Lin Chung/Liang Shan Po

Started by MrPink, February 6, 2003, 00:30:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Spacebass

Ja hallo ik wil wel minstens 1.1  ik wil die hakbijl wel horen donderen hè  ;D

MrPink

Hehe, ik denk ook dat je aan 1 speakertje wel genoeg zult hebben. :)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Ach als ze Terminator....  :P

MrPink

Nou, stelletje sufkutten, ik heb 'em besteld! ;D

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Vangt blijkbaar best wel goed, spelen op centraal station ;D

MrPink

Ik speel nooit thuis... ;)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

  ;D ,
Volgens mij kan je daar een hoop verdienen .......
Ik wou dat ik Gitaar was gaan spelen ipv Bass  ;D

MrPink

Ik denk het ook. Maar er lijkt me weinig aan... Vroeger heb ik nog wel eens met een kwartet in het Vondelpark gespeeld, met name op Koninginnedag, erg leuk!

Groetjes,
Oscar

diceman

Quote from: MrPink on March 20, 2003, 03:19:25
Nou, stelletje sufkutten, ik heb 'em besteld! ;D

Groetjes,
Oscar

Hé hé werdt tijd ;D ;) ik dacht al wanneer gaat Oscar de dvd bestellen ;)
Schrijf je wel een recensie ben zeer benieuwd wat je er van vind.

Wilde `m ook net gaan bestellen maar nou jij het gedaan hebt.................. ;D

MrPink

Jaja, dat zeggen ze allemaal...ik zal nog wel zien of ik een recensie schrijf... ;)

Groetjes,
Oscar

MrPink

Na 2 afleveringen gezien te hebben maar even mijn indrukken:

6 dvd's met daarop 13 afleveringen. Iedere aflevering is zo'n minuut of 40. Beeld is 1.85:1 anamorphic, geluid is DD 2.0. Ondertitels: geen.

Beeld is best redelijk, hoewel niet super, en er zijn nog wel veel vuiltjes te zien. Ik weet niet wat de oorspronkelijke toestand van de serie was voor het opknappen, maar zo te zien moet het wel erg geweest zijn...of ze hebben niet erg hun best gedaan.
Geluid is ook best redelijk.
Verhaal, spel, en special effects zijn natuurlijk behoorlijk gedateerd, maar al met al blijft het wel de moeite waard, vind ik. Het is wel feest der herkenning!

Waarom er 6 dvd's nodig zijn voor relatief weinig info op een schijfje (heb tot nu toe alleen de 1e dvd gezien, waar nog wat foto's, cast&crew, production notes, en 2 trailers op staan), begrijp ik niet zo. Maar misschien is dat goedkoper...

Groetjes,
Oscar

Erik

Ze kunnen natuurlijk moeilijk het een combobox noemen en de bijbehorende prijs vragen als het op 1 dvd staat .  8)
Of slechte beelden compressen erg slecht door de ruis.
Dus misschien zijn die dvd's wel grotendeels vol.
Wat is het geluid eigenlijk dpl 3.1?
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Spacebass


MrPink

Hehehe...tsja ik weet niets van compressie, maar op één dvd kunnen in ieder geval 3 afleveringen (2+2+2+2+2+3)...

Groetjes,
Oscar