Bouw HT "Highend Palace"

Started by GTDesign, December 18, 2007, 21:14:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jeroen V

Quote from: donaldk on May 26, 2008, 17:00:02
Kom je nu opeens uit Rotjeknor Gé, overal wordt te pas en te onpas een t achtergegooid. Werdt, Ik vindt ;).

achtergegooidt? :D

GTDesign

Quote from: neptune on May 26, 2008, 17:03:46

vuurspuw act met mooie danseressen....


Dat was Sittah, de vroegere assistente van Hans Klok.  ;)

donaldk

Quote from: Jeroen V on May 26, 2008, 17:08:14
achtergegooidt? :D

Als jij die x pakkies per dag achter je gooit, dan krijg jij ook eens wat vlees op de botten ;D.

Jeroen V

Quote from: donaldk on May 26, 2008, 17:11:42
Als jij die x pakkies per dag achter je gooit, dan krijg jij ook eens wat vlees op de botten ;D.

Dat is inmiddels al redelijk gebeurd... Het is nu nog maar 1 pakje, en een kilo of 10 erbij schat ik :)

donaldk

Tjeetje, dat gaat nog sneller dan bij je vriendin.

donaldk

#580
Het is niet de oude pateropvang in Halfweg? Verkocht in 2006 en ook met zijdebehang, gebouwd in 1911/12 door een Zwitser, naar Zwitser's voorbeeld?

Turicum = Zurich.

DJ-Foxx

#581
die ene vent mag wel wat afvallen ;D veel te veel bier en frietjes in die buik ;D

http://www.missie-geest.nl/h.%20geest%20en%20halfweg.htm  :)

tegenover de oude suikerfabriek ?

DJ-Foxx

Quote from: Jeroen V on May 26, 2008, 16:51:29
Die vent links heeft al redelijk wat kippetjes naar binnen weten te werken ;)

alleen kippetjes??  >:D

donaldk

#583
Der hangen, zo te zien, anders altijd voldoende kippetjes om hem heen, blijkbaar doet ie toch iets goed;-).

donaldk

Quote from: DJ-Foxx on May 26, 2008, 22:20:42
die ene vent mag wel wat afvallen ;D veel te veel bier en frietjes in die buik ;D

http://www.missie-geest.nl/h.%20geest%20en%20halfweg.htm  :)

tegenover de oude suikerfabriek ?

Van deze tent staan wat kleine plaatjes van de aardewerk schoorsteen(mantel) en de versierde schoorsteen op het dak online. Dus als die er in zaten/zitten, dan is het dezelfde Huize Zurich. Herken jij die Burgemeester, dan weet je het ook? Zou wel een aardig stukkie rijden zijn, iedere keer Venlo/Halfweg.

'Tegenover de suikerfabriek', geen idee, kan alleen een beetje googlen.

DJ-Foxx

Quote from: donaldk on May 26, 2008, 23:01:25
Der hangen, zo te zien, anders altijd voldoende kippetjes om hem heen, blijkbaar doet ie toch iets goed;-).

WAHAH... zijn eerder kalkoenen...  >:D

DJ-Foxx

Quote from: donaldk on May 26, 2008, 23:07:08
Van deze tent staan wat kleine plaatjes van de aardewerk schoorsteen(mantel) en de versierde schoorsteen op het dak online. Dus als die er in zaten/zitten, dan is het dezelfde Huize Zurich. Herken jij die Burgemeester, dan weet je het ook? Zou wel een aardig stukkie rijden zijn, iedere keer Venlo/Halfweg.

'Tegenover de suikerfabriek', geen idee, kan alleen een beetje googlen.

ik ken het daar wel ja ongeveer, waarschijnlijk voor of na "de zoete inval " kan het huis niet geheel plaatsen, richting spaarnwoude fietsroute ?? iemand ! ???


donaldk

Quote from: DJ-Foxx on May 26, 2008, 23:07:40
WAHAH... zijn eerder kalkoenen...  >:D

Zag toch ook een aantal slanke tot zeer! slanke dames, en niet alleen de ingehuurde drakenact. Wat mij zijn vrouw lijkt, kun je ook wel slank noemen.

LittleNinja

GT vroeg al even om geen uitspraken te doen over uiterlijkheden.. laten we dat dan ook niet doen.
Wellicht dat deze personen mee lezen en zich hierdoor gekwetst of beledigd voelen. Stel dat het de opdrachtgever van Ge is, dan maken we het hem alleen maar lastig. Kan niet de bedoeling zijn, toch?

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Wild_Willy

Quote from: LittleNinja on May 27, 2008, 06:31:01
GT vroeg al even om geen uitspraken te doen over uiterlijkheden.. laten we dat dan ook niet doen.
Wellicht dat deze personen mee lezen en zich hierdoor gekwetst of beledigd voelen. Stel dat het de opdrachtgever van Ge is, dan maken we het hem alleen maar lastig. Kan niet de bedoeling zijn, toch?



Wijze woorden!

