minimaal abonnement

Started by j.bouwmeester, November 27, 2007, 15:29:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

j.bouwmeester

QuoteT I P

Indien u alléén de Nederlandse publieke- en commerciële zenders wenst te ontvangen zijn er ná aankoop van de smartcard en éénmalige registratiekosten verder géén kosten verschuldigd ! U bent niet verplicht maandelijkse kosten aan Canal Digitaal te betalen indien u zelf jaarlijks zorgdraagt voor gratis herregistratie.

Dit is een stukje van de cardwriter website. Echter op de canaldigitaal website kom je alleen maar op de set-top-box abbonement a 5 euro per maand. Het enige wat ik echt wil ontvangen zijn de nederlandse publiek plus commerciele zenders. Heb ik nu wel of niet een abbonement nodig?
Iets waar ik wel geintresseerd in ben is het aankomende EK op HD ontvangen. Is er al bekend of ditwordt aangeboden op een FTA zender?

DVDGuy

Ik betaal voor het goedkoopste abonnement nu nog € 39,95 en dat wordt per 1 februari 2008 verhoogd naar € 49,95 per jaar.

Dan heb je alle Nederlandse zenders + commerciële, behalve RTL8.

Over de beschikbaarheid van HD kan ik je helaas niets vertellen.
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

DA BoSS

wow wat een geld zeg  :o

(nooit geweten dat sat. zoveel duurder is)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Raphie

JBL PRX Power!

DA BoSS

High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Shorty

Blijft idioot dat je voor die commerciëlen moet betalen...... doe ik dus ook lekker niet.  >:D

VrGr,

Bart J.

Hanky Panky

Quote from: Shorty on November 28, 2007, 23:23:21
Blijft idioot dat je voor die commerciëlen moet betalen...... doe ik dus ook lekker niet.  >:D

VrGr,

Bart J.

Laat me raden: iets met een Dreambox ?
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

LG OLED77C25LB // Denon AVR-X3400H // Nvidia Shield TV pro // 5 x B&W M1 // SVS SB3000

RvP

Quote from: Hanky Panky on November 29, 2007, 09:06:49Laat me raden: iets met een Dreambox ?
Of alleen de 'Free to air' zenders. Als je alleen deze wil bekijken dan heb je echt minimale kosten.
De commerciëlen kun je dan niet ontvangen, evenmin de commercials. ;D
Weet waarover je praat, praat niet over wat je weet.
Loewe, Arcam, Piega, hm I enjoy

MdB

Quote from: Shorty on November 28, 2007, 23:23:21
Blijft idioot dat je voor die commerciëlen moet betalen...... doe ik dus ook lekker niet.  >:D

VrGr,

Bart J.
Quote from: Hanky Panky on November 29, 2007, 09:06:49
Laat me raden: iets met een Dreambox ?
Ondanks de dreambox, kost het geld om naar de commerciëlen te kijken.

Indien niet, graag pm voor de oplossing :)
Beter duur dan niet te koop.

MdB

#9
Is Ned1,2 & 3 te bekijken met een softcam op dit moment???
Beter duur dan niet te koop.

donaldk

Irdeto (de Gamma card) is toch gehackt, maar nog geen bericht uit Duitsland gezien dat er ook al een emulator voor was. CD gebruikt toch de Delta card.

MdB

Quote from: donaldk on December  4, 2007, 17:40:49
Irdeto (de Gamma card) is toch gehackt, maar nog geen bericht uit Duitsland gezien dat er ook al een emulator voor was. CD gebruikt toch de Delta card.
??? Gamma card  ??? Delta card  ???
Beter duur dan niet te koop.

donaldk

Irdeto is een paar jaar terug begonnen om elke 1 a 1,5 jaar een nieuwe generatie kaart uit te brengen, zodat mocht er een hack komen, slechts een deel van de kaarten omgeruild hoeven te worden. Delta card was daarvan de eerste serie.

stevie1

Quote from: MdB on December  2, 2007, 12:41:50
Ondanks de dreambox, kost het geld om naar de commerciëlen te kijken.

Indien niet, graag pm voor de oplossing :)

Maar wel een 10tal malen minder.
Vind het nog steeds een van de beste ontdekkingen ;D

MdB

Quote from: stevie1 on December  8, 2007, 17:49:44
Maar wel een 10tal malen minder.
Vind het nog steeds een van de beste ontdekkingen ;D
Cardsharing over WAN ???
Beter duur dan niet te koop.

Shorty

Quote from: Hanky Panky on November 29, 2007, 09:06:49
Laat me raden: iets met een Dreambox ?

Nee, daar heb ik allemaal geen kaas van gegeten.... ik kijk er nooit naar, dus heb geen behoefte aan een abo'tje....  :)

VrGr,

Bart J.

wombat58

Beste J. Bouwmeester,

Het bericht op de cardwriter site is correct.
Met een investering van circa 50-75 Euro, kun je gratis naar NL1, 2 en 3 kijken.
Koop daartoe opmarktplaats een 2e hands schotel ontvanger met (een eventueel verlopen) Canal Digital kaart.
Activeer de kaart weer via Canal digitaal website (gratis) en kijk gratis zonder abonnement naar NL1, 2 en 3.
De kaart staat dan weliswaar niet op je eigen naam en adres geregistreerd, maar aan registratie zijn extra kosten
(Euro 29,95 in 2007) verbonden.

oud_account_1

Quote from: wombat58 on August 27, 2008, 11:40:30
Beste J. Bouwmeester,

Het bericht op de cardwriter site is correct.
Met een investering van circa 50-75 Euro, kun je gratis naar NL1, 2 en 3 kijken.
Koop daartoe opmarktplaats een 2e hands schotel ontvanger met (een eventueel verlopen) Canal Digital kaart.
Activeer de kaart weer via Canal digitaal website (gratis) en kijk gratis zonder abonnement naar NL1, 2 en 3.
De kaart staat dan weliswaar niet op je eigen naam en adres geregistreerd, maar aan registratie zijn extra kosten
(Euro 29,95 in 2007) verbonden.

Ik lees daar wel eens negatieve berichten over, als de vorige eigenaar een betalingsachterstand heeft gehad op de kaart.
Persoonlijk zou ik dat risico vermijden en gewoon een nieuwe card kopen.
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

peterrr

Lekker upto date topic antwoordje ;D


Maar welkom op het forum,
groet peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2