HD DVD / BR DVD acties bij Mediamarkt

Started by blue-eyes, November 25, 2007, 14:22:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

angel66

ja die optie zit er op.
alleen bij de fiulm 16 blocks had ik last van een beetje bibbering in het midden ong.
beeld zat wat hakkerig vertraagd over.

toen ik het uit zettten was het weer normaal.

en nee de ep-35 was er niet.
maar deze voldoet prima
]heb wel de just scan optie aangezet op mijn lcd.
Quote from: kermit on November 27, 2007, 23:42:28
Zit er ook forced 1080/24fps op?

papaleo

Quote from: jaco on November 28, 2007, 13:15:06
Bij de MM actie scheelt het 350 Euro.. Kijk even op de toshiba site, daar kun je de mogelijkheden vergelijken. De EP35 is een nieuwere generatie, maar wel lager in de markt gezet, dus er zullen wellicht wel verschillen zijn in D/A converters, gebruikte oplossing om p24 ervan te maken (tenzij ze het bij de EP35 nu direct van de disk af lezen in P24, wordt het nog steeds ge-deinterlaced van 1080i)

Dáár kan ik dus niet achter komen,ik heb tot voor kort een XE1 gehad en moet zeggen dat een geweldige speler was het duurde mij te lang voor dat ze uit eindelijk met de 24p firmware uit kwamen... en heb deze uiteindelijk verkocht wegens plaats gebrek,ik wilde daarom de combi speler(BP5000) van Samsung aanschaffen .
Nu ik weer plaats heb voor een dedicated HDDVD speler zit ik te twijfelen tussen deze twee machines.... :-\
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jaco

Zijn de films afkomstig van DFW (Dutch Film Works) ?
Als je de volgende thread leest op DVD.nl: http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2851 dan denk ik maar dat ik morgen de speler cancel.

Als ze in staat zijn om voor de Blu Ray versie de film als 1080i50 op een Blu Ray te krijgen, dan kan er ook niet veel goeds op de HD-DVD terecht komen vrees ik.

Het zijn al niet allemaal top titels, en als ze dan ook nog eens door een idioot gemasterd worden naar de disc toe dan hoeft het voor mij niet meer.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

papaleo

  >:( what the f*ck.....is dit nu weer,denk je een BD/HDDVD gekocht te hebben krijg je verdomme een (ge-upscaled) 'ordinaire' DVD in een blauw of rood hoesje.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

angel66

3 van die acht zijn niet echt lekker.

de rest is gewoon HD kwaliteit.

ik vond 16 blocks wel meevallen.

ik vind het nog steeds een leuke deal.

This Game

Quote from: Nooff on November 27, 2007, 01:02:57
De EP30 voldoet meer dan genoeg als ik het zo bekijk.

Yep, als je het zo bekijkt wel  :P Bedankt voor de reactie, voor mij is juist wel die 5.1 analoog uit - tijdelijk - handig omdat ik nog geen hdmi-receiver heb (geen idee of de tv hdmi-audio aan kan, boeit natuurlijk ook niet) en wel een analoge 5.1 ingang heb.
Gezien de rest van het draadje is de jeuk om te kopen zo goed als verdwenen, volgend jaar bij de nieuwe receiver ook gelijk een mooie speler erbij. Thx, jullie hebben me een paar honder euri bespaard  ;)
LG CX65/XSX/Onkyo NR7100/MA RS6-1-C(5G)/Rel Q150e

blue-eyes

Welke spelers hebben eigenlijk een analoge 5.1 uit?
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jaco

#58
Quote from: angel66 on November 28, 2007, 21:09:03
3 van die acht zijn niet echt lekker.

de rest is gewoon HD kwaliteit.
Underworld 1,78:1   origineel is 2,35:1
16 blocks 1,78:1  origneel is 2,35:1
Lord of War is 1,78:1 origineel is 2,35:1
SAW III is 1,78:1 origineel is 1,85:1

Wat was de slogan ook alweer ? "ik ben toch niet gek"

Nou, ik ook niet, snel cancelen, wat een morons (DFW) om zo HD-DVD en Blu Ray films uit te brengen.

Ik blijf de rips wel downloaden, die zijn tenminste in de originele aspect ratio. Gemiste kans voor de software firma's in Nederland..
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Nooff

Ik heb Lord of War, Running Scared, 16 Blocks en Flyboys in huis gehad. Lord of War, Running Scared en 16 Blocks zijn ongetwijfeld de slechtste HD films die ik ooit gezien heb, wat een goedkope troep! Flyboys daarentegen zag er leuk uit, maar de Amerikaanse versie komt een stuk beter uit de verf.

Leuk zo'n actie van de MM, maar die films die je er bij krijgt zijn voor de helft sowieso complete bagger!

THX-UltraII

zojuist order gecancelled. Wat een teringleijers zijn het ook bij MM

Teejoo

Even afgezien van de films die mediamarkt erbij doet, vind ik de prijzen van de ep30-35 wel ok. Daar is niet veel mis mee en je krijgt er nog altijd de 7 Toshiba fims bij. Dus ik begrijp niet helemaal waarom jullie cancelen. Dan gebruik je de mediamarkt films toch om in de kerstboom te hangen??

jaco

#62
Quote from: Teejoo on November 29, 2007, 09:31:39
Even afgezien van de films die mediamarkt erbij doet, vind ik de prijzen van de ep30-35 wel ok. Daar is niet veel mis mee en je krijgt er nog altijd de 7 Toshiba fims bij. Dus ik begrijp niet helemaal waarom jullie cancelen. Dan gebruik je de mediamarkt films toch om in de kerstboom te hangen??
Die prijs is niet zo laag volgens mij. laagste prijs die ik vindt is 409 euro + 5 euro verzenden. Daar zitten ook de 2+5 films bij lijkt me (2 in doos en 5 met coupon via internet)

Maar wellicht willen ze wel de 60 Euro die het pakket van 8 films kost eraf doen. Ik zal het zo gaan vragen.


