Nieuwe beamer ter vervanging van mijn Hitachi PJ-TX100

Started by -Freek-, December 20, 2007, 23:25:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-Freek-

Mijn lamp zit al tegen de 1600 uur aan. Ben er nog niet uit of ik een nieuwe lamp wil, of meteen een nieuwe projector. Vooral nu ik zie dat veel mensen hun 720p projector van de hand doen voor een full-hd beamer. Dat betekent dus dat je de 720p projectors goedkoper kan krijgen. Maar ook nieuw zie ik dat zelfs de nieuwste modellen niet meer dan rond de 1000 euro kosten.
Tweedehands houd ik even in de gaten, maar wat zijn de modellen die jullie kunnen aanraden? DLP/LCD maakt niet uit (heb nog nooit een DLP gezien, dus dat moet wel een keer gebeuren).

Dirc

Je mag de mijne kopen ;D

Mitsubishi HC 3000... staat in de markt.

-Freek-

Quote from: Dirc on December 20, 2007, 23:36:39
Je mag de mijne kopen ;D

Mitsubishi HC 3000... staat in de markt.
Had 'm inderdaad gezien :). Hoe doet zo'n projector het ivm. bijvoorbeeld een Epson TW680/TW700 (welke is beter/nieuwer, de 680 of de 700?)? Of in vergelijking met een Sony AW15? Want deze beamers hebben eigenlijk een nieuwprijs die even hoog ligt als de vraagprijs van jou...

Dirc

Oei,

Ik moet zeggen dat ik het toen ook aan THX-ULTA heb gevraagd (ik heb hem van hem gekocht maar verkoop hem omdat ik binnen 2 maanden ineens een huis heb).
Het voordeel van deze is dat hij zowieso gecalibreerd is.

Misschien zijn er een aantal forumleden die er een zinnig woord over kunnen zeggen, ik heb geen ervaring met epsons.
T is in ieder geval een DLP

remon123

ik zou nog ff wachten met het kopen van een beamer  :-X :-X :-X
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Dirc