3D

Started by Mr. Anderson, April 5, 2003, 02:39:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr. Anderson

Zijn er goede dvd releases met 3D materiaal in de handel eigenlijk (incl. brilletje)? Lijkt me geweldig om bijv. Captain EO met Michael Jackson e hebben. Ik kan op internet weinig vinden.

mvrgr

J.A.F._Doorhof

Hi,

Er zijn wat Regio 1's die met een actieve bril zouden werken, een spookhuis en nog wat (ben het even kwijt), het werkt alleen op de composite uitgang je DVD speler.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Lone Ranger

Quote from: J.A.F._Doorhof on April  5, 2003, 10:31:57
Hi,

Er zijn wat Regio 1's die met een actieve bril zouden werken, een spookhuis en nog wat (ben het even kwijt), het werkt alleen op de composite uitgang je DVD speler.

MvrGr.
Frank

Werkt niet goed met een projector en op 100hz tv's ook minder.
Ik heb zo'n Imax setje gehad en het was wel grappig,maar meer ook niet.
Zijn wel hele domme filmpjes trouwens en dat is dan weer jammer.

Geen aanrader,of je moet niet meer weten wat je moet doen met je geld.

Gr.Fred.

Erik

Heb ooit een video over dinosauriers gehad met een brilletje met 2 polarisernde glazen. Resultaat viel me zwaar tegen, kon amper 3d ontdekken. In ieder geval niet het resultaat wat je in sommige bioscopen beleefd bv Jaws3D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raymen

heb ooit een dvd gezien met rollercoasters,was niet zo onder de indruk.

Denk ook dat het niet veel meer gebruikt wordt.

mvrg,
raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld