Wat is de beste iPod dock met ingebouwde boxen onder de 100,-?

Started by pch, November 23, 2007, 14:57:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pch

Ben op zoek voor mijn dochter voor een iPod dock met ingebouwde boxen, zeg maar een moderne stereo installatie voor een kind (8 jaar) anno 2007. En voor onder de 100,- dus de Tivoli iYiY, Geneva en Meridian F-80 etc vallen af!  :)
Heb al even bij de MM gekeken en de RAF, maar alles wat ik daar zag was niet veel soeps, dan blonk alleen de Bose uit maar die is weer 299,-/399,-
Iemand van jullie wel eens van de Cyrus Linkdock gehoord? Schijnt goed getest te zijn bij What Hifi en kan nog online gekocht worden bij Amazon: is iets Chinees "getuned" door Cyrus uit Engeland. Alle andere Creative en Logitechs onder de 100,- was niks.
Dan koop ik nog liever een Tivol Model One erbij, daar hebben we al 2 van (in de keuken en op de slaapkamer) en dan heeft ze en een goed geluid (Apple docking en a.b. heb ik al!) en radio, wat ook nog wel leuk is voor haar....
Andere suggesties?

Gr. Paul.

Erik

http://life.tweakers.net/reviews/747/vergelijking-van-ipod-speakerdocks.html

Alleen wel wat duurder. Maar een beetje dochter mag toch best wat geld kosten ;D
Wel jammer dat die dock alleen Creative aankan en niet mijn Zen
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill