Terminator 2: Extreme Edition (3 juni 2003)

Started by Johan Van Gompel, April 5, 2003, 22:31:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Johan Van Gompel

Van http://www.esearchnshop.com/nadvd/detail.asp?id=6338:

He's back! Arnold Schwarzenegger returns as the Terminator, a cyborg sent back through time to join forces with Sarah Connor, a woman haunted by nightmares of mankind's inevitable nuclear destiny. Together, they must protect her son John--the boy destined to lead the freedom fighters of the future--from the deadliest machine ever created, the liquid metal T-1000. This Extreme Edition contains 16 minutes of additional footage never seen in theatres! 2-Disc Set; Disc 1: Digitally mastered from a brand-new 1080P, 24 FS high definition digital telecine transfer for superior video and audio quality; Dolby headphone audio track; Extreme Interactive Mode with graphic commentary and rare behind-the-scenes footage; THX optimizer; Closed captioned; Disc 2: "No Feat But What We Make"-An all new documentary on the role of "T2" in the evolution of digital effects and modern filmmaking, featuring interviews with prominent filmmakers and visual effects artists; "T2: On The Set"-Exclusive new retrospective montage of life on the set of the greatest action moview ever made, featuring rare production footage!; "T2: High-Definition"-The complete theatrical version of the film in Microsoft Windows Media 9 series, playable in high resolution and 5.1 sound directly from your PC; "Infiltration Unit Simulator and T2 FX Studio"-Morph your imported images into a T-1000 or a T-800 terminator' "Skynet Combat Chassis Designer"-Construct and field-test your own ultimate fighting machine. Track your progress online! Commentary/Multi-Audi Closed Caption Making Of Production Notes Anamorphic16x9, Widescreen, 2.35:1 , Color 5.1 Dolby Digital EX, THX

Zucht... Betekent dit dat ik mijn "Ultimate" Edition nu best van de hand kan doen? Of heeft deze dezelfde transfer
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Oracle

Johan,

je link werkt niet. Komt uit bij the pianist...

Voor de mensen die toch iets meer willen weten: Digital Bits .

Ik denk dat er een aantal mensen zijn die dus inderdaad die dvd kopen. Ikz ag Frank al in een discussie over hd-dvd zeggendat hij zo onder de indruk was van de WMV bestanden in HD formaat. Ik denk dan ook dat hij deze direkt op de pre-order zal zetten  8)

Voor mij persoonlijk: zo geweldig is deze film niet, dat ik er nog eens 30 euro tegen aan ga gooien... Maar ja, wie weet, als hij in de winkels ligt...

Wel vraag ik me af of die 16 minuten extra footage al op de ultimate edition staan, of dat dit ook weer nieuw is.


Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

Ik koop de Terminator NIET dit keer.
Ondanks de WMA bestanden, die krijg ik wel van iemand.

Ik vindt het nu echt te gek worden, koop je al express een ULTIMATE Edition voor veel geld in de hoop dat dit het dan echt is, komt er nog geen jaar later weer een nog betere versie uit. B.E.L.A.C.H.E.L.I.J.K. !

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: Mark Lemmens on April  8, 2003, 10:13:18
je link werkt niet. Komt uit bij the pianist...

Voor de mensen die toch iets meer willen weten: Digital Bits .

Een Artisan release; ze staan nu niet bepaald bekend om  de hoge kwaliteit die ze afleveren.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

jaco

Ik wil hem wel hebben, dan kijk ik met Frank wel even of de HD versie met WMV wat is.

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

bmateijsen

In hoeverre zal deze release beter zijn dan de andere... er staat dat de transfer op basis is van een 1080p master.... maar wat hou je op het standaard dvd-formaat nog over??

Groet Bjorn

MrPink

Ik hou gewoon mijn Ultimate Edition...geen gezeik! :)

Groetjes,
Oscar

Spacebass



Johan Van Gompel

Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Johan Van Gompel

Quote from: bmateijsen on April  8, 2003, 13:17:12
In hoeverre zal deze release beter zijn dan de andere... er staat dat de transfer op basis is van een 1080p master.... maar wat hou je op het standaard dvd-formaat nog over??

De transfer van de D-VHS release is 1080i en zou niet dramatisch beter zijn dan deze van de Ultimate Edition. Misschien is die "1080p" master wel gewoon een gedeinterlacete versie van die D-VHS transfer?
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

Robbo

Quote from: Johan Van Gompel on April  8, 2003, 19:38:15
De transfer van de D-VHS release is 1080i en zou niet dramatisch beter zijn dan deze van de Ultimate Edition. Misschien is die "1080p" master wel gewoon een gedeinterlacete versie van die D-VHS transfer?

Welke transfer van de Ultimate edition.   Als je de vergelijk maakt met de MWV9 kan ik er misschien nog bij inkomen.  

Anders vraag ik me toch af of je uberhaupt ooit 1080i gezien hebt.


Rob


Spacebass

QuoteVHS.  

Neheeeee  ;D eentje ala superbit... geen extra's alleen het beste mogelijk op beeld en geluid...


Zag trouwens bij DVDboxoffice dat hij geen DTS had....

MrPink

Lijkt me stug, de Ultimate heeft ook DTS.

Groetjes,
Oscar

Lone Ranger


pietnoeck

Ik ga hem toch maar bestellen, want ik heb er nog geen kopie van (de film trouwens nog nooit gezien.... foei , foei) en ik wel persé zien hoe dat zit met die HD WMP versie na het zien van de trailers op de microsoft site.
Het zal trouwens in 720 p zijn !!!

Ik kan niet wachten (want zit ook te twijfelen voor een D-vhs deck).

Martin_G

en als je over een tijd echte standalone hd-dvd spelers hebt komen ze met een hardcore editie ofzo :)
Geen enkele show zal ooit Buffy en Angel overtreffen.

Erik

En daarna met Superbit HDDVD.

Jammer dat het trouwens deze film is, vind terminator 1 erg goed, T2 heb ik alleen voor de vorm.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass

Ik heb deze ook even opgehaald ;)

Winkelprijs 20,99 US$ voor een mooie metalen relief doos... 8)

Harry HT

Quote from: Spacebass on December  2, 2003, 15:05:43
Ik heb deze ook even opgehaald  ;)

Winkelprijs 20,99 US$ voor een mooie metalen relief doos...  8)

Ja, maak de boel maar gek hier.  :cwm12:

Is er nog wat speciaals/ extra's te zien op deze dvd?

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Spacebass

#20
Geen idee.. heb eerst Finding Nemo gekeken met de kids...misschien dat ik straks ga kijken...  ;)

foto van het hoesje...

idd geen DTS maar zoals eerder gemeld wel een speciale hoofdtelefoon mix  ::)

Ik zie niet bijzonder veel verschil op de 1e DVD. niet dat ik nu ineens geen filmkorrels meer zie of zo. (doorheen gezapt)
Ik denk (hoop) dat het echte verschil zichtbaar is op de WM9 versie disc2...

Ach voor die 20,99 kon ik hem uiteraard niet laten liggen  :)