The Hobbit, in D R I E (!!!!) delen: 2012 en 2013!

Started by blue-eyes, December 19, 2007, 19:11:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

blue-eyes

Zie nu.nl:

Quote
Tolkien-regisseur produceert Hobbit-films

LOS ANGELES - Peter Jackson, eerder regisseur van de serie The Lord of the Rings, gaat volgens de BBC opnieuw twee nieuwe films produceren naar werk van John Ronald Reuel Tolkien. De rolprenten zullen worden gebaseerd op Tolkiens eerste boek The Hobbit.

De films moeten in 2010 en 2011 in de bioscoop komen. Een regisseur wordt nog gezocht. Sir Ian McKellen heeft al interesse getoond om weer de rol van Gandalf te spelen. 

(c) ANP
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Peerless Monster

Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

kippekop

Eerst zou er niks van komen, en nu toch weer wel... ben heel erg benieuwd want de hobbit is qua boek leuker dan Lord of Rings op bepaalde punten (het gaat iets vlotter en wat meer actie), maar aan de andere kant is de LOTR's wel weer een veel groter epos. Ik zit klaar alvast in ieder geval!
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Reggie2000

Quote from: Peerless Monster on December 19, 2007, 19:31:23
Cool!
Maar zoals met de film Titanic weten we hoe het afloopt ;D

Dat wisten we ook bij The Lord of the Rings maar het zal mij niet tegenhouden om de films te gaan kijken.  ;)
LOTR is toch wel mijn meest favorite boek verfilming ondanks dat niet alles uit de boeken in de films voorkwam, maar dat heb je volgens mij altijd bij boekverfilmingen.
Jammer dat PJ niet gaat regiseren zoals het er nu uitziet, ik hoop wel dat hij vette dikke vinger in de pap houdt en dat de lijn van LOTR wordt voortgezet.
Pioneer LX5080D | Denon 2808 | B&W CM7 + Center | PS3 | Wii | UPC Digital

Dirc

Dat wordt dan een 6 disc special edition????  :D

Reggie2000

Quote from: Dirc on December 21, 2007, 11:07:56
Dat wordt dan een 6 disc special edition????  :D

Of mischien past het wel op een 2 disc versie met HDDVD/Blu-ray
Pioneer LX5080D | Denon 2808 | B&W CM7 + Center | PS3 | Wii | UPC Digital

Dirc

o yeah, das waar ook:D

wordt een prijzig discje. of juist goedkoper

Reggie2000

Als tegen die tijd de dollar koers nog steeds zo laag is zal het wel meevallen   ;)
(mits het regiovrij is)
Pioneer LX5080D | Denon 2808 | B&W CM7 + Center | PS3 | Wii | UPC Digital

Dirc

nja doe mij maar wel NL subs erbij, dan hoef ik niet zo na te denken >:D

Maartje

G. del T

heeft zijn baan opgezegd nadat de film weer wordt uitgesteld . . . .  :(

PJ heeft wel geroepen dat hij de film dan gaat leiden  . .  .maar ja tot nu toe alleen maar slecht nieuws als je het mij vraagt  :-[

volg het hier http://www.theonering.net/torwp/
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Maartje


Films worden geleid door PJ en alleen als het goed gaat me de studio zou de release in 2012 en 2013 zijn

http://www.nytimes.com/2010/10/02/movies/02hobbit.html?_r=2
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

Nooff

Quote from: Maartje on October  2, 2010, 09:57:02
Films worden geleid door PJ en alleen als het goed gaat me de studio zou de release in 2012 en 2013 zijn

http://www.nytimes.com/2010/10/02/movies/02hobbit.html?_r=2
Jammer dat we de films nooit te zien zullen krijgen  :(
































Aangezien de wereld in 2012 vergaat  :D

skank1

reken er maar niet 100% op dat deze ooit het daglicht gaat zien
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Maartje


Schijnt dat ze al aardig wat centjes hebben uitgegeven aan de preproduction ( $ 50.000.000 )

zullen wel australische dollars zijn . . maar toch zou wel zonde zijn .
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

german

Na LOTR 3 heb ik mijn buik wel vol van jankende Hobbits. Ik heb nog nooit zoveel gesnotter in 1 film gezien. :yawnee:
Pathos Ethos geïntegreerde versterker. Audio-GD-D77 dac. Atrium Initio luidsprekers. SVS SB3000.
ROON Rock.

Maartje


Ja even titel aanpassen het wordt dus 2012 en 13

Heel de originele cast is geloof ik ook weer van de partij . .  . :thumbs-up:

http://www.theonering.net/torwp/category/hobbit/hobbit-movie/
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

erikz.nl

Quote from: Maartje on October 12, 2010, 12:07:29
Schijnt dat ze al aardig wat centjes hebben uitgegeven aan de preproduction ( $ 50.000.000 )

zullen wel australische dollars zijn . . maar toch zou wel zonde zijn .

Nieuw Zeelandse bedoel je zeker :P?

Volgens de NZ media, die ik dagelijks volg, gaan ze asap beginnen met schieten. Elijah Wood heeft ook net getekend.... 2012/2013 komen ze uit.

Maartje


Quote from: erikz.nl on January 11, 2011, 14:08:30
Nieuw Zeelandse bedoel je zeker :P?

uiteraard  :D wat suf . . .  :withstupid:

welke media in New Zealand volg jij dan ?
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

erikz.nl

Quote from: Maartje on January 11, 2011, 14:34:03
uiteraard  :D wat suf . . .  :withstupid:

welke media in New Zealand volg jij dan ?
De New Zealand Herald (www.nzherald.co.nz), TVNZ News (www.tvnz.co.nz), TV3 News (www.tv3.co.nz) en de lokale krant van waar ik zat, de Gisborne Herald (www.gisborneherald.co.nz).

rijstfj


Gaeje

heb het een beetje doorgespoeld. werd wat saai op den duur...
die PJ ziet er toch een pak minder sympathiek uit dan toen hij nog zwaarder was...

ken het verhaal van the hobbit niet goed, maar ben wel benieuwd naar de film

rijstfj


The Hobbit: Start of production, video from the set. deel 2

http://www.thehobbitblog.com/

bmateijsen

Quote from: rijstfj on July 10, 2011, 19:04:35
The Hobbit: Start of production, video from the set. deel 2

http://www.thehobbitblog.com/

Staat ook een zeer uitvoerig artikel in de Empire van deze maand. Zeer indrukwekkend over de keuzes van Peter Jackson en het 'ontslag van Guilermo del toro.


Bant