Keuze Sub Cable

Started by -V-, April 6, 2003, 02:06:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

-V-

Ik ben opzoek naar een goeie Sub cable om mijn REL Q200E aan te sluiten ... Momenteel is hij aangesloten met de standaard bijgeleverde cable. ( Alhoewel hij standaard is is het absoluutveel beter dan een normale dropveter).

* Gewenste lengte 3-4m
* Prijs max 60 Euro

Ik ken wel wat merken zoals van den hul, QED, Monster , maar weet helemaal niet welk model goed is in welke reeks ... Ze mee naar huis nemen en testen is bijna niet mogelijk !

Een goedkope betrouwbare internet shop met cables ware ook mooi meegenomen ...

THX  8)
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

ub4b

QED QUNEX2 per lopende meter en pluggen er zelf op solderen is een budget oplossing.

Heb dit bij Thommy gehoord en valt heel goed mee.

garmtz

Als je een rode kabel hebt gekregen is dat een v.d. Hul The Bay C5. Prima interlink! Je kunt wel veel duurder kopen, maar of dat zoveel beter wordt.... Ik denk dat vrijwel iedere GOED AFGESCHERMDE interlink rond de 60 Euro van ieder bekend merk wel goed zal werken.

-V-

Nope garmt, het is een zwarte kable die erbij zit , merkloos , iets beter dan een dropveter wel ... maar 6m is me te lang ...
eVolution Sound&Vision - Meridian / NAD / DALI / Bluesound

CaveMonkey

Ik gebruik een Profigold kabel van 5 meter. Is een mooie dikke kabel, strakke pluggen en klinkt ook heel goed, beter dan de standaard interlink in elk geval. Hij kost meende ik 35 euro, dus ook zeker niet duur.

Groeten!
Marco

garmtz

Quote from: -V- on April  9, 2003, 16:29:32
Nope garmt, het is een zwarte kable die erbij zit , merkloos , iets beter dan een dropveter wel ... maar 6m is me te lang ...
O.k. Da's minder... :)  Die Profigold is ook geen slechte aanbeveling. Enorme value-for-money-no-nonsense kabels.