Bouw HT "Highend Palace"

Started by GTDesign, December 18, 2007, 21:14:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kramer


Als je maar geen achtervolgingswaanzin krijgt met al die volgers hier!   ::)


Je wordt er gewoon nieuwsgierig van!!! Ben benieuwd.....



Atmoz

Quote from: Kramer on December 22, 2007, 23:25:18
Als je maar geen achtervolgingswaanzin krijgt met al die volgers hier!   ::)


Je wordt er gewoon nieuwsgierig van!!! Ben benieuwd.....




Hehe ;D

Ik zal dan ook maar volgen.

Ben benieuwd!!

... heel erg zelfs >:D
Beeldweergevers: LG 77" 4K OLED, 2x LG 65" 4K OLED, JVC X7900
Bronnen: Oppo UDP-205, Xbox Series X, PS4, Marantz CD6003
Versterking: McIntosh MA5200, Marantz PM11S3, Marantz PM6004, SONOS amp's
Speakers: B&W 803Di (Rosewood), B&W 803Di (Piano black), Harbeth 7ES-3, REL S5

Sol

En inmiddels zijn we alweer op pagina 3, zonder ook nog maar een glimpje te mogen hebben opvangen... :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Raphie

#53
Wat een gelul weer allemaal met dat "even inhaken" SPAMMEN.
Hij verscijnt sowieso iedere keer in de nieuwe berichten (daar hebben jullie hem nu ook opgepikt) dus waarom in godsnaam 3 pagina's met

Even inhaken
dit ga ik volgen
even vastzetten
ik doe dan oo maar mee
ik ook.

Het enige wat je daarmee doet zijn mensen die wél weten hoe een forum werkt gigantisch lopen te irriteren.
Omdat er i.p.v. niews weer zo'n nutteloze aanvulling is. ;)
JBL PRX Power!

Sol

Laten we dan maar hopen dat er snel een nuttige aanvulling komt, want ik begin ook behoorlijk ongeduldig te worden! >:(

( Eigenlijk ook een nutteloze aanvulling, maarja... :-X )
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

LittleNinja

Ik heb lang getwijfeld om te reageren op dit nieuwe topic.. puur vanwege het ontmoedigingsbeleid wat lijkt te heersen.  :-X

Uiteraard kun je de notificatie aanzetten, maar als er iets irritant is, is het wel een mailbox die gevuld wordt met notificaties van een snellopend topic!! Die notificaties zijn simpelweg prut!  :(

Je kunt ook iedere keer kijken in de nieuwe topics. Dat is wellicht de beste manier. Al vind ik het prettig om meteen de topics in kaart te krijgen waarin ik geinterreseerd ben.

Wellicht is het een idee om de "notificatie" te wijzigen als functie. Dus geen mailtje naar je inbox, maar de functie zet hem tussen jouw "Toon nieuwe reacties op jouw berichten.". Beheerders van het forum?

Ik ben erg benieuwd naar hetgeen er geproduceerd zal gaan worden. Ge heeft duidelijk een hoop fans. Jammer genoeg word je als inhaker op een topic min of meer verbaal afgestraft. Ik zou bijna willen zeggen dat ik dit topic niet eens meer wil volgen, maar daar is het nu te laat voor....  ^-^

Als ik de titel zo lees "Highend palace", dan ga ik er vanuit dat het zich langs de A44 bevindt in Wassenaar in het paleis van Wimlex...  ;D
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Raphie

Sorry hoor, maar je hebt het topic nu toch ook gevonden en je leest ook continue new posts, dus ik zie het probleem echt niet.
Inhaken op topics en dan gaan zeuren dat je de "nieuwe reacties op jouw berichten" niet kan opschonen, da's pas handig. :-X ;D ::)

Gebruik het forum nou zoals het bedoelt is en laten we stoppen met dat nutteloze "inhaken"
JBL PRX Power!

blue-eyes

Quote from: Raphie on December 23, 2007, 09:20:00
Wat een gelul weer allemaal met dat "even inhaken" SPAMMEN.
Hij verscijnt sowieso iedere keer in de nieuwe berichten (daar hebben jullie hem nu ook opgepikt) dus waarom in godsnaam 3 pagina's met

Even inhaken
dit ga ik volgen
even vastzetten
ik doe dan oo maar mee
ik ook.

