Nieuwe software voor de HDCI-2000.

Started by Joopj, December 13, 2007, 22:38:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Joopj

Wederom Nieuwe software voor de HDCI-2000.
Versie 1.00.15. Is OTA beschikbaar.
Downloaden en installeren via 'Software-update' in het Installatiemenu van de ontvanger.
Regards Joopj.

Vlearmoes

Wel even naar RAI 3 op hotbird   anders lukt het niet !
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology


Joopj

Ik had geen moeilijkheden met de download. Toen ik de Humax inschakelde kreeg ik de melding dat er nieuwe software beschikbaar was en of ik die wilde installeren. Ik heb dat bevestigd en daarna verliep de udate automatisch.
Kan het wellicht zo zijn dat ik toevallig op de juiste frequentie voor downloaden stond? Ik meen dat de receiver op BBC HD stond.
Er is in het installatiemenu trouwens ook een optie "Automatische update".
Gr.Joopj.


raider

Weet iemand hoe ik kan updaten via astra ?

Ik heb het al div. keren geprobeerd op astra 19,2  12669 Vertikaal 22000 5/6

Maar zonder resultaat  ???

ceesv

Dat zal niet gaan lukken, de update is tot zover mij bekend alleen via de hotbird te downloaden, zie de bovenste post.
Of via internet, en een computer met een rs 232 poort.

raider

Heb ik toch de schotel, maar even op hotbird gericht.  8)

Het lukte niet op RAI tre, maar na wat surfwerk, handmatig 12475 H  27475  3/4  ingevoerd, en met 5 min was de update voltooid !  ;D


blommers

Heb ook een Humax 2000, met een canal digitaalkaartje, met versie .15 bleven alle canal digitaalkanalen gecodeerd, wat ik ook deed
heb oude firmware .07 teruggezet, nu werkt alles normaal.
Heb er een matrix reloaded cam inzitten, ook een originele canal digitaalcam werkte niet met laatste firmware

raider

Ja, ik heb ook problemen. van astra 3 weer terug naar astra 1, moet ik hem vrijwel altijd opnieuw laten opstarten.
Ook heb ik al een paar keer de kanalen opnieuw moeten laden ?
Ik dacht dat updaten een verbetering zou moeten zijn !!

Groeten

Joopj

#9
Quote from: raider on February  1, 2008, 17:37:09
Ja, ik heb ook problemen. van astra 3 weer terug naar astra 1, moet ik hem vrijwel altijd opnieuw laten opstarten.
Ook heb ik al een paar keer de kanalen opnieuw moeten laden ?
Ik dacht dat updaten een verbetering zou moeten zijn !!

Ik begin zo langzamerhand ook steeds meer mijn buik vol te krijgen van deze ontvanger.
Het zappen gaat zeer traag en soms moet je eerst naar een andere zender switchen of een restart doen. De ontvangstgevoeligheid laat te wensen over. Bepaalde kanalen worden niet gevonden; ook niet met het ingeven van PID's.
De ontwikkeling van dit toestel staat m.i. geheel stil. Zo zou bijvoorbeeld de USB-poort geschikt kunnen worden gemaakt voor datatransfer naar en van de receiver.
Vergeleken met andere HD-ontvangers loopt de HUMAX ver achter.
Overigens heb ik op de beeldkwalitiet niets aan te merken; die is prima.
Gr. Joopj.

Vlearmoes

Hier een hdci200 die met een canal ci module en kaart en de nieuwste software in de hummy; meer dan uitstekend zapt!!
geen hangers meer van de ene naar andere sateliet
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

ECH

Ook geen problemen met de HDCI-2000 hoor.
Laatste software er in en draaien maar.
Je moet wel zorgen dat je CAM up to date is, anders lukt het niet. Alle HD kanalen zitten er in, ook de nieuwe van Canal Digitaal.
Heb de HDCI-2000 in de aanbieding, heb een Topfield gekocht puur omdat deze in de kleur zwart is en 42 cm. breed is en dus wat beter poremt in de toren.

Grtz.

Vlearmoes

de nieuwe 00.16 is ook OTA

sneller zappen
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Joopj

#13
Quote from: Vlearmoes on July  2, 2008, 12:10:34
de nieuwe 00.16 is ook OTA
sneller zappen

Ik krijg geen melding van de receiver dat er nieuwe software is, en via Rai3 wordt ook geen nieuwe software gevonden.
Is er een nieuwe frequentie voor OTA?

Vlearmoes

Even via het menu naar auto update...komt alles goed

duurt wel lang
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

Joopj

#15
Quote from: Vlearmoes on July  2, 2008, 16:36:40
Even via het menu naar auto update...komt alles goed

duurt wel lang

Dat lukt niet. Ik krijg steevast de melding 'New software not found.'

Joopj

Ik krijg nog steeds de update niet binnen via HB 12475H  27475  3/4, noch automatisch, noch handmatig. Is deze frequentie nog juist om te updaten?
Gr. Joopj.