En te Antwerpen ?

Started by Benco, November 22, 2007, 13:37:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Benco

wie woont er kort genoeg tegen Antwerpen of in Antwerpen zelf ?

Ikzelf heb niet zo'n erg sterke HT  maar eentje waar ik al wel mee tevreden ben , mn kennis in en om Ht is dan ook niet super , maar ben niet bang om evt wat HTers uit te nodigen om zo aan wat ideeën en info te komen om zo mss zonder al te veel kosten wat up te graden ...
Stereo people  zijn ook van harte welkom , ik heb naar mijn  mening een leuk setje dat mss ook wel het beluisteren en bespreken waard is.

Mensen die intresse hebben om eens te komen buurten laat gerust iets weten zodat we mss een datum kunnen bespreken  en zo een leuke dag kunnen  inrichten .
Mvg Benco.

TJ

Hey benco,

Ik ben van Kieldrecht, deelgemeente van Beveren, vlakbij Antwerpen.
Ik wil wel eens komen kijken en luisteren. Je mag zeker ook eens komen kijken en luisteren bij mij.
Heb zowel HT als stereo set

groetjes en tot gauw,

Tim

Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

stoffels

Benco, Tim,

Ik ben van Sint Niklaas en heb zeker interesse in kijk en luistersessies.
We moeten eens afspreken.

groetjes

christof

Wimpie007

Heren,
Ik ben woonachtig ten noorden van Antwerpen.
Heb zelf een kleine HT, waar ik gerust wel eens een demo wil geven.
Ben zelf niet echt meer bezig aan upgrades of fijn-afstelling omdat de tijd me vaak ontbreekt.
Dan kijk ik liever rustig een filmpje, en stoor me niet te veel aan de kleine minpuntjes.

Misschien tot gauw?

Wim
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

blackball147

en ik ben van kruibeke, een 15 km onder antwerpen.

hoewel mijn HT er niet echt optimaal bij ligt ( wordt nu gedeeltelijk gebruikt als opslagruimte wegens verbouwingen in huis ), is een demo zeker mogelijk. zie mijn link onderaan voor een impressie.

Benco

Heren , dames  , ben nu al een tijd autoloos , en kan me dus nioet zo makkelijk verplaatsen , maar wil evt wel ee n host zijn voor een leuke namiddag /avond

Mvg Benco.

tomvbugg

#6
Van Aalst dat is nu ook niet juist vlakbij maar verplaatsen is niet echt een probleem . :-)

bulldogsken

Ik doe ook mee!!
Hey BB!!
Greetz,
Wim
B&W DM603 S3, B&W DM601 S3, B&W LCR60 S3, B&W ASW-650 S3,
Onkyo TX-SR606, Panasonic DMP-BD60,
Kingpin VFS-210 16:9
Epson EMP-TW1000, Monster Cable, Supra HDMI Philips RC9800i  http://www.htforum.nl/~showcase/usersetdetail.php?id=284  http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=73746.0

stoffels

En te antwerpen, opzetten bezoek schema,

beste ht'ers

we hebben allemaal gereageerd op een topic gestart door benco om eens af te spreken en ervaringen/indrukken te
wisselen over verschillende ht's in de omgeving van antwerpen.

Vreemd genoeg heeft benco een post geplaatst op 22 november 2007, en heeft TJ gereplyt op 7 september 2008.
Bijna een jaar ertussen, het wordt dan ook eens tijd dat we uit de startblokken schieten.

Mijn bedoeling is om een groepke op te richten met mensen die geinteresseerd om elkaars ht's ééns te bezoeken en zo wat
de keuvelen over onze hobby.

ik heb daarom een pb gestuurd naar iedereen die gereplyd heeft op het topic.

Alvorens van start gaan wil ik gewoon van iedereen weten wanneer hem het beste past en welke interval jullie wensen.

ik probeer met iedereens wensen rekening te houden en stel dan een schema op wat ongeveer kunnen volgen.

Dus gelieve te replyen op de volgende vragen ! Via pb of in het topic.

1) Wanneer past het jou best om een HT te bezoeken ?

2) Welke interval vindt je best dat tussen de 2 bezoeken zit ?


Mijn antwoord
1) Donderdagavond, vrijdagavond of zaterdagmiddag
2) Om de 3 a 4 weken

groetjes


stoffels,


ps het is niet mijn bedoeling om hier baas te gaan spelen voor jan en alleman, ik probeer gewoon ietske in elkaar te steken
dat voor iedereen ongeveer past.

blackball147

Quote from: stoffels on October 26, 2008, 18:25:33
En te antwerpen, opzetten bezoek schema,

Wanneer past het jou best om een HT te bezoeken ?


hier ligt een beetje een moeilijkheid die trouwens ook voor buldogskens geldt, aangezien we allebei op hetzelfde werken zitten met eenzelfde ploegenschema. ik kan onmogelijk op voorhand zeggen welke dagen ik theoretisch kan omdat mijn werkschema/ploegenschema vrij complex in elkaar zit. wat mij betreft zal ik me proberen aanpassen aan hetgeen wordt voorgesteld. helaas moet ik zelf wat betreft het komen bezichtigen van mijn HT forfait geven gezien het feit dat de kamer nu voor de moment een opslagruimte is geworden door verbouwingen en door het stukgaan van mijn dvdspeler. bedoeling is om ergens in de loop van volgend jaar de kamer volledig te verbouwen en ook de stap naar blu ray te zetten.

ik zie het verder wel hoe het hier verloopt om verder af te spreken.

jvanhambelgium

Op zich heb ik ook wel interesse, doch ik heb geen "dedicated" HT ruimte, straffer nog, ik heb zelfs geen projector  >:D
Het is dus meer in m'n TV-hoekje te doen...




Heb wel een nette SVS Ultra-13 staan die kan beluisterd worden samen met een Onkyo TX-SR875 en DefTech Promonitor 1000 5.0 set.
Alles staat wel in een grote ruimte van zo'n 60m² / 180 kubieke meter lucht dus de sokken worden niet uitgeblazen hoor ... daarvoor moet ik nog enkel subs bijzetten ;-)
50" plasma geeft ook netjes beeld . Ook heb ik een Popcorn A100 media-doosje met wat HD-content.

Ik woon omgeving Rumst , da's vlak bij Boom,Kontich,Aartselaar, E19 & A12 wegen
HT Zolder Topic : http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=107044.0
A multichannel audio system is intended to be a social experience,
shared among several listeners. It is not like stereo, an antisocial
experience, if it is to be heard properly. (Floyd E. Toole, Ph. D.)

stoffels

hey jan,

ik heb zeker interesse om jouw set eens te bekijken en te beluisteren.

die sub moet gewoon knallen.

binnenkort spreken we zekern eens af.


tomvbugg

Wie ziet dit nog allemaal zitten?  :)


Wimpie007

Een beter laat dan nooit-reactie :)

1) Wanneer past het jou best om een HT te bezoeken ?
Eerder zaterdagnamiddag of zondagnamiddag.
2) Welke interval vindt je best dat tussen de 2 bezoeken zit ?
Enkele weken

Ikzelf woon net ten noorden van Antwerpen, in Ekeren.
De HT is zelf een oude slaapkamer die we een nieuwe functie gegeven hebben.  De wijzigingen zijn echter enkele jaren geleden doorgevoerd, en ik heb sindsdien weinig veranderingen en/of upgrades gedaan.
Als het voor de rest van de huisgenoten OK is, zijn jullie hier gerust een keertje welkom, misschien eerder uit gezelligheid als voor een verpletterende HT-ervaring :)

Wim
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

TJ

Bij mij is het eventjes wachten om op bezoek te komen,
mijn projector heeft het begeven.
Ofwel koop ik een nieuwe lamp voor mijn Themesce H57 ofwel ga ik voor een nieuwe projector...

Groetjes,
Tim
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

Wimpie007

#15
Misschien is het een te grote stap, maar als ik me niet vergis stond hier nog een HD80 te koop voor zo'n 1400€.
Ik kijk voorlopig ook maar de kat uit de boom met m'n H56A.

Edit, bij nader inzien nog wel eentje voor 1600€, of een HD70.
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Benco

Quote from: stoffels on October 26, 2008, 18:25:33
En te antwerpen, opzetten bezoek schema,

beste ht'ers

we hebben allemaal gereageerd op een topic gestart door benco om eens af te spreken en ervaringen/indrukken te
wisselen over verschillende ht's in de omgeving van antwerpen.

Vreemd genoeg heeft benco een post geplaatst op 22 november 2007, en heeft TJ gereplyt op 7 september 2008.
Bijna een jaar ertussen, het wordt dan ook eens tijd dat we uit de startblokken schieten.

Mijn bedoeling is om een groepke op te richten met mensen die geinteresseerd om elkaars ht's ééns te bezoeken en zo wat
de keuvelen over onze hobby.

ik heb daarom een pb gestuurd naar iedereen die gereplyd heeft op het topic.

Alvorens van start gaan wil ik gewoon van iedereen weten wanneer hem het beste past en welke interval jullie wensen.

ik probeer met iedereens wensen rekening te houden en stel dan een schema op wat ongeveer kunnen volgen.

Dus gelieve te replyen op de volgende vragen ! Via pb of in het topic.

1) Wanneer past het jou best om een HT te bezoeken ?

2) Welke interval vindt je best dat tussen de 2 bezoeken zit ?


Mijn antwoord
1) Donderdagavond, vrijdagavond of zaterdagmiddag
2) Om de 3 a 4 weken

groetjes


stoffels,


ps het is niet mijn bedoeling om hier baas te gaan spelen voor jan en alleman, ik probeer gewoon ietske in elkaar te steken
dat voor iedereen ongeveer past.


PM !
ps : Ik ben wel meer stereo gericht dan HT gericht ...
al is de HT best ok te noemen hier  :)

TJ

Hoe zit dat hier met onze vlaamse Home cinemas?
Zal het topic maar weer eens aanzwengelen.
Ik sta open voor bezoek.

Groetjes Tim
Epson TW-5500 (PJ), Pioneer VSX-2021-K (AVR), Pioneer BDP-51FD (BD), Toshiba XE1 (HDDVD), Monitor Audio RS serie (LS)

nielvm

Epson tw 9300
Arcam AVR390
DIY 5.2.2 surround
Zidoo Z9X

Nobodyhere

Regio Dendermonde/Hamme hier.

Eind dit jaar heb ik ook een mooie ht ruimte.
Lijkt me wel fijn om bij anderen ideeën op te doen.
Natuurlijk ben je dan omgekeerd ook welkom wanneer de mijne klaar is :)