Het enige wat je daarmee doet zijn mensen die wél weten hoe een forum werkt gigantisch lopen te irriteren.
Omdat er i.p.v. niews weer zo'n nutteloze aanvulling is. ;)

Met dit soort reacties wordt je nooit moderator Raphie ;D

p.s. Het gaat de mensen (incluis mezelf) om dit: "Toon nieuwe reacties op jouw berichten." Ik persoonlijk kijk nooit naar de ongelezen berichten, het forum is te groot geworden.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

BORA


LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

mel

Lyngdorf MP 40 / M&K : 3xS150 - 2xS150T - Atmos : 2xLCR 850 - 2x X12 / JVC N5 / Panasonic DPU B 820

GTDesign

Sorry, af en toe een regel off topic heb ik geen moeite mee maar dit wordt echt te gek.
We hebben nu reeds 3 pages met geneuzel.
Het Topic gaat op slot. Scheelt me een hoop tijd met foto's te maken, te resizen, te plaatsen en het geneuzel aan te horen.

GTDesign

Nou ik hoop dat de rust weer een beetje terug is.  :)
Bij deze een aantal foto's van de ruimte (8,50 X 4,90 m). We zijn begonnen met het plaatsen van een nieuwe achterwand.

GTDesign

In de achterwand zal alle apparatuur verzonken in weggewerkt worden.

blue-eyes

#64
Klasse GT, en nog excuses voor het offtopic.

Vraagje. Doe je altijd zelf alle werkzaamheden als berekeningen, acoustiek etc. Of schakel je daar externe partijen bij?
Maw. doe je alles zelf of "bouw je alleen een tekening" na?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

GTDesign

Ontwerp, constructie en bouw doe ik inderdaad zelf.
Vaak werk ik samen met BB&G die de Acoustiek voor hun rekening nemen.

blue-eyes

Ook wel eens me Thingman samengewerkt?

Dat lijkt me een uitermate leuk item om te volgen. Het meest vergaande in acoustiek met jouw vaardigheid als "bouwer".

Succes verder!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

luistervinkje

Ben na het zien van de eerste foto s wel een beetje nieuwschierig wat voor soort woning/gebouw dit is ,gezien de plafondconstructie.
( En zo rij ik ook mee met de trein ;D ;D )
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

GTDesign

Quote from: Blue-Eyes on January  7, 2008, 21:48:19
Ook wel eens me Thingman samengewerkt?

Dat lijkt me een uitermate leuk item om te volgen. Het meest vergaande in acoustiek met jouw vaardigheid als "bouwer".

Succes verder!

Niet direct, maar wat niet is kan nog komen.  :)

GTDesign

#69
Quote from: luistervinkje on January  7, 2008, 21:49:25
Ben na het zien van de eerste foto s wel een beetje nieuwschierig wat voor soort woning/gebouw dit is ,gezien de plafondconstructie.
( En zo rij ik ook mee met de trein ;D ;D )

Laat ik het zo zeggen, het is een hele grote vrijstaande ééngezinswoning ergens uit 1850.  ;D
Volgens mij was het vroeger een klooster.

HTR

in principe dus een half kasteel? oooh dan is er ook zeker wel een ruimte over voor een mooie ht! ik zie dat je het al weer grondig aanpakt, zoals met elke ht die je bouwt, lijkt mij zelf ook nog een x geweldig om te doen! heb alleen niemand die belangstelling bij mijn " diensten" heeft.... al moet ik zeggen dat ik al wel een vergelijknbaar verlaagt plafond gemaakt heb bij een vriend van mij... ( rand van de ruimte/spotjes) helaas wou die er geen scherm in weggewerkt en zo om er ook nog een leuke ht van te maken!

Sol

Quote from: HTR on January  8, 2008, 11:06:38
in principe dus een half kasteel?

Vandaar ook de naamstelling: "HT Highend Palace" ;)

Goed bezig, Gé. :)
Ben benieuwd tot wat voor moois je de ruimte deze keer weer weet om te toveren.
Hoe hoog is het plafond eigenlijk?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

VlisChris

Wellicht heb ik er overheen gelezen, maar wat is ongeveer de planning voor dit project?
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

GTDesign

Weekje of 12...

Nog wat balkjes tegen de muur aangebracht.

GTDesign

Geheel wordt meteen ook weer gevuld met steenwol.