KEF 104 AB vervanging duur?

Started by wolsinkpower, December 29, 2007, 10:09:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

wolsinkpower

Mijn ouders gaan de boel beetje omgooien in de woonkamer. Zo is er al een 82cm Philips lcd met ambilight gekomen (god wat is dat ding mooi.. en looooooove the ambilight)

maar nu komt er ook kleinere kast en kunnen de KEF 104 er niet meer in... ik bedoel dit oude model:


en niet de nieuwere 104/2 ofzo..

Ik zit nu te twijfelen over wat ik ze aanraad.. 2 nieuwe goede stereo speakers of gelijk overstappen op home cinema? Ze zitten namelijk niet zo heel vaak films te kijken op dvd en volgens mij leent de kamer zich niet heeeeeel geweldig voor goed surround sound.

Ik zit dus meer te leunen richting de optie van 2 stereo speakers maar ze moeten dus kleiner zijn aangezien ze op de kast komen te staan of naast tv komen te hangen.

Het liefst zou ik de 104's houden.. wat een geluid komt daar uit! Maar ja het is niet mogelijk dus vroeg ik me af wat jullie mij kunnen aanraden. Kan ik voor tweedehands 200 euro iets leuks halen voor stereo geluid dat meer gericht is op muziek en geluid van tv?
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

LexiconLogan

Ik had een paar KEF RDM 1's te koop. Dat zou een perfecte oplossing zijn. Die zijn helaas verkocht, maar als je zo'n setje kan vinden; DOEN
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable