Sport1 HDTV bij jullie ook zo slecht?

Started by Bengbeng, December 25, 2007, 21:20:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bengbeng

Hier via UPC wel. Veel te veel compressie in de grasmat te zien als de camera
beweegt, het lijkt wel of er dan een groene zandstorm over het gras raast. Of het aan
de aanvoer ligt, of aan UPC, is onbekend.
Nu is de kwaliteit wel nooit helemaal BBC-HD geweest maar de laatste tijd is het echt bagger
voor HDTV begrippen.

Bij andere providers ook zo slecht?
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

angel66

vraag me af wanneer die zender in den haag op de kabel komt.
film1 HD is er wel.

Dennistattoo

#2
Hier ook Film 1 HD en als de camera heen en weer gaat is het gras ook niet om aan te zien. Maar gelukkig ben ik geen voetbal fan, dus kijk er zelden naar. Misschien EK / WK 2008. Maar denk dat elke plasma / lcd dat wel heeft.

En BBC HD kan je die ook ontvangen via UPC HD? Ik heb die namelijk niet

Al antwoord gevonden, UPC is er niet van op de hoogte. Maar ze zijn wel bezig met andere HD kanelen  ;D
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

willem focus

Quote from: Bengbeng on December 25, 2007, 21:20:01
Hier via UPC wel. Veel te veel compressie in de grasmat te zien als de camera
beweegt, het lijkt wel of er dan een groene zandstorm over het gras raast. Of het aan
de aanvoer ligt, of aan UPC, is onbekend.
Nu is de kwaliteit wel nooit helemaal BBC-HD geweest maar de laatste tijd is het echt bagger
voor HDTV begrippen.

Bij andere providers ook zo slecht?

Wij hebben Sport 1 via @home, en de kwaliteit is wisselend.
Over het algemeen is het best acceptabel, maar er zit zeker zoveel verschil in kwaliteit als bij de uitzendingen via de reguliere kanalen.
Vergelijkend, durf ik te zeggen dat de beste uitzendingen van bijv. RTL of NOS beter zijn dan de slechte van Sport 1 HD.

Groeten....Willem ;)
Pioneer PDP-428XD/Cambridge 650R/ Pioneer-DVR 545HX/PioneerDV-585A/Infinity Beta 40/Infinity C250/Infinity Beta 10/Infinity SW10/Samsung DCB-H360R/Oppo BDP83/Iphone3GS