Welke procesor?

Started by wolsinkpower, April 1, 2003, 11:32:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik

Quote from: Roland on April  6, 2003, 14:42:28
QuoteEen kameraad van me staat steevast in de top 10 van beste spelers bij dingen als Unreal Tournament en gebruikt al jaren AMD.
Net alsof je daarom AMD moet kopen ??? ;D
Als ik op dit moment een PC zou kopen, zou ik ook voor Intel gaan :) O ja, heb nu een AMD XP cpu :D
Tja heb zelf ook AMD(1700) toen lag AMD nog voor, maar die voorsprong hebben ze al een tijdje uit handen gegeven. Zou nu zelf ook voor een intel gaan 2.4 of 2.6 ofzo, die 3.06 is te duur voor wat hij kan.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Robert,

Bel daarvoor even naar de showroom.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Johan Van Gompel

Quote from: Roland on April  6, 2003, 14:42:28
QuoteEen kameraad van me staat steevast in de top 10 van beste spelers bij dingen als Unreal Tournament en gebruikt al jaren AMD.
Net alsof je daarom AMD moet kopen ??? ;D
Als ik op dit moment een PC zou kopen, zou ik ook voor Intel gaan :) O ja, heb nu een AMD XP cpu :D

Ik probeerde gewoon even te nuanceren. Vermits de meeste mensen hier een Intel CPU aanraden krijgen sommigen misschien de (verkeerde) indruk dat een AMD CPU minder geschikt zou zijn voor gaming. Zelf gebruik ik AMD sinds hun 300 MHz K6-2 (upgrade van P200MMX) en heb nooit een probleem gehad.
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

wolsinkpower

Wat voor geheugenmodules moeten in zo'n oud moederbord?

Mvg
Robert
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Robert

Mijn Compaq Pentium 1 MXX op 200 Mhz draait op SDRAM (1997). De andere Compaq die we hebben is ook een Pentium 1 op 200 Mhz (1996) en draait met EDO-RAM.

Dus ik zou uitgaan van EDO-RAM denk ik.


MvrGr.
Robert

wolsinkpower

Hoeveel dne kje dat een 2ehands moederbord met dit spul 2ehands erop: p2 350 , 64 ram, 16 mb (voodo?) kaartje......

HD, Soundblaster,CD drive en monitor kan gewoong ebruikt worden dan......

Gretz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Erik

Quote from: wolsinkpower on April  7, 2003, 18:09:35
Hoeveel dne kje dat een 2ehands moederbord met dit spul 2ehands erop: p2 350 , 64 ram, 16 mb (voodo?) kaartje......

HD, Soundblaster,CD drive en monitor kan gewoong ebruikt worden dan......

Gretz
;D
1. wat staat hier?
2. tegen wie heb je het?
;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

wolsinkpower

Tegen Robert en jullie :P er staat:

Hoeveel denk je dat een 2ehands moederbord met dit spul 2ehands erop: p2 350 , 64 ram, 16 mb (voodo?) kaartje gaat kosten?

HD, Soundblaster,CD drive en monitor kan gewoon gebruikt worden van de originele P1 pc ^_^


o jah trouwens:
ter vergelijking: voor 150 a 199 euro heb je al een AMD 450 en hoger kast met alles derop en der an


Gretz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

Erik

Ha, dat leest een stuk prettiger. Dacht dat je bericht speciaal voor Frank bedoeld was. Maar omdat die weer zei "bel de shop even". Dat ik even een hint geven.

Los zou je voor 150euro klaar moeten zijn maar wordt wel lastig om alles te vinden vooral de voodoo3.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

J.A.F._Doorhof

Alles hebben we zeker niet.
Dan moet je echt even op de sites kijken van marktplaats.

Je kunt denk ik beter een goedkope Celeron kopen met een goedkoop PIV board met bv onboard video.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

Verkopen jullie ook casemod dingen? ik zit er aan te denken om onze oude P3 733 namelijk te casemodden mits ik hem in bezit krijg ^_^ en ik krijg alvast (gratis) van me netwerkbeheerders (hele aardige mensen) een kast (met moederbord, is oud :P defecte voeding en dingen die erop zitten werkt zowat niks van )  om op te oefen met zagen enzo voor casemodding ^_^

Mvg
Robert
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

J.A.F._Doorhof

Wat wil je hebben  ;D.

We leveren, cases, neon verlichting, neon coolers, pijpcoolers, Zalman product lijn, Antec product lijn etc. etc.

Of je nu een kerstboom wilt maken of een neon orgel alles is mogelijk.

MvrG.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

ik wil dit er in doen: een window (duh) en als het kan een window met in het midden een casefan (liefst met lichtjes :P) en anders een casefan er los bij. Een neon lamp (standaard he :P) en ik vraag me af: ik wil aan de voorkant een Spawn teken doen en dat de ogen groenoplichten, wat voor lichtjes moeten daarin ?

hoeveel kost zoiets?

Greetz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

J.A.F._Doorhof

Hi,

Een kast met een window hebben we al staan, inclusief neon kost deze dacht ik € 85,00.

Voor de ogen kun je gewone leds gebruiken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

Zo'n kant en klaar ding vind ik niks  ;D kwil het zelf gaan doen ;D maruh hoeveel kost zo'n neon lamp en die oplichtende ogen: Led lampjes.... die zijn toch heel klein?

Greetz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

J.A.F._Doorhof

Hi,

Kijk even op de webshop, daar staan de Neon spullen.
Als je de kasten gezien heb dan vindt je het vast niet niets meer, ze zijn ERG mooi.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

wolsinkpower

#41
Ik heb ze dan wel gezien maar het lijkt me gewoon veeeeeeeel leuker om ze zelf te maken :) ik ga eerst testdraaien op een gratis kast daarna zie ik wel ;) maar ik wil het doen omdat het me gewoon vet cool lijkt om een totaal orgineel kreng te hebben staan

*EDIT: hebben jullie ook TRANSPARENCY FILM papier? is heel cool voor in je window  8) want  de kleuren komen heeeeeeeeeel goed naar voren. dan een andere soort papier er achter (semi transparant of iets minder transparant) en dan krijg je vet effect (http://gathering.tweakers.net zoek op transparancy film)



Greetz
Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165