Mee eens dus :)
Denon AVR-4311
Dune HD Max
B&W N802 front's
B&W N803 rears
QED - Silver Anniversary speakerkabels, HDMI kabels, Sub kabel en Optical kabel
Pioneer KRP-500M

xynyx

QuoteWellicht dat deze personen mee lezen en zich hierdoor gekwetst of beledigd voelen. Stel dat het de opdrachtgever van Ge is, dan maken we het hem alleen maar lastig. Kan niet de bedoeling zijn, toch?

Sorry hoor, maar om alles hier zo te plaatsen, vraag je er wel om............... Ik vind het prima om een mooie HT hier te zien. Het topic is nu afgegleden naar "kijk mij, de patser!". Jammer!

De gebouwde HT is en blijft een knap staaltje werk, en daar gaat het om.

GTDesign

Quote from: LittleNinja on May 27, 2008, 06:31:01
GT vroeg al even om geen uitspraken te doen over uiterlijkheden.. laten we dat dan ook niet doen.
Wellicht dat deze personen mee lezen en zich hierdoor gekwetst of beledigd voelen. Stel dat het de opdrachtgever van Ge is, dan maken we het hem alleen maar lastig. Kan niet de bedoeling zijn, toch?



Dank je LittleNinja,

Maar sommige hier lijken daar geen gehoor aan te hebben.

LittleNinja

Quote from: xynyx on May 27, 2008, 07:25:47
Sorry hoor, maar om alles hier zo te plaatsen, vraag je er wel om............... Ik vind het prima om een mooie HT hier te zien. Het topic is nu afgegleden naar "kijk mij, de patser!". Jammer!

De gebouwde HT is en blijft een knap staaltje werk, en daar gaat het om.

Ik begrijp wat je bedoeld. Toch denk ik dat we op dat gebied best wat kunnen matigen. Er zal voldoende aan te merken zijn op ons zelf.  ;) Wij vinden het ook prettig om daar niet continu op gewezen te worden.

Het is nu eenmaal een feit dat de 1 anders met diens succes om gaat dan de ander. Ik stoor me daar verder niet aan. Overigens blijft het bijzonder dat je in NL sowieso niet mag laten weten dat je succesvol bent in het leven. Een dikke auto of woning en je wordt al snel bestempeld. Het gaat zelfs zo ver dat mensen dan geen zaken meer met je willen doen...  ???  "Gelukkig" heb ik niet met dit probleem te kampen..  ;D

Het HT is inderdaad top.  8)

Ge, ik hoop dat het je in de toekomst niet tegen zal houden om projecten met ons te delen.  :-[
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

HT is top, en zijn auto's ook.

Ach en als je hard werkt ervoor, en je hebt het gemaakt verdient dat wel respect. Beter dan die rijkeluis kids die alles van hun pa/ma krijgen. Daar ken ik er helaas ook wel een aantal van.

Maar goed even on-topic het resultaat mag er zijn. En overigens een mooie auto voor een oud/historisch pand is een mooie setting. Heb toen der tijd niet voor niks mijn "sport" bolide ooit eens voor een historisch pand gekwakt en foto's gemaakt ;)

LittleNinja

Quote from: WickedGame on May 27, 2008, 09:01:22
HT is top, en zijn auto's ook.

Ach en als je hard werkt ervoor, en je hebt het gemaakt verdient dat wel respect. Beter dan die rijkeluis kids die alles van hun pa/ma krijgen. Daar ken ik er helaas ook wel een aantal van.

Maar goed even on-topic het resultaat mag er zijn. En overigens een mooie auto voor een oud/historisch pand is een mooie setting. Heb toen der tijd niet voor niks mijn "sport" bolide ooit eens voor een historisch pand gekwakt en foto's gemaakt ;)

Dat weet ik nog wel ja... Voor die witte klassieke boerderij / landhuis, toch?

Met die mooie auto doel je neem ik aan op de GT bus?!  8)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

WickedGame

Quote from: LittleNinja on May 27, 2008, 11:38:47
Dat weet ik nog wel ja... Voor die witte klassieke boerderij / landhuis, toch?

Met die mooie auto doel je neem ik aan op de GT bus?!  8)

Dat witte geval inderdaad ;)

Maar bedoel meer deze:




;)

LittleNinja

Quote from: WickedGame on May 27, 2008, 12:32:10
Dat witte geval inderdaad ;)

Maar bedoel meer deze:




;)

Oh ja!! Jullie weekendverblijf! Erg mooi inderdaad.  :P
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

donaldk

Quote from: LittleNinja on May 27, 2008, 06:31:01
GT vroeg al even om geen uitspraken te doen over uiterlijkheden.. laten we dat dan ook niet doen.
Wellicht dat deze personen mee lezen en zich hierdoor gekwetst of beledigd voelen. Stel dat het de opdrachtgever van Ge is, dan maken we het hem alleen maar lastig. Kan niet de bedoeling zijn, toch?



Dames waarderen het over het algeemn als je ze als slank bestempeld, dus voel me niet aangesproken;-).

DJ-Foxx

Quote from: xynyx on May 27, 2008, 07:25:47
Sorry hoor, maar om alles hier zo te plaatsen, vraag je er wel om............... Ik vind het prima om een mooie HT hier te zien. Het topic is nu afgegleden naar "kijk mij, de patser!". Jammer!

De gebouwde HT is en blijft een knap staaltje werk, en daar gaat het om.

amen ;)