-edit: ze kunnen/willen niets met de prijs doen, aanbetaling terug gekregen.
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

simsatit

Jammer dat de films niet echt HD kwaliteit blijken te zijn..
Toch ga ik mijn bestelling niet cancellen denk ik.
Hopelijk duurt het niet te lang voordat de ep35 binnen komt en nu maar hopen dat de 5.1 audio uit en de upscaling abilities ook nog goed zijn..
>>>see you space cowboy<<<

daihatsu cuore 0.9, bic pen (navulbaar), gemêleerd servies: klinkt allemaal erg goed!
toekomstige upgrade: polaroid vest, voor meer kleur in  mijn leven.

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

papaleo

#65
Quote from: Blue-Eyes on November 29, 2007, 19:32:53
De Sony en de Pioneer niet?

Ik dacht dat je het over de Toshiba's had,want daar ging de discussie over.

Maar de Pioneer BDP-LX70,BDP-LX70A en de Sony BDP-S1,BDP-S500 en de BDP-S2000ES hebben ook allemaal 5.1 analoog out, zo ook de Panasonic DMP-BD10 en BD30 en, bv de Samsung BD-P1200.

Er zullen er zeker wel meer zijn of komen....
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

ajbeefde

Quote from: THX-ultraII on November 29, 2007, 07:31:04
zojuist order gecancelled. Wat een teringleijers zijn het ook bij MM

Wat een ongenuanceerde domme opmerking..... MM heeft de films niet zelf laten vervaardigen, deze actie is in samnwerking met de software fabrikanten.

De prijzen van de spelers zelf zijn zo gek nog niet....
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Grample

Net Lord Of War gezien. Onlangs 1,78:1 viel het wel mee. Wel veel ruis maar niet storend vanaf normale kijkafstand.

Dat ik betere kwaliteit BD's heb gezien is wel een feit.

fca

even een vraagje over de 30 of 35 van Toshiba.
Zijn deze voor de standaard dvd ook regiovrij?
Ik zou het vreemd vinden als dat gedeelte niet regiovrij is maar HD DVD wel.

Grample

Quote from: fca on November 29, 2007, 21:01:45
even een vraagje over de 30 of 35 van Toshiba.
Zijn deze voor de standaard dvd ook regiovrij?
Ik zou het vreemd vinden als dat gedeelte niet regiovrij is maar HD DVD wel.

HD-DVD is sowieso regio vrij maar DVD niet en daarom zijn deze spelers niet regio vrij voor gewone DVD's en zover ik weet ook niet regio vrij te maken.

THX-UltraII

Quote from: ajbalmere on November 29, 2007, 20:09:12
Wat een ongenuanceerde domme opmerking..... MM heeft de films niet zelf laten vervaardigen, deze actie is in samnwerking met de software fabrikanten.

De prijzen van de spelers zelf zijn zo gek nog niet....

Is geen domme opmerking hoor. Zo ben ik gewoon. Dus ga ff iemand anders dom noemen goed?
Begrijp ook wel dat MM de films niet heeft laten maken maar ze kiezen er toch wel voor om ze erbij te doen. En ho maar dat een medewerker je erop attendeert dat het geen HD-films zijn. En ik vind 1000 piek WEL veel voor een speler.

ajbeefde

Quote from: THX-ultraII on November 30, 2007, 10:05:30
Is geen domme opmerking hoor. Zo ben ik gewoon. Dus ga ff iemand anders dom noemen goed?
Begrijp ook wel dat MM de films niet heeft laten maken maar ze kiezen er toch wel voor om ze erbij te doen. En ho maar dat een medewerker je erop attendeert dat het geen HD-films zijn. En ik vind 1000 piek WEL veel voor een speler.

Heb je zeker de BR actie van Pioneer over het hoofd gezien of gemist...... :)

btw, op de Pioneer na, nog geen speler van 1000 euro kunnen ontdekken bij de MM  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

THX-UltraII

Quote from: ajbalmere on November 30, 2007, 10:09:41
Heb je zeker de BR actie van Pioneer over het hoofd gezien of gemist...... :)

btw, op de Pioneer na, nog geen speler van 1000 euro kunnen ontdekken bij de MM  :)

heb al een PS3......
en 1000 euro is helemaal te veel, ik ben toch niet gek? :)

lampie1979

Quote from: THX-ultraII on November 30, 2007, 10:05:30
Is geen domme opmerking hoor. Zo ben ik gewoon. Dus ga ff iemand anders dom noemen goed?
Begrijp ook wel dat MM de films niet heeft laten maken maar ze kiezen er toch wel voor om ze erbij te doen. En ho maar dat een medewerker je erop attendeert dat het geen HD-films zijn. En ik vind 1000 piek WEL veel voor een speler.

De gemiddelde MM klant heeft ook geen boodschap aan of de films nou wel echt HD zijn of niet :) En zij kiezen niet om de films erbij te doen dat wordt zo "geregeld" met de leverancier. Het gulden tijdperk is al lang vervlogen ;)
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|