Topfield 7700 met maar 3 HD zenders ??

Started by addy, December 14, 2007, 21:27:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Hallo allen,
Ik kan op de topfield maar 3 werkende hd zenders vinden, er zijn er echter meer, duitse hd zenders b.v. Minimaal 10
zou ik er zo moeten zien, hoe vind ik deze ? Iemand tips ??

Vr Gr Ad

Vlearmoes

Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

addy


BORA

#3
Allemaal, met 4 LNB's  :D

Er zijn er echt wel meer hoor.

BernHardN

Tja 800+ bekende en iets van 200 voor militaire doeleinden geloof ik, en dat met 4 LNB's  ::)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Hanky Panky

Laat je de receiver automatisch zoeken (dus volgens de lijst die de transponder aanbiedt) of laat je de receiver gewoon zelf scannen?

Mijn ervaring (met niet-HD zenders) is dat je bij auto scan vaak veel zenders kunt missen. Misschien een tip.

Of als je weet welke zender je zoekt, alleen die ene transponder laten scannen. Suc6 ermee.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

Vlearmoes

In deze lijst staan de HD zenders
de FTA kun je evt handmatig inbrengen

http://nl.kingofsat.net/hdtv.php


Theo

ps kijk je ook via multytenne 45?
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Bengbeng

#7
Quote from: BernHardN on December 16, 2007, 20:29:22
Tja 800+ bekende en iets van 200 voor militaire doeleinden geloof ik, en dat met 4 LNB's  ::)

800 HDTV zenders..., kun je ff een lijstje overleggen, ben héél benieuwd namelijk.  ;D :o

Ik heb Astra1/2/3+Hotbird, en met

BBC-HD
Astra HD demo
Sat1-HD
Anixe-HD
Prosieben-HD
Luxe-TV HD

houdt het wat betreft FTA HDTV zenders wel zo'n beetje op. (en de enige die nog een beetje serieus is
qua content is BBC-HD, de rest is meuk. Want waar die Duitsers mee bezig zijn is mij een raadsel. Grootste deel van de tijd zenden ze een upscaled 4:3 signaal uit, met zwarte balken links/rechts.  :o )
Pioneer Kuro KRP-500M & 4280XA | Dreambox 8000 | UPC HDTV-DVR mediabox

addy

Ik heb dezelfde sat. situatie als bengbeng, er is gewoon weinig te zien op hdtv, zou canal plus niet met een zender komen, en ik hoor nat.geogr
zou tegen betaling ook gaan voor hd ?
Hopen dat het komend jaar wat leuke zenders geeft, vind alleen hd5 en bbc hd leuke programma's hebben.
Er is er een die zend al maanden dezelfde beelden uit.

De lijst van theo ziet er wel mooi uit, heb nog geen tijd gehad om te kijken hoe ik deze op
de topfield krijg, mischien met de komende vrije dagen.

Gr Ad

koffieleut

Er komt zowieso een HD versie bij van ITV en volgens mij gaat channel 4 HD ook binnen afzienbare tijd FTA.
HD-suisse was ongecodeerd op de hotbird. Weet niet of het nog zo is.