Bouw HT "Highend Palace"

Started by GTDesign, December 18, 2007, 21:14:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stoffels

koppel ook mijn wagonnetje aan dit treintje, hoe meer zielen hoe meer vreugd...

hoe hoger de druk op gt zijn werk  >:D

BernHardN

Wel knap, er is nog niks gedaan en wel al 2 pagina's

maargoed deze vol ik nu ook  ;D

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

donaldk

Mijn reactie was ten minste een inhoudelijke vraag, want als het antwoord nee is kunnen we nog zo'n mooi topic verwachten;-).

Sol

Ben benieuwd hoe deze er weer uit gaat zien.
Kijk uit naar de eerste foto's / schetsen. ;D
Altijd leuk om zo'n topic te volgen. 8)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

GTDesign

Quote from: donaldk on December 18, 2007, 23:36:10
Is dit de vervanging van je eerste die onlangs te koop kwam?

Nee, dit is een andere.

donaldk

Alvast voor later: die ga ik ook volgens :-X.

Cage

Nou, als iedereen het doet dan volg ik ook maar. ;D

Is er trouwens al iets van een (concept) tekening om aan ons te tonen?
Ik ben weer erg benieuwd hoe het gaat worden.
:shaun: Arcam avr300 | Oppo BDP-103 | Epson TW-7200 | SqueezeBox Reciever + BOTWS| QNAP TS-119 NAS | Phonar Veritas P6 Edma, C4 Edma, M4 Edma :shaun:

Staaled

Sluit mij aan bij het peloton. ;D
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

HTip

#33
Voorspelt veel goeds... 8)

Vorige project: "Dream Theater"
Nieuw project: "Highend Palace"

Ik vond "Dream Theater" al highend. Het kan dus nog beter??
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

TheSpeedSkater

Iemand van het forum?



En zo lees ik ook automatisch mee ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

blue-eyes

Quote from: OscarTango on December 19, 2007, 12:37:29
here we go again... >:(  benieuwd hoeveel pagina's "deze ga ik volgen" we hebben eer er 1 foto is geplaatst van de oorspronkelijke ruimte   :)

Je moet toch wat als deze in je ongelezen topics wilt plaatsen ;D

Bij deze dus ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

PjotrrrNL

Zo dan maar....



Ik wens een ieder prettige feestdagen!

GTDesign

Quote from: TheSpeedSkater on December 21, 2007, 17:06:26
Iemand van het forum?



En zo lees ik ook automatisch mee ;D

Nee het is dit keer niet iemand die actief op het forum is.

TheSpeedSkater

Quote from: GTDesign on December 21, 2007, 20:07:09
Nee het is dit keer niet iemand die actief op het forum is.
misschien moet die persoon nu lid worden! ;D Kunnen we nog wat advies geven over de definitieve set!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

donaldk

Ik vroeg me af waar Palace op zou slaan, kun je je verschillende stylen bij voorstellen.

stevieB

Quote from: BernHardN on December 20, 2007, 14:48:45
Wel knap, er is nog niks gedaan en wel al 2 pagina's

maargoed deze vol ik nu ook  ;D

Op naar de 3 ;D

Ik wil ook graag deel uitmaken van deze high end train....  ;)

Gr StevieB
Under construction.....

DVDGuy

Gé, wordt vast weer iets moois  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Sol

Begin nou toch wel heel nieuwsgierig te worden...
Is er nog niks bekend van schetsen / tekeningen / ideeën die alvast gepubliceerd mogen worden? 8)
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Joris1971

Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan wat zo een project gaat kosten ???

bmateijsen

Jij gooit toch ook niet op het forum, wat je hele huis heeft gekocht inclusief inboedel ;).

Quote from: Joris1971 on December 22, 2007, 09:41:00
Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan wat zo een project gaat kosten ???

Sol

#45
Quote from: bmateijsen on December 22, 2007, 10:46:42
Jij gooit toch ook niet op het forum, wat je hele huis heeft gekocht inclusief inboedel ;).


Waarom niet? Wat heb je daar dan mee te verliezen? Of is dat ook ongeveer hetzelfde verhaals als dat Jan Modaal niet wil vertellen wat zijn loon is?
Ik ben zelf ook een Nederlander, maar die mentaliteit heb ik nooit gesnapt. :-\ :-X
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Joris1971

Quote from: bmateijsen on December 22, 2007, 10:46:42
Jij gooit toch ook niet op het forum, wat je hele huis heeft gekocht inclusief inboedel ;).


Nee, het gaat over een HT, niet over een totaal huis.
Mijn zolderverbouwing voor mijn HT heeft in totaal 13.000 euro gekost, dit is excl. apparatuur natuurlijk.

cine(d)rama

Sluit me aan bij de rest en ga deze zeker ook volgen  :) .

Groeten A .
Niet vaak meer actief op het HT Forum maar geniet nog steeds/vaak van mijn HT .

TheSpeedSkater

Quote from: Joris1971 on December 22, 2007, 11:23:58
Nee, het gaat over een HT, niet over een totaal huis.
Mijn zolderverbouwing voor mijn HT heeft in totaal 13.000 euro gekost, dit is excl. apparatuur natuurlijk.
Dat was dure verf Joris ;)
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

GTDesign

#49
Quote from: Joris1971 on December 22, 2007, 09:41:00
Waarom wordt er altijd zo geheimzinnig gedaan wat zo een project gaat kosten ???

1- De prijs noemen heeft totaal geen toegevoegde waarde aan dit topic om een bouw van een HT project te laten zien.
2- Een prijs noemen zal alleen maar een dicussie oproepen (daar heb je het al:dure verf Joris  ;D) van had je niet beter zus en zo kunnen doen voor die prijs. We hebben immers al 2 pages zonder echte inhoud en zonder maar iets gezien te hebben.
3- Elke ruimte is altijd weer anders dus prijzen zijn niet te vergelijken. Er wordt altijd een passende offerte gemaakt.
4- Ik ga geen prijzen noemen voor de eigenaar, als de eigenaar dat zelf wilt doen heb ik daar geen moeite mee.