
Schoonmaak doekjes voor brillen. Bij de Aldi ;D
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sol

Kan ik ook gewoon bij een andere winkel halen, toch? Want ik heb hier geloof ik geen Aldi in de buurt zitten. Bij Kruidvat o.i.d.?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LexiconLogan

Quote from: Sol on January  6, 2008, 14:18:08
Kan ik ook gewoon bij een andere winkel halen, toch? Want ik heb hier geloof ik geen Aldi in de buurt zitten. Bij Kruidvat o.i.d.?
zeker
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Sol

Oké, thanx. :)
Mijn scherm ziet er nu weer tip top uit. ;D

Nou maar hopen dat de Denon en Aldenkamp snel binnen komen...
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

brimbrammer

Woww, dat is erg mooi spul wat je al heb staanen totaal een andere wereld als je kijk naar de "oude" set.

Magura

Mooie set hoor sol! Veel plezier ermee  8)
Arcam AVR450 - Audiophonics LPA-S400ET - Arcam CD23T - Auralic Aries Mini - B&W N804 - B&W CMC/M1- Dali sub E9F - Vero 4K+ - Atlas Hyper 3.5 - Audioquest

Sol

Quote from: brimbrammer on January  6, 2008, 20:18:27
Woww, dat is erg mooi spul wat je al heb staanen totaal een andere wereld als je kijk naar de "oude" set.

Inderdaad een wereld van verschil. De beleving van muziek, films en games is gewoon helemaal anders geworden.
Alles lijkt veel echter, veel dichter bij.

Maar ik wacht nog steeds op m'n nieuwe meubel en receiver, die hopelijk ook weer zullen bijdragen aan de beleving.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LexiconLogan

sol?
Je signature is echt niet iets kleiner te maken?
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

joostpolletje

Erg mooi! Nu snel nog de Denon erbij!
Hoe bevalt de nieuwe techniek van het scherm je? Heb je deze vergeleken met LCD?
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Sol

De LED techniek bevalt me echt prima. Ik heb niet echt de mogelijkheid gehad om conventionele LCD schermen te vergelijken met de F96.
Tijdens mijn bezoek aan Vincent heb ik wel enkele TV's naast elkaar zien staan. Alvorens ik bij hem langs was geweest, stond de Sony X3500 bovenaan mijn lijstje. Deze had ik namelijk ergens anders zien spelen en ik was helemaal overdonderd door het beeld. Ik was er echt van onder de indruk, mooie kleuren en prima schaduweffecten, zwarten waren ook uitstekend. Maar toen de F96 eenmaal aan ging, was mijn kijk naar de X3500 helemaal veranderd. Waar de Sony overal goed in was, was de Samsung ver superieur in. Ultieme zwarten, kleuren die tot leven lijken te komen. Schaduweffecten waar je U tegen zegt en ook de beeldprocessing is prima.

Enig minpuntje aan de Samsung is wel, dat bijvoorbeeld bij aftitelingen de tekst niet zuiver scrolled. Nou heb ik het scherm nog niet ( figuurlijk ) volledig op zijn kop gezet, maar volgens velen is dit te verhelpen ( o.a. AVS / AV Forum fanatici ). Dus ik volg de vorderingen op de voet. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Na een tijdje gewacht te hebben en soms ook een beetje ongeduldig te zijn geworden, kwam vandaag het verlossende telefoontje.
Vincent heeft contact gehad met Aldenkamp, verwacht wordt dat het meubel volgende week afgeleverd wordt. Ik heb hem gevraagd bij Aldenkamp voor te leggen of de mogelijkheid er ook is dat het meubel bij mij thuis afgeleverd wordt, is voor mij én Smits een stuk makkelijker. Dus ik wacht nog af. :)
De Denon komt naar alle waarschijnlijkheid ook iets eerder van verwacht, eind week 4 zal die zeker bij Smits binnen moeten zijn.
Ik kan dus niet wachten om mijn nieuwe spulletjes in ontvangst te nemen en aan te sluiten, etc.
Uiteraard hou ik jullie ook allemaal op de hoogte, en de nodige foto's zullen niet ontbreken.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

R


Robbert54

|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

TheSpeedSkater

#63
Kijk, goed nieuws! :)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

mikeske

altijd leuk om te horen dat het sneller zal gaan dan gepland  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sol

Quote from: mikeske on January  9, 2008, 17:17:08
altijd leuk om te horen dat het sneller zal gaan dan gepland  ;)

Nouja, de Aldenkamp had eigenlijk 16 december al bij Smits binnen moeten zijn. :P
Desalniettemin ben ik wel blij dat ik eindelijk zekerheid heb wanneer mijn spullen binnen zijn. :)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

mikeske

Quote from: Sol on January  9, 2008, 18:27:31
Nouja, de Aldenkamp had eigenlijk 16 december al bij Smits binnen moeten zijn. :P
Desalniettemin ben ik wel blij dat ik eindelijk zekerheid heb wanneer mijn spullen binnen zijn. :)

ahzo  :P
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Fico

Eind goed, al goed  :)

Denk vooral dat Sol blij zal zijn dat die NAD de deur uit kan  >:D

Ben vooral eens benieuwd hoe die Denon gaat presteren in je woonkamer  ::)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500

joostpolletje

Dan kunnen we binnenkort weer een foto-update verwachten!
KEF | SVS | DENON | SAMSUNG| EPSON | DUNE | QNAP | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | MONSTER | RU CONNECTED | XBOX

Sol

Quote from: Fico on January 10, 2008, 01:36:00
Denk vooral dat Sol blij zal zijn dat die NAD de deur uit kan  >:D

Dat zal inderdaad een flinke pak van mijn hart zijn.
Het is nu officieel bevestigd dat over ongeveer twee weken de Aldenkamp alswel de Denon binnen zouden moeten zijn bij Vincent. Deze worden rond die tijd dan ook tegelijkertijd bij mij thuis afgeleverd. Ik blij, want dan staat alles meteen mooi. Vooral de NAD is nu inderdaad een beetje het zwarte schaap tussen de rest.

Quote from: Fico on January 10, 2008, 01:36:00
Ben vooral eens benieuwd hoe die Denon gaat presteren in je woonkamer  ::)

De NAD doet het nu ook al redelijk goed, dus de verwachtingen voor de 3808 liggen vrij hoog. Ikzelf kan ook niet wachten alles uit te proberen!

Quote from: joostpolletje on January 13, 2008, 21:14:16
Dan kunnen we binnenkort weer een foto-update verwachten!

Allicht. ;)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Sol

Gisteren het bericht van Vincent gekregen, waar ik zo lang op heb gewacht. Aldenkamp heeft mijn meubel eindelijk bij Smits afgeleverd.
Afleveren bij mij thuis was geen optie, omdat Aldenkamp dat nooit zou doen volgens hunzelf. Het meubel was ten slotte ook gefactureerd aan Smits.
Eind goed, al goed. Mijn meubel is binnen, dus ik kan weer lachen na al dat gezeik met Aldenkamp. :)

Wat betreft de Denon heb ik Vincent gevraagd of hij nog even bij hun kon informeren wanneer ze verwachten de receiver te kunnen verzenden, en wanneer hij dus binnen zou moeten zijn bij Smits.

Mijn handen beginnen inmiddels alweer te jeuken... Ik wil weer aan de slag!! ;D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on January 23, 2008, 14:22:00
Gisteren het bericht van Vincent gekregen, waar ik zo lang op heb gewacht. Aldenkamp heeft mijn meubel eindelijk bij Smits afgeleverd.
Afleveren bij mij thuis was geen optie, omdat Aldenkamp dat nooit zou doen volgens hunzelf. Het meubel was ten slotte ook gefactureerd aan Smits.
Eind goed, al goed. Mijn meubel is binnen, dus ik kan weer lachen na al dat gezeik met Aldenkamp. :)

Wat betreft de Denon heb ik Vincent gevraagd of hij nog even bij hun kon informeren wanneer ze verwachten de receiver te kunnen verzenden, en wanneer hij dus binnen zou moeten zijn bij Smits.

Mijn handen beginnen inmiddels alweer te jeuken... Ik wil weer aan de slag!! ;D
man heb je dat spul nog niet binnen! hoop dat je nu snel alles krijgt dan! kun je weer mooi aan het prutsen! ben benieuwd!
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Sol

Quote from: cip54 on January 23, 2008, 14:55:07
man heb je dat spul nog niet binnen!

Zo denk ik dus ook al de hele tijd. ;)

Quote from: cip54 on January 23, 2008, 14:55:07
hoop dat je nu snel alles krijgt dan! kun je weer mooi aan het prutsen! ben benieuwd!

De door Vincent eerder aangegeven deadline - eind januari - zou naar eigen zeggen nog haalbaar moeten zijn. Dus nog een weekje ongeveer... ;D ( en dan kunnen jullie weer foto's verwachten ;) )

Maarja, daarna zullen er ook nog een heleboel aanpassingen in het interieur gaan plaatsvinden. Een kabelgootje maken, de CV 'verstoppen' en misschien een zelfgemaakt meubel voor de apparatuur. Het staat allemaal op de agenda, en ik heb er maar wat zin in! :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Robbert54

Quote from: Sol on January 23, 2008, 15:01:19
Zo denk ik dus ook al de hele tijd. ;)

De door Vincent eerder aangegeven deadline - eind januari - zou naar eigen zeggen nog haalbaar moeten zijn. Dus nog een weekje ongeveer... ;D ( en dan kunnen jullie weer foto's verwachten ;) )

Maarja, daarna zullen er ook nog een heleboel aanpassingen in het interieur gaan plaatsvinden. Een kabelgootje maken, de CV 'verstoppen' en misschien een zelfgemaakt meubel voor de apparatuur. Het staat allemaal op de agenda, en ik heb er maar wat zin in! :D
ben benieuwd hoe het gaat worden!! blijf je topic volgen ;D
|Pioneer KURO LX|Marantz NR1605||Hepta Exception|Hepta Ace Gold|W&M Black Magic|W&M Tornado/Black&Gold|W&M hdmi|PS4|Apple TV|

Woonkamer HT
Stereo

Fico

Quote from: cip54 on January 23, 2008, 15:04:54
ben benieuwd hoe het gaat worden!! blijf je topic volgen ;D

Ik ook, post zeker nog wat foto's...dat is altijd leuk ;)

Proficiat met je meubel :)
Pioneer PDP-507XD | Dreambox 800 HD PVR | Playstation 3 | Sony DVP-NS705V | Sony RDR-HX710 | Sony MDS-JE500 | Sony STR-DE595 | Sony SA-